Medya: Dora Celestia
Keyifli okumalar💕
💫
"Lütfen, ben değildim ben bir şey çalmadım!"
Parmak uçlarımdan çıkan alevler yerde yılan gibi kıvrılarak ayaklarına ulaşmıştı ama o hala inkar ediyordu.
"Off sıkılmaya başlıyorum itiraf et artık." derken uzun tırnaklarımı seyrediyordum. Bugün siyah yerine kırmızı ojemi mi sürseydim?
"Yemin ederim! Ben çalma-" son sözleri çığlıklarına karışırken arkamı dönüp arabama doğru ilerledim.
Arabanın kapısını açıp son kez arkama baktım, alevler her yanını sarmış onu yavaşça öldürüyordu. Çığlıklarını duymazdan gelerek arabama bindim ve oradan uzaklaşmaya başladım.
💫
"Hallettin mi?" gergince bana bakan Nova'ya baygın gözlerle baktım.
"Sence? Kim benim mekanımda hırsızlık yaptıktan sonra elini kolunu sallayarak dolaşabilir?"
"Bilmiyorum Dora bu yaptığın konseyin kulağına giderse hiç iyi olmaz."
"Ah, o bunaklar bana hiçbir şey yapamaz."
Masada duran şişeye uzanıp bardağıma biraz daha içki doldurdum. Her ne kadar umursamıyor gibi davransam da olay çoktan konseyin kulağına gitmiştir. Her yerde kulakları vardı sanki. Ne yapmam gerektiğini düşünürken mekanın kapısı sertçe açıldı, içeri siyah üniformalı iki asker girerken gözlerimi devirdim. Hiç vakit kaybetmemişlerdi.
"Dora Celestia!" ikisi aynı anda konuştuğunda ne kadar ürkütücü olduklarının farkındalar mıydı acaba?
"Selam gençler. Ah! Kusura bakmayın henüz açmadık mekanı."
"Dora Celestia! Konsey seni bekliyor."
Hadi canım.
Gözlerimi devirerek ayağa kalktım, göz ucuyla Nova'ya baktığımda korkuyla askerlere bakıyordu.
"Nova geç gelirsem mekan sana emanet." dedim. Nova rahatlığım karşısında biraz sakinleşse de hala endişeliydi. Askerlerin yanından geçerek arabama doğru ilerledim.
"Dora Celestia, bu taraftan." Arkamı dönüp açtıkları portaldan geçtim.
Hızlı adımlarla konsey odasına yürürken, kapıdaki askerler mızraklarıyla beni durdurdu.
Evet, 'mızraklarıyla'.
Konsey kendini hala orta çağda sanıyor olmalıydı.
Sol kaşımı kaldırarak askerlere ürkütücü bir şekilde baktım. Birbirlerine emin olamayan gözlerle baksalar da kapıyı açmadılar.
Uzun, siyah saçlarımı tek elimle geriye attım ve "Tam olarak neyi bekliyorsunuz?! Yoksa siz de ateşimle tanışmak mı istersiniz?" dedim.
Elimde oluşturduğum ateş onlara doğru yol alırken kapı açıldı. Konsey başkanı adımı söylerken sertçe bana bakıyordu. "Dora Celestia! Gösterin bittiyse içeri gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celestia
Fantasy...Fakat kara büyü yaparken bedel ödemek zorunda olmayan cadılar da vardı. Benim gibi. Halkı rahatsız eden de buydu. Yapabileceklerimizin sınırının olmaması. Biz gücümüzü doğadan değil, atalarımızdan alırdık...