5*

7 0 0
                                    

V aute som čakal asi 15 minút, a Jeremy s Biankou stále nepirichadzali.
Preto som zavolala Maie mojej priateľke z dectva, z druhej strany mobilu sa ozvali pipnutie a hneď nato hlas Maií.

,, (Hola chica) ahoj dievča ako sa máš musíme sa stretnúť mám niečo nové.

Tipická Maia aj ja mám niečo nové a som neskutočne, vitočená prídem k tebe o takú hodinu. A všetko ti poviem. Povedala som a v diaľke som zatrele Jeremy ho s Biankou. Ako sa blížili k áutu preto som, povedala Mai že sa uvidíme o chvíľku. A skončila hovor v tej chvíli nastúpil Jeremy s Biankou do autá. No konečne už som mislela že ste tam zaspali, povedala som keď som štartovala auto.

,, S otcom sme sa ešte chvíľu rospravali, nemusela si sa k nemu tak chovať. Izabell aj on je len človek nemusíš všetko tak dramatizovať.

Jeremy vieš dobre aká som mal nám to povedať už skôr len že náš otec ako vždy mislele, len sám na seba a na nikoho iného. Povedala som no Jeremy ma ignoroval, a sledoval cestu.

,,Izabell ma právdu jeremy mal nám to povedať, skôr boli by sme sa na takú to situáciu. Pripravili ako to terás viriešime, musíme sa pripraviť na to najhoršie.

Bola som prekvapená s Biankou máme zložtí vstach, no bola som rada ze je na mojej strane. Musím to dať do poriadku, viriešim to a zo všetkým skončím. Budem robiť čo má baví hoci máme peniaze, slávu a vibudovani rešpekt. No ja chcem robiť niečo čo má baví aj to uskutočním, povedala a pridala na plin.

,, Čo chceš robiť budeš anielom spási na to zabudni narodili sme sa do rodiny plnej. Nebespečenstva, zlá a násilia aj keď budeš robiť niečo iné, tvoj život to odkiaľ pochádzaš zostané také už navždy.

Pozrela som na Jeremyho ktorí sa na mňa pozrel, vedela som ze sa za tou tvojou tavrou skrivá dobrý človek. Povedala som na čo som ho udrela päsťou do ramená. Terás vás odveziem domov mám niečo na práci, ale na to stretnutie prídem.

,, Fajn výhod nás pred hlavnou bránou.

Povedal jeremy, potom sme všetci traja mlčali cesta domov trvala niečo cez pätnásť minút. Keď sme dorazili pred hlavnú bránu, jeremium a Bianke som povedala. Keď sa niečo udeje daj té mi vedieť, na to stretnutie prídem na, čas ak budem meškať znamená to že som našla dáku stopu je to jasné.

,,Jasné dáme ti to vedieť, hlavné aby si tam prišla zatiaľ sa maj.

Povedali na raz keď vstupovali z auta, hneď nato som sa vybrala za Maiou do jej vlastného. Domu od náš ho domu to bolo niečo cez 8 kilometrov, preto som šla pomalším tempom. V hlave som mala temtok musela som stále, mislieť ako to všetko viriešim. Keď som, dorazila pred Main dom, malá ho o niečo menší. Než ten náš pamätám si ako som jej, ho pomáhala viberať, Maini rodičia bývajú v San Frencisku. Maia býva v Los Angeles no chodieva ich navštevovať, má aj staršiu sestru a mladšieho brata. Zazvonil som na zvonček, od dverí no nikto mi neotvaral. Preto som použila zadní vchod dvere sú vždy otvorené, vošla som dnu. Prešla som od kuchýňe, ku obivacej miestnosti a potom hore na prvé poschodie gde sa nachádzala izba Maií keď som otvorila dvere, od izby uvidela som ako sa Maiía bozkáva s, polonahím chlapíkom, uhm zakašlala som. A tím som ich prerušila svoje pohľadi presunuli na mňa, ten chlapík sa mi prihovoril no z jeho reči sa mi urobilo zle.

,, Alé ďalšia mamacita mám to rád aj v trojke. Nenecháme ta predca len tak

Nad jeho slovámi som sa musela zasmiať, ďalší magor s ktorého mi je zle, päť minút som. Dole povedala som a otočila som sa na otchod, no ten magor ma zastavil. Čo od neho nebol dobrý skutok.

,, Veď posteľ je dosť veľka mamacita nemusíš otchadzať.

Svoju ruku presunul na moju bradu, buď dáš zo mňa  dolu tvoju špinavú ruku alebo sa ti stane malá nehoda. Povedal som mu on sa len zasmial, čo ho hneď umrzelo. Ruku som mu vitočila zahla za chrbát čo ho donútilo si klaknuť na pravé koleno.

,, Ty mala suka keď ta dostanem do rúk, tak ta to omrzí.

Ach asi nevieš gdo som tak ja ti to poviem, povedala som na čo som jeho rúku viac potlačila. K smerom hore na čo spadol aj na druhé koleno. Vidíš to dievča ukázalo som, na Maiu ktorá sedela na posteli a pobavené nás sledovala. Je krásna viem no naivná no ja taká nie som, tak a teras si zober svoje poondiaté veci a vypadní. Je to jasné, povedala som je to jasné?

,, Fajn, fajn je to jasné len ma do riti už pusť.

Fajn tak môžeš ísť, ale predtým ti poviem ešte, dve slová Izabell Navarová a teras už môžeš ísť. Zo zeme si zobral svoje, tričko a bundu s topánkami. Chcel odísť,no Maia ho zastavil, a povedala.

,, Zabudol si sa Izabell ospravedlniť, za tu suku to sa k nej nehodí. Mislim si že ma na viac nemyslíš?

Pozrela som na majú ktorá stála, pred tým chlapom len v spodnom prádle.
Maia ale no ták nebudeme také zlé povedala som a postavila sa vedľa Maií.

,, fajn ospravedlňujem sa ty Izabell.

Povišene sme sa s Miou usmiali, už môžeš ísť povedala, som tomu neznámemu chlapovi. On nám venoval len nenavistní pohľad a odišiel, ti sa asi nezmeníš Mária Garcia. Povedala som Maií ktorá sa hrabala vo šatníku, po pár minútach si vibrala, bielu mikinu ktorú si na seba navliekla.

,, Ale prestaň vieš veľmi dobre, že ma to neskutočne baví. A naviše sa s nimi iba vispim a potom adios, mala by si to aj tí skúsiť a ešte niečo nevolaj. Ma Mária vieš dobre že má máš volať Maia.

Kľud viem mám neskutočne nervi musím ti toho povedať dosť veľa, povedala som. A hneď na to mi zazvonil mobil pozriem na číslo ktoré sa zobrazilo na displeji bola to Bianka.

,,Máme problém Izabell ide o naše skaldy vykradli ich, a zobrali nám aj peniaze kôre poslali. Z Mexika.

Čo ako sa to mohlo stať mali sme tam vyše 20 mužou. Maia na mňa nechápavo pozerala kričala som na celí dom.

,, Boli to ty skurvení Taliani, museli to byť oni. Chceli nám vrátiť to čo sme im mi vraj spravili. Prídi do otcovej kancelárií sme, dali sme prešetriť situáciiu.

Dobre hneď som tam, musím ísť ale od tebe niečo potrebujem musíš mi zistiť o Talianskom podsvetí zistím mi všetko. Čo sa dá, povedala som Maií keď sme spolu schádzali z poschodí.

,, Musíš mi to visvetliť, na čo tí mám zistiť informácie o Talinov.

Maiia už musím ísť potom ti všetko porozprávam. Zisti pre mňa čo som ti povedala a daj mi vedieť dobre.

Horúca krv Where stories live. Discover now