Keď sme dorazili domov, bolo niečo po ôsmej. Mama s otcom sedeli v jedál ni, ja s Marselom sme prišli do jedálne. Dobrý večer manželia Bucelovci povedal som. A s Marselom sme sa začali smiať.
,,Kďe ste vy dvaja boli už som chcel poslať chlapov.
Ozval sa otec a otpil si s vína. Mali sme niečo na práci otec veď vieš. Chcú nás zabiť a k tomu, nás aj okradli povedal som a s Marselom sme sa usadili za stôl.
,,Máme skvelí plán otec ver nám že za tento plán. Získam me viac než peniaze.
Pozrel som na Marsela ktorí si uvedomil čo povedal. Umm mami akí si mala dnes deň dúfam že si ten problém. Viriešila spital som sa mami ktorá sedela na druhom. Konci stola a večerala.
,,Áno sinček viriešila bol to len. Vípad prúdu ináč je všetko poriadku. A vy akí ste mali deň podarilo sa vám. Niečo zistiť dúfam že ste opatrní.
Neboj mami sme opatrní a nie nič sme nezistili. Povedal som keď som nakladál na tanier cestovíni papadelé.
A gde je vlastne Lusia prečo nevečerá s nami?,,Vaša sestra šla do kina vráti sa o desiatej.
Aha dobre ja a Marselo ideme von no pred tým, si dám sprchu povedal som. A postavila sa od stola Marselo, sa hneď na to postavil tieš.
,, Máš pravdu Mate ja si dám tieš sprchu a potom pôjdeme.
Chceli sme sa vybrať do našich izieb no otec nás zastavil a povedal.
,, Pred tým než pôjdete vom sa za mnou zastavťe preberieme dnešok.
Iba sme kivli hlavami na znak súhlasu a šli do svojich izieb. Keď som vošiel do izby vizlekol som, zo seba oblečeníe. A šiel do sprchy keď som bol hotový šiel. Som si vybrať čisté oblečení.
Keď som bol hotový, zobral som si kľúče a mobil. A vybral sa za Marselom do jeho izby. Zaklopala som na dvere môžem?
,,Poď ďalej som v kupelni.
Povedal keď som vošiel do jeho izby.
Stále bol v kúpeľni dvere na kúpeľni. Sa otvorili a v nich sa objavil nahý Marselo. Tebe muselo preskočiť daj si na sebe niečo. Povedal som a otočil sa mu chrptom. No on sa len na plné brucho smial.,,Veď čo máš tam dole to isté ako ja, s tou vinimkou že to mám večie.
To asi taško povedal som a napravil si svoju riflovú bundu. Choď sa konečné obliecť. Povedal som no za tu chvíľu keď som bol otočení k dverám. Sa Marselo stihol obliecť.
,,Som hotový no tak poď dnes si to užiejem. A pre teba mám niečo špeciálne.
Dúfam že to buďe štát za to, nepotrebujem babu ktorá vidrži len predohru. Povedal som keď sme schádzali schodiskom.
,,Ako keby si ma nepoznál, vieš Mate môje chúťky sú zložitejšie než tie tvoje.
Vieš Marselo tvoje štetky sú ako plast. Sú náplnene iba plastom no tie moje. Sú ako kvety ktoré čakajú aš ich. Čmeliak opelí a tím pádom som ja ich čmeliak. Povedal som a pozrel na Marsela chvíľku sme na seba hľadeli. No potom sme sa začali hlasné smiať.
,,Vieš ta Izabell je iná liga, videl si to telo. Tie pery dal by som si s ňou povedať čo myslíš.
Pekná prectava braček no najskôr sa s ňou pohrám ja nezabudni na našu dohodu alebo si sa vzdal?
,,To nie len tvrdím že je to krásna žena, okuzli každého muža vrátane teba a mňa nemisliš?
Pozri Marselo nemám v úmysle si s ňou v skutočnosťi začínať. Mám plná a toho sa držím jasné hoci je krásna, a ma niečo do seba. Ale je to môj nepriateľ okrádla ma a za to mi zaplatí. Povedal som keď sme stáli pred otcovov pracovňov.
,,Ako myslíš len aby si sa do nej nakoniec nezamiloval braček.
Ja a zamilovať do tej ženy asi taško a terás poďme povedal som a vošiel do otcovej pracovní.
,,No konečne práve som získal informáciíe od naších ľudí. Získali záznamy z kamier Navarovcov je tam jasné vidieť že ich okradli.
Počkať otec to známena že nesklamali, budeme im musíeť vrátiť všetko čo im zobrali? A nám naše ukradnuté peniaze nevrátia?
,,To nemôžeš mislieť vážne.
Povedal Marselom keď sme sa na seba pozreli.
,,Nechaj te ma to dohovoriť, zistil som kto sú tí muži ich. Šéfom je Dario Sorentiny je talian ako my. Pred niekoľkými rokmi som mu dal odstup od nášho podsvetia myslím si že sa mi chce pomstiť. Zistil som Kďe sa terás usadil a zhodu náhod je v LA.
Tak na čo ešte čakáme daj nám tu adresu a mi to hneď terás vyriešime.
Čakal som na otcovú reakciu no on len zase odmietlo čokoľvek podniknúť.,,Nie musím to dať vedieť Navarovi, nemáme s tím nič spoločné ide o život vás dvoch a vašej sestry. Zajtra ráno sa stretneš s Izabell dcérou Navara dám vám adresu.
,,Otec ak nepodniknme nič my oni to využijú protí nám.
Povedal Marselo a udre päsťou do stola. Kľud braček kľud musíme. To vyriešiť inak nedostanem späť svoje a naše peniaze a zomrie Lusia a to ja nemôžem dovoliť.
,,Fajn kvôli Lusii kedy sa máme stretnúť s jeho dcérou?
Opital sa Marselo otca. Otec sa postavil a povedal.
,,Zajtra príďte o dvanastej dám vám adresu.
Keď dohovoril otec odišli sme s Marselom. Sedeli sme v aute a boli na ceste do baru. Keď sme tam prišli Marcelom nás zoznámil s dvoma ženámy.
,,Braček toto je Silvia a toto je Tatiana
Dámy toto je môj mladší brat Mateo.Musím priznať že to boli krásne ženy. Dámy tešíma povedala som a venoval im bozk na chrbát ruky.
,,Si na zožriatie som Tatiana.
Ozvala sa žena s čiernimi vlasmi, pochvili som sa nahol k jej uchu a povedala mám chuť ťa vizliecť na čo. Sa ona iba usmiala a do ucha mi pošepkala.
,,Už som si myslela že to ani nepovieš ideme do jednej izby miláčik poďme!
Marselom buď dobrý ja sa idem zabaviť. Povedal som keď som ťahal Tatianu za ruku do jednej z izieb hneď ako sme prišli sa na mňa vrhla. Jej jazyk sa ocitol v mojích ústach. A ten môj v jej hodil som ju na posteľ a z jej tela strhol oblečeníe.
Ráno ma zobudili lúče slnka preto som sa pomrvil a vedľa mňa ležalo nahé telo ženy jej noha bola prehodena cez moj trup. Keď som sa spamätal. Zazvonil mi mobil haló povedal som do mobilu.
,,Haló Mateo kde si už si mal byť tu je skoro poobedie rýchlo sem príď mame to stretnutie.
Marselo má nechal celú noc v tom bare a odišiel. Dobre som na ceste, moje šaty boli po celéj izbe keď som bol hotový. Ozval sa hlas ženy.
,,Kam to ideš poď si ku mne lehnúť!
Už musím ísť ďakujem za divokú noc povedal som a odišiel. Otec ma s Marselom očakávali v pracovní.
,,No konečne nemohol si vynechať ránu rychlovku?
Marselo prestaň veď už som tu tak otec daj nám adresu a my toho muža vybavíme.
,,Ten muž sa nachádza na ulici dvaciatej piatej evenyou je to malí dom žiadne problémy jasné?
Povedal otec hneď sme sa vybrali na cestu. Keď sme dorazili na miesto pred nami sa ocitol malý dom.
YOU ARE READING
Horúca krv
RomanceTalianské potsvetie alebo španielské podsvetie. Ktoré je to mocnejšíe?