,, Bol to Španiel nerozumel som mu.
Povedal ten muž z jeho pravého obočia. Šla krv tak isto aj z nosa a úst.
,,Vedel som to všetko ste to na nás nahrali aby ste nám nemuseli vrátit všetko. Čo ste nám zobrali, Mate volaj konečne otcovi nech nám dá povolenie ju zabiť.
Povedal Marselo zatiaľ čo si nabíjal, zbraň.
,,Ani sa jej nechitiš jasné možno to boli španieli ale čo ak nepatria pod ich podsvetie?
Spitala sa ma ta ruha žena. Izabell len pozerala na krvacajuce ho muža.
,,Ak by sme okradli seba prečo by sme okradli vás hm prečo, nepotrebujem cudzíe majetky a. Ani peniaze viriešim to a privediem skutočného vinika.
Povedala Izabell a zvrtla sa na odchod, no moja ruka ktorá jej v tom zabránila skončila. Na jej bruchu pod mojim dotykom sa zachvela. A mohol som vidieť ako zaťala sanku. Nechápavo na mňa pozrela no ja som. Si ju pritiahol bližšie aby sme boli tvrou tvár. Pozri neviem kto to bol, ale zistím to jasné verím ti. Ale pokiaľ zistím alebo budem mať len malé tušenie. Že si to na nás našila, a to som sa naklonil k jej uchu a pošepkal. Budeš prosiť aby som ta zabil a ver mi nebuďem dva krát milí. Od tiahla sa od mňa.
,,Ver mi to je to posledné čo buďem robiť. A preto ty len poviem neznášam ťa.
Iba sa usmiala a odstúpila od mňa, Marselo s tou druhou ženou nás napinavo sledovali. Obrátila sa na toho muža a povedala.
,,Masimo nechávam ta žil lebo si dobrý človek. No ak by to bolo na tomto mužovi si už dávno mŕtvy. Preto ešte dnes odid za svojou rodinou. Do Talianska nechcem ti ublížiť.
Povedala a nečakál na jeho reakciu, a vybrala sa na odchod. Poď ideme tu už nieje nič k riešeniu. Povedala tej druhej žene ta ju hneď nasleduje. Iba sa poslední kra na mňa pozrie a venujemi menší úsmev. A odíde je počuť zvuk motora čo dalo najavo že odišli. Terás ideme no na budúce sebou nebuďem mať zľutovanie. Povedal som tomu mužovi a spolu s. Marselom sme odišli
,,Už som si myslel že sa nad tými sračkami ktoré si vravel Izabell rosplačem.
Povedal Marselo keď sme sedeli v aute. Práve terás začala moja hra braček. Nahovoril som jej že jej verím. No to mi ju pomáha dostávať pod svoju. Moc teším sa keď jej poviem aká bola naivna. Povedal som no nevedel som že práve ona sa stane láskou môjho života.
,,Pozri čo keby sme si šli dnes viraziť niekam. Zavolám Silviu s Tatianou pôjdeme si to s nimi užiť.
Dobrý nápad ale chem Tatianu ta to vie najlepšíe s ústama, pôjdeme na večeru niečo viber. Povedal som a pridal na plin o malú chvíľku sme prišli pred náš, dom. Pred tým než vstúpime k otcovi pvieme že nič sme nezistili. Marselo iba prikivne a a spolu vôjdeme k otcovi do pracovné.
,,No konečne tak čo máte čo ste zistili.
Nič sme otec nezistili pretože sme ho tam nezastihli. Dom bol prázdny keď sme sa dostali dnu. Povedal som a sledoval ocovu reakciu.
,,Do šľaka museli im dat vedieť ako to ze tam neboli.
,, Nevieme otec ale určite ho najdeme.
Povedal Marselo stojaci vedľa mňa. Neviem o čo im ide ale zistím to otec.
,,Dobre dám vám sledovať ich. Mužov a terás môžte už ísť.
Povedal otec a my sme sa vibrali do svojich izieb. Hneď ako som prišiel som si ľahol na malú chvíľku do posteľe. A upadol do ríše snou. Prebudilo ma kopanie na dvere ďalej!
YOU ARE READING
Horúca krv
RomanceTalianské potsvetie alebo španielské podsvetie. Ktoré je to mocnejšíe?