3*

9 0 0
                                    

Prišli sme do otcovej kancelárií otec sedel za veľkím pracovnim. Stolom vo svojom koženom kresle v ruke mal pohárik a v ňom koňak. Po chvíli k nám prehovoril

,, Máme problém deti, musíme to viriešit inak budeme musieť preliať krv.

Nechápala som jeho slovám aj my ta rád vidíme otec nervózne som si sadla do malého. Kresielka ktoré sa nachádzalo pred veľkím otcovim stolom a naliala si z koňaka. Otec bol nahnevaní iba udrel päsťou po stole a hneď nastalo jeho prehananie na ktorím som prevracala oči.

,, Izabell toto nieje vôbec vtipné ide o vážnu vec ste v nebezpečí tím mislim všetkých troch a hlavne teba.

Pozrela som na otca Nechápala som o čom hovorí Bianka ja a Jeremy sme  na sebe nechápavo pozreli. Jeremy sa posadil hneď vedľa mňa rukov si prehrabol vlasi a povedal.

,, No tak otec o čo ide v akom nebespečenstve sme. Véď mi prectavujeme pre všetkých nebespečenstvo.

Jeremy mal pravdu boli sme najmocnejšie podsvetie široko ďaleko si na nás nikto nedovoľoval. Boli sme vážnou rodinou. No tak otec povec nám o čo ide povedala som na čo sa otec postavil a šiel k veľkému oknu keď začala rospravať nemohla som tomu uveriť.

,, Pred dvaciatími rokmi uzavrelo Talianské podsvetie a to Španielské dohodu. Presne v deň keď si sa narodila ty Izabell, ide o dohodu v ktoréj stálo Talianské podsvetie nesmie okrádať to Španielské a Španielske to Talianské ak sa dohoda poruší to podsvetie ktoré okradlo to druhe bude musíet vrátiť všetko to čo ukradlo. Ak porušia aj tu podmienku to vodctvo ktoré okradlo to druhe bude musieť obetovať či už dcéru alebo syna.

,, ako to myslíš že zomrieť otec veď nikoho sme neokraldi nemôže niekto len tak z dňa na deň zabiť človeka tak to nefunguje.

Počkať ako to že sa o tom dozvedáme ako posledný keď sa nás to do riti týka. Nemôžeš nám takú vec povedať len tak otec akoby išlo, o mäso tu ide o naše postavenia a ako by to nebolo málo týka sa to aj Jeremyho a Bianki. Mal si nám o tej dohoďe povedať, už dávno no tí si myslel len sám na seba. Povedala som na otca ktorí na mňa pozeral z úžasom, nechapala som ako nám mohol také niečo zatajiť. No nemala som v pláne tu zmlúvu dodržať. Nedodržiavam naše pravidlá a nebudem ani tie ktoré opsahuje ta zmlúva, keď som dohovoril mala som pláne odísť no otec ma zastavil.

,,Izabell myslím len na vaše dobro nikdy mi, o nič druhé nešlo ta zmlúva v znikla ten deň keď si prišla na svet.
Podmienkou bolo že sa nikto nedozvie že dohoda vznikla. Tak to pochop, a to nie je všetko dnes poobede sa s ními máme stretnúť. Musíš tam byť aj ty, keď že spravuješ všetky naše obchody.

Otočila som sa  tvárou k  tvár otcovi a povedala. (Tu padre nos enseñó a ser más sabios que nuestros enemigos, pero tú mismo te conviertes en nuestros enemigos.) Učil si nás otec k tomu aby sme boli múdrejší, než naši neprijateľia no ty sám sa stavaš našim neprijateľom. Na to stretnutie prídem, vyriešim tento problém no po tom so mnou už nerataj. Daj mi vedieť čas a miesto do tej doby mi nevolaj. A ani nič podobne povedala som, nečakala som na otcovú otpoved Jeremy mu a Bianke som dala vediet že ich budme čakať v aute, a odišla.








Horúca krv حيث تعيش القصص. اكتشف الآن