Otec povieš nám konečne prečo si tak vitočený? Povedala som otcovi ktorí si hundral niečo popod nos a pozeral do. Laptopu
,,Dnes som dal prezrieť naše tajné kamery. Na tom zázname je chlap ktorí všetko, riadi. Pozri sa na tých mužov je to jasné že ich poslal Alessandro.
Povedal otec a otočil laptop mojim smerom. No čo som videla ma dosť prekvapilo, ten muž bol. Masimo Solano, je to Talian pred rokmi som pomohla jeho rodine utiecť naspäť do. Talianská bol to dobrý muž, pred rokmi ho vyhostli z podsvetia. No to som nemala tušenie že to podsvetie je Talianské. Totiž povedal mi že vraj pracuje pre poľské podsvetie.
,,Mám adresu toho muža nezabudni Izabell. Čo som ťa učil riaď sa podľa, toho a tak zasiahní.
Otec stále nepochopil, že chcem zo všetkými to zabíjanie a okradanie ukončiť. Otec viem sa riadiť aj vlastním rozumom. Nepotrebujem radu do života dobre vieš že to čo si nás naučíl. Dávno neplatí tvoje radi primám. No nečakaj o do mňa že sa bduen podľa nich riadiť povedala som a zobrala Adresu ktorú otec položil na stôl.
,,Nebudeš sa ku mňe tatko správať, tu je adresa a terás vipadny!
Povedal keď hodil do tváre adresu. Maia nás len napínavo sledovala. Zohla sa k môjmu uchu a pošepkala.
,,Myslíš si že tvoj otec dal vedieť tím ľuďom o tom zázname?
Nad Mainou otázkou som sa musela, zamyslieť. Teras otchdzam, no všetko čo som ti nestihla povedať ti poviem. Poďme Maia tu už nemám čo riešiť. Povedala som a naznačil som hlavou, že otchadzame. Ta ma hneď nasledovala keď sme odišli z otcovej pracovní.
,,Ideme tvojim autom alebo mojim?
Spitala sa ma Maia keď si do rúk brala kabelku. Pôjdeme tím mojím len si pre ňho musím zájsť do garaže. Maia iba prikivla na súhlas, a nasledovala ma do garaže. Keď sme prišli do garaže moje auto bolo zrovna. Čerstvo umyté a pripravene pre mňa. Nastúpili sme do auta a vibrali sa na cestu. V aute vládlo pokojne ticho.
,,Myslíš si že ten muž umm Mateo ak sa nemýlim vie o tom mužovi?
Povedala po chvíli a tím prerušila ticho. Určité im dal otec vedieť, máme medzi sebou dohodu.
,,A ako vyzerá ten slávny Mateo Bucelli?
Viem o čo ti ide Maia jasné, ale on nieje to čo chcem je síce veľmi charizmatický. Povedala som a pridala o niečo viac na plyn.
,, Faj fajn, kľud veď som sa len spitala.
Povedala a zdvihla ruky do obranného gestá. Len som sa usmiala a pokračoval v jazde. Keď sme dorazili na miesto pred nami sa ocitol malý dom. No keď som ho zbadala bol som prekvapená ako rýchlo im to otec dal vedieť.
,,To je on ten vysoký čo stojí pri tom krásnom mužovi?
Ppbedala Maia keď sme vystupovali z autá. Áno ten vysokí ten druhý je jeho brat Marselo, nervózne som si rukou prehrabla vlasy a. Nasadila som si slnečné okuliare.
,,Tak konečne si sa rozhodla ukázať pani Izabell.
Povedal ako prvý Mateo buceli. Tak ma terás dobré počúvaj. Nikto sa ty nežiadal aby si sem prišiel. Vôbec sme tu nemuseli byť keby si ma neokradol.
Tak že prestaň sa hrať, na drsného a správaj sa. Ako dospelý a nie ako decko. Povedala som chcela som ho hneď obýsť len jeho ruka ma chytila. Za zápästie a pritiahla ma naspäť k nemu.,,Prestaň sa so mnou takto baviť jasné. Vy ste prví okradli nás. Tak prestaň svoji historickým správaním nech môžme konečne ísť dnu.
Snažila som sa mu vymotať spod zavreťia. No nešlo to pusti ma počuješ, strč si tie ruky niekam! Trmancovala som rukou no je zovreťie bolo. Silnejšie.
,,Na tvojom mieste by som dala ruky z nej preč inom prípade. Ty prevrtám hlavu guľkou.
Maia stála blízko mňa a svoju pištoľ premiestnil k hlave Matea.
,,Mateo no tak pusti ju vieš čo otec povedal ak budú problémy nedostaneš. Naspät čo ty patrí preto ty vravím pustiju!
Jeho stisk sa zmiernil a následne mi pustil ruku. Maia zložila zbraň a zastrčila si ju za kožené nohavice.
,,No vidíš ako ti to ide musím ty povedať že plnenie rozkazovať ti ide od ruky.
Povedala Maia a začala sa smiať, ja som na ňu iba varovné pozrela. A znova som premiestnila pohľad na Mateo ktorý sa mi pozeral priamo do očí. Tak že môj otec dal preveriť záznamy z kamier. Na zázname je vydieť pár mužov jeden z nich je. Masimo Solano nikto sa ho ani nedotkne. Povedala som a šla k dverám. Naktore som následne zaklopala nikto sa neozýval.
,,Toto je na hovno ústup vyrazím tie skurvené dvere.
Povedal Mate a šiel vykopnút dvere keď mu v to zabránilo. Otváraníe dverí. Dvere sa otvorili a v nich sa ocitol postarší muž keď ma. Zatrel jeho výraz sa zmenil na nespokojní
,,LA Rosa čo,,, čo tu robíš?Jeho hlas sa zachitaval, chcela som mu niečo povedať na jeho tvári pristála päsť Matea čo ho. Donútilo ustúpiť od dverí ďalšia a ďalšia päsť do tváre. Prestaň počuješ prestaň povedala som a svoju zbraň namierila k jeho hlave.
,,Ty sa zbláznil veď to je muž čo nás okradol mieriš na nesprávneho.
Povedal Marselo a pristúpil bližšie. Je to dobrý človek jasné a terás ho pusti počul si pusti ho! Máte odstúpil od Masima. Masimo mrzíma že ťa napadol ale okradol si ma a ja chcem počuť prečo si to urobil?
,,Nechcel som to spraviť Rosa, ale vyhrážali sa my ak by som to nespravil. Zabili by moju ženu a deti prosím zmiluj sa nado mnou.
Muž mi padol k noha a prosíl. Postav sa prosím nechcem ťa zabiť Masimo viem že si dobrý človek. No potrebujem aby si my povedal meno muž alebo ženy ktorý ťa na to najali.
,,Prišiel muž no neprectavil sa boľ vysoký mal menšiu jazvu na ľavom líci a povedal aby som ťa okradol, a ak to nespravím tak zabije moju ženu s deťmi.
,,Tak počkať objednal si ťa na to aby ste okradli Navarovcov? Tak prečo sme boli okradnútí my hmm vysvetlí mi to?
Povedal Marselo, a namieril ju na Masima. Masimo určiťe si si musel všimnúť aj ten najmenší detail. Prosím ťa skús si na niečo spomenúť.
YOU ARE READING
Horúca krv
RomanceTalianské potsvetie alebo španielské podsvetie. Ktoré je to mocnejšíe?