Do skladu som, prišla o 20 minút neskôr. Pred tým než som šla do skladu poprosila som jedného. Z našich chlapcov aby mi zostavil zoznam, všetkých vykradnutích skladov. Vystupila som s auta predomnou sa ocitla veľká kovová brána do ktorej som vošla. Keď som prišla do sakladu všetci na seba mierili, keď ma zazreli všetci mi venovali pozornosť. Svoju zbraň som nabila a dva krás vystrelila do vzduchu. Chlapi ktorí boli na pravej stráne na mňa začali mieriť. No mňa to neodradilo, pokračovala som medzi ními predomnou sa ocitol otec, a ako mu akisí chlap drží zbraň pri hláve. Preto som na bez rozmýšľania, postavila pred otca o ocitla sa tvárou tvár tomu mužovi. Pozerala som sa mu priamo do očí aby veďel skim má tú česť. Bol odomňa aspoň o tri hlavy viši siahala som mu sotva po bradu.
Na tvojom mieste by som dala preč tu bráň aby si si neublížil, povedala som tomu mužovi a čakala na jeho reakciu. A on mi priložil zbraň k hlave,a povedal.,, Čakáme na človeka, a je to žena alé no ták nemôžte byť ubohejší.
Povedal a začal sa smiať jeho smiech sa rozbiehal celím skladom. Hneď na to sa pridali aj ostatný chlapi z jeho stráni. Na čo sa ozval otec a povedal.
,, Toto je moja dcéra Izabell riadi naše opchody. Ak dovolíte toto je môj syn Jeremy.
Na čo sa zase ozval ten muž ktori mi držal zbraň pri hlave.
,, Vaše opchody riadi žena musím vás pochváliť.
Povedal a začala sa ako inak smiat. Nie si prví čo mi priložil zbraň k hlave, no na tvojom mieste by som to zložil aby si si neublížil. Povedala som mu a na oplátku som sa zasmiala ja.
,,No prví kto ju použije buďem ja.
To je síce pekná prectava, no mám radšej realitu. Ano som žena a ty si muž je pekné že vieš, odlíšiť muža od ženy. Povedala som, na čo sa ozval on.
,, Toto je záležitosť medzi mužmi, a nie stretnutie žien pri teplom čaji. Tu ženy nemá ju čo robiť.
Povedal ten muž s ktorého bola jasné čítať že patrí k tím tipom mužov. Ktorí si myslia že sú ženy dobre len do posteľe a do domácnosti. Čaj nepijem no dal si my dobrí nápad určite ho využijem, no terás k veci tu je zoznam skladov ktoré bolí dnes. Vykradnuté,povedala som a hodila papiere na zem.
,,Pred dvaciatími rokmi sme uzavreli dohodu.
Povedal ten starší muž, no ja som mu skočila do reči. Prestaňe tu niekto točiť o tom istom chcem naše peniaze je to jasné mňa nezaujíma vaša dohoda pane. Ta zmluvá vznikla medzi vámi a mojim otcom. Vlastním 80 percent našich opchodov okradli ste mňa a nie môjho otca. Povedala som tomu staršiemu mužovi ktorí na mňa pozerál s nahnevaním vyrazom.
,,Izabell prosím nechceme žiadne strelanie. Musime sa dohodnúť dcérka.
Povedal otec a položil ruku na moje rameno. Ak by som chcela strieľať tento muž predo mnou by už nežil. Mám ráda napetie. No toho je tu málo otec.
,,Počúvaj ma terás dobre, pred do mnou stáli muži mocnejší než tvoj otec. A celá vaša tlupa tiež mali pocit že sú jedinečný a nesmrteľný no stále žijem ako vidíš tvoje vyhrážanie je presné ako tie ich. S tvojích úst vychádzajú tie isté sračky, mám radšej skutki zlatko.
Povedal ten muž, musím priznať bol veľmi príťažlivi videla som mu v očiach plameňe. Zlatko pri tom oslovení som použila, uvodzovky ako si sám povedal som žena vy muži nemisliťe, hlavou ale tým čo máte medzi noháma. Keby som chcela zabijem vás všetkých mávnutím ruky. No som iná ako vy všetci tejto miestnosti.
,, Máš pravdu si iná si štetka, pretože si iná zlatko. Ako si nám pred sekúndov povedala.
,,Ako sa opovažuješ nazivať moju sestru štetkou. Muž ako ty môže o nej len sniť keby to bolo na mňe boli by ste všetci mŕtvi no moja sestra je priliš láskavá.
Nikdy som nevidela jereym ho tak nahnevané ho. Presne ako som tušila pochopila som to správne. Povedala som a založila si ruky na hrudy.
,,Čo si také pochopila?
Si len ďalší muž ktorý si chráni svoje veľké ego, niečo ty poviem chlap chce ponižit ženu tím že jej povie štetka, no nie všetky žení sú robené z jedného cesta. Môžem zabiť tvojich ľudí ktorích máš o kolo seba, no moja úroveň by sa neznižila na tu tvoju. Tak že to beriem ako kompliment zlatko povedala som na čo som, použíla znova uvodzovky.
,, Počkať boli okradnúte obe strany, preto uzavrieme dohodu. Spojíme sa a nájdeme toho kto nás dostal do takejto obtiažnej situácii.
Povedal ten starší pán, nie žiadna dohoda sa uzatvárať nebuďe jedna už vznikal a, pozriťe ako to dopadlo s toho by bol dobrí film.
,,Izabell no ták prístup na tu dohodu. Nájdeme, toho kto nám to urobil a zoberiem si všetko naše aj s úrokmi.
Povedal mi otec no mňa to ani na malú chvíľu neodradilo. Nie otec toho kto nás okradol som už našla stojí predo mnou. Nebudem sa riadiť vášmi príkazmi. Ten muž ktorí stal predomnou sa začial smiať čo mi spôsobilo menšie nervi.
,,Vy ste sa museli zblázniť, pokiaľ si dobre pamätám, okradli ste nás vy prví nechápem otec čo tu ešte riešime. V zmlúve jasné stálo, ak nedodržía podmienky, zmlúvi tak bude musieť zomrieť syn alebo dcéra.
Ten muž má už začala srať, skús sa dotknúť môj ho brata. A tvoj mozog skončí na všetkých tvojích gorilach. Povedala som postavila som sa pred Jeremy ho a svoju zbraň premiesnila pred jeho hlavu. Na čo sa ozval ten starší pán.
,,Mateo ak ich terás, zabiješ nedostanem späť svoje peniaze a to by som nerád. A predpokladám že aj ty že je to tak synček.
Pozerala som sa mu priamo do očí mohla som v, nich vidieť malu neistotu. Po chvíli zložil svoju zbraň, a povedal.
,,Fajn no ak sa pokúsite o niečo tak. Za našim chrbtom. Tak prvého koho zasiahne guľka bude vaša dcéra pan Navaro.
Povedal a odstúpil odo mňa a Jereymho. Tvoje za strašenie na mňa neplatí, fajn ak zistím že za tím to všetkým ste vy. Zistiťe kto je Izabell Navaro. Povedala a odstúpila tak tieš ako ten muž do zadu.
,,Moc si veríš no, terás pôdme k veci. Zisťovať všetko o hladom tejto veci budeme len ty a ja napokon okrádla si mňa. Nie môjho otca, ak si dobre pamätám, súhlasíš?
Povedal muž a načíahol pre domna ruku. No ja som len naflusala na zem, nemám vo zviku si podávať ruky s nepriateľom. Ale ako myslíš tvoj otec dá vedieť môjmu keď a kde sa stretneme. Otec poďme mám na praci ešte ničo. Povedala som a otočil sa s merom k východu keď som vychádzala našim chlapom som dala prikas. (Vámonos) poďme, na čo má všetci nasledovali. Keď sme vyšli zo skladu otec a Jeremy stále boli v sklade. Preto som prikazala Rodrigovi jedmenu z našich Chlapov aby mu dali vedieť že som odišla. Nastúpila som do autá a bola na ceste k Maie.
ESTÁS LEYENDO
Horúca krv
RomanceTalianské potsvetie alebo španielské podsvetie. Ktoré je to mocnejšíe?