Keď som dorazila na miesto, bolo niečo ces šesť hodín. Vystúpila som z autá a šla k hlavnému vchodu. Následne som zaklopala na dvere o pár minút mi otvorila Maia.
,,Poď ďalej kráska.
Povedala a obajala ma, ďakujem som zvedavá čo si mi zistila? Povedala som keď sme prechádzali hlavnou halou.
,,Trpezlivosť rúže prináša dráha moja.
Ale no ták moja trpezlivosť dosiahla hraníc. Vytočil ma do nepríčetnosti. Povedala som a usadila sa na gauči ktorí sa nachádzal pred veľkým krbom, Maia na mňa nechápavo pozrela preto som iba dodala o tom potom.
,,Vieš zistila som ti o tých ľudí niečo. No musíš mi visvetliť o čo tu do čerta ide a neklam mi!
Povedala mi Maia keď mi podávala, pohárik s wishky. Fajn posaď sa poviem ty o čo ide, pohodlné som sa usadila a začala rozprávať. Talianov niekto okradol a oni si myslia že sme to boli mi no nás tieš okradli oni. Preto sme sa snimi stretli, no pred tým než nás okradli. Som sa dozveďela že pred dvaciaťími rokmi v znikal dohoda medzi španielmi a talianmi v tej zmluve stalo že sa nemôžu navzájom okrádať. A ani obzerať o peniaze, ak dohodu porušia to podsvetie ktoré okradlo to druhé bude, musíeť vrátiť všetko čo ukradli. Ak nespĺňa podmienkach dohody to podsvetie ktoré okradlo to druhé bude musieť obetovať dcéru alebo syna. Preto som sa dnes spojila jedením z ncih, Maia ani nestíhla poriadne spracovať všetko čo sa. Za tích päť minút dozvedela, preto si otpila poradni dúšok wishky a povedala.
,,Mislim že na toľko informácií niesom dostatočne striezva.
Povedala a na to sme sa, oby dve začali smiať. No tak ja som ti povedala o čo ide terás si na rade. Ty tak začni a všetko do podrobná, rozkázala som jej a rukou prehrávala si svoje čierne krátke vlasi. Maia položila prehrabala si svoje dlhé vlasi a začala rospravať.
,,Tak gde začať sú hnusné bohatý Alesandro Buceli vlastní celé Taliansko. Ma peňazí ako šupiek jeho žena Anna Buceli vlastní mnoho luxusních hotelov. Majú spolu tri deti, dvoch synov a dcéru. Najstarší z detí je Marselo Buceli, má 23 jeho ďalší syn. Mateo Buceli má 21 a najmladšia z detí je Lusia má 18. Jeho dvaja synovia pracujú, po jeho boku no jeho druhý syn. Mateo vlastní polovicu jeho opchodov je jeho práva ruka. Čo sa tíka ich. Podsvetía majú pravidlá potiahnuté za vlasi, jedno z ních. Je že ženy nepatria do podsvetía a to druhé je že si nikto nesmie. Nič začať zo svojim nepriateľom ako by mohli, roskazať ked a koho môže chlap pretiahnuť.
Keď dohovoríla hneď na to nastal smiech ktorí sa roziehal, celim domom. No tak to mám šťastie že som není jedna z nich povedala som a otpila si s pohárika. Tak že som to správne pochopila sú to len muži. Ktorí si myslia že sú najmocnejších na svete, no mňa hlavne zaujíma Mateo Buceli. Maia na mňa pozrel a viacerí na mňa jej pekne biele zuby a povie.
,,Ach Izabell vieš že si neskutočne krásna. Muži ta volajú La Rosa ( ruža),no ty stále misliš na zbraňe, zabíjanie a Boch vie na čo ešte.
Presné som vedela kam tento rozhovor. Smeruje na moju poctivosť, uhm Maia pozri vieš že toto sme. Už rozoberali a už sa o tom nechcem baviť rozumieš mi? Povedala som na čo ona zdvihal ruky do obranného gestá a usmiala sa na mňa.
,,Tak čo máš pláne a počkať skim si sa to ty spojila.
Pozrie sa na mňa a zdvihne obočie. S Mateom Bucelim okradol ma, no ich tak tieš preto sme sa spojili skôr otec to tak chcel. Vraj nás chce niekto poštvat proti sebe, no to je len ich výhovorka aby mi nevrátili všetko čo mi zobrali chápeš to? Pozriem sa na Maiu ktorá len súhlasné prikivne, preto sa chem spitat či mi s tím pomôžeš. Povedala som je a ona ako by otriezvela.
,,Vieš asi mám sebe viac než jeden pohárik preto. S tebou jednoznačne súhlasím.
Super tak sme dohodnuté, zajtra ti dám vedieť gde sa stretneme alebo prídem rovno pre teba?
,,Nie prídem ja k tebe musím si ešte niečo vibaiť.
Tak dobre ja už pôjdem som neskutočné unavená zajtra začína naša hra. Ako znie naše pravidlo zabi alebo budeš zabití. Povedali sme spolu naraz, presne ja už pôjdem nemusíš ma vyprevadzať. Povedala som a postavila som a šla k dverám. A otvorila ich pred tým než som ich zavrela som povedala Maie. A ty neskús sa znova opiť je to jasné?
,,Áno mami je to jasné, ahoj zajtra.
Nad tou prezivkou mami sa len pousmejem, a odídem. Cesta netrvá dlho preto si pustím rádio. A nechám sa unášať melódiou a rýchlosťou, jazdy. Keď som dorazila domov otec, mama. Jeremy a Bianka sedeli v jedálni. A večerali uhm urobila som na znak, mojej prítomnosťi.
,,A dcérka posaď sa a daj si s nami večeru.
Ozve sa mama ktorá sedí na druhom celé stola. Dobrú chuť vsetkím nemám na nič chuť, pôjdem si dať sprchu. Povedala som a chcela ísť do svojej izby. No otec ako vždy spraví rozruch.
Buchne rukou po stole čím donúti. Príbor spadnúť na zem.,,Nebudeš si robiť čo chceš preto si terás sadneš a pokoji sa spolu najeme.
Máš právdu buďem si robiť čo chcem idem do izby. Dobrú chuť všetkým, idem si dať sprchu. Povedala som a odišla do svojej izby keď som. Prišla do izby namierila som si to rovno, do kúpeľní. Kde som zo seba zvliekla oblečenie a vošla do sprchy, pustila som. Si horúcu vodu a nechala sa unášať zvukom do padajúcich kvapiek. Po asi hodine som vyšlo so kúpeľňa uterákom obmotaním o kolo tela. Zo šatníka som si vibrala čisté spodné prádlo a pižamo. Keď som bola hotová, hodila som sa na pohodlnú posteľ a rozmišlala. Čo budem robiť aš toto všetko skončí moje mišlienki ma. Priviedli tomu mužovi z dneška hoci som to pred sebou snažila skriť. Jeho oči ma priťahovali takím zvláštnim spôsob aký som zatiaľ nezažila. Po dlhom rozmišlani som upadla do ryše snou.
Ráno ma prebudilo nepríjemné a stále kopanie na dvere. Ďalej a dúfam že niekto úmiera povedala som halovo pod perinou.,,Dorne ráno najhoršiej sestre pod slnkom. Vstávaj Izabell je skoro poobedie a ty sa tu stále valaš.
Jeremy vipadňi z mojej izby hneď. Povedala som a ukázala rukou na dvere no on zo mňa strhol perinu.
,,Izabell dole ťa čaká Maia a volá nás otec zistil niečo dôležité.
Dobre hneď som dole a terás vipadňi z mojej izby idem sa obliecť. Povedala som keď som sa postavila s posteľe a šla do kúpeľní. Jeremy na moje prekvapeníe odišiel z izby v kúpeľni som. Si umyla tvár zuby a jemná sa namaľovala keď som bola hotová šla som si vybrať oblečenie.
Keď som bola hotová šla som za Maiou. Ktorá už sedela v pret sieňi a tukala niečo na mobil. Uhm dobre ráno mamacita povedala som a ona nervózne stala.
,,No konečne tvoj otec je nasratý máš za ním hneď ísť.
Veď už idem povedala som chitila som ju za ruku a ťahál do otcovej pracovné. Otec už sedel v pracovní a telefonoval podľa virzu som. Mohla tušít že sa to týka Buceliovcov tak otec mse tu čo pre mňa máš. Povedala som keď som prišla.
YOU ARE READING
Horúca krv
RomanceTalianské potsvetie alebo španielské podsvetie. Ktoré je to mocnejšíe?