Hey
Bakugou telefonunun titremesiyle önündeki defteri kapatıp ekrana baktı. Boktan saçlıdan gelmişti mesaj. Bunu bekliyordu zaten, ama konuşmak istediği için değil. Açıkçası kendisi de bilmiyordu neden beklediğini.
Bakugou
Hâlâ konuşuyoruzdur umarımTrip attığımı falan mı ima etmeye çalışıyorsun boktan saçlı
Bilmem
Sadece
Konuşmak istemiyor olabileceğin ihtimaline karşı bu saate kadar bekledim deNe için?
Mesaj atmak için işte
Neyse
Sinirli değilsin, değil mi?Sinirliyim
Boktan boktan konuşuyorsun
Gerçi ciddiye bile almadım amaCiddiye almamana rağmen niye böyle sinirlendin o zaman
Malsın çünkü
Ciddiye alsan ne tepki verirdin Bakugou?
Amacın ne?
Salak değilsen anlarsın
Siktir git Kirishima
Bu yani vereceğin tepki
Pekala"Aptal! Tam kafamı dağıtmışken böyle yapmak zorunda mısın?!" Telefonu kenara bırakıp ofladı. Söylediği şeyde ciddi olduğunu biliyordu şimdi, bunun üzerine düşünmesine gerek kalmamıştı. Peki ya Kirishima'nın sorduğu? Ne tepki verecekti buna karşı?
İçinden çıkamayacağını anlayınca kalkıp ışığı kapattı ve yatağa girdi. Uyumak en iyi seçeneğiydi şu an. Yoksa kendini kesecekti.
Kirishima telefona bakmayı sürdürdü. Siktir git demişti. Ya şimdi ne olacaktı? Reddedilmişti ama onu bırakmak istemiyordu. Çabalamaya devam etmek istiyordu.
"Mina. Bakugou'ya yazdım." dedi kız telefonu açtığı anda.
"Ee? Ne dedi?"
"Siktir git dedi." Karşıdan ses gelmedi. Eh tabi kız da bilememişti ne diyeceğini.
"Ciddiye almadığını söyledi. Ciddi olsam ne tepki vereceğini sordum. Sonra amacın ne yazdı. Ben de salak değilsen anlarsın dedim. Bildiğin söyledim yani. Sonra siktir git dedi işte."
"Kirishima-"
"Reddedildim yani, değil mi?"
"Öyle görünüyor." diye üzgünce konuştu Mina. Arkadaşını teselli etmek istese de herhangi bir şekilde umutlandırmak da istemiyordu. Böyle olacağını en başından beri biliyordu. Onu uyarmaya da çalışmıştı ama hislerine karşı çıkamayacağı da bir gerçekti.
"Neyse, ben uyuyacağım. Yarın görüşürüz."
"Üzülme Kirishima. Lütfen."
"Hı hı." Telefonu kapatıp gözlerini tavana çevirdi. Üzgün hissediyordu ama aynı zamanda..içinde bir hırs da vardı sanki. Bakugou'yu ikna edeceğine dair bir his...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stupid || KiriBaku
FanfictionNeredeyse her bölümde bir veya birkaç gün atlanıyor bilginiz olsun Bu nasıl kitap açıklaması amk