*fotoğraf*
Sabah sabah keyfin yerine gelsin istedim.Bakugou..
DALGA GEÇMEYİ KESER MİSİN!
O kadar yalvardım asma diyeBeni eğlendiriyor
Ciddiyim
3 gündür uyandığımda ilk bunu görüyorum
Bugün sen de gör istedimÇok kötüsün
Bakugou duvarına astığı çizimi atmıştı ve Kirishima utanmıştı bundan dolayı. Gerçekten çok kötüydü ve dalga geçilmek istemiyordu. Tamam ilk gösterdiği zaman ikisi de eğlenmişti falan ama şimdi utanıyordu.
"Şerefsiz." diye mırıldanarak yataktan kalktı. Dedikleriyle hareketleri kesinlikle uyuşmuyordu, bu gülümsemesinden belliydi. Herhalde aşık olmak böyle bir şeydi.
Üstünü giyinip aynada iyice kontrol etti kendini. Görünüşüne eskisinden çok daha fazla önem veriyordu artık. Bakugou'nun bunu takıp takmadığını bilmemesine rağmen iyi görünmek için çabalıyordu.
Okula gitmek için istekliydi çünkü en çok görüşebildikleri yer okuldu. Bakugou artık çıkışta yanında yürümesine izin vermiyordu yolu çok uzadığı için. En azından onun yerine okulda görüşüyorlardı.
.
İki derstir çizimini detaylandırıyordu Bakugou. Evde bunu yapacak pek vakit bulamadığı için tamamlayamamıştı ama şimdi bitirmişti. Sayfayı biraz uzaklaştırıp tekrardan baktı. 'Oldu herhalde' diye düşünüp kağıdı sırasının altına koyacakken Kaminari'nin "ooo, bu şu şey çocuk değil mi?" dediğini duydu.
"Sana ne?"
"Kızma hemen. Güzel olmuş. Hayırlı bir sevgilisin."
"Kes sesini." Kaminari gülüp geçti. Okulda birlikte takılmalarından sonra sevgili olduklarına dair dedikodular çıkmıştı. Aptal Kirishima da soran birine "evet, sevgiliyiz." dediği için şimdi herkes biliyordu. İnsanların bilmesinde sorun yoktu ama Bakugou'ya garip garip bakıyorlardı hep. Herhalde onun birine normal davrandığına inanamıyorlardı.
Dersin bitmesine birkaç dakika kalmıştı. Bittiği an Kirishima'nın yanına gidip resmi verecekti çocuk. Ayağını sallayarak saati kontrol ediyordu sürekli.
Sonunda zil çaldığında yerinden fırlayıp yürümeye başladı. Kirishima sınıfından çıkmadan yetişmek istiyordu.
Evet, henüz çıkmamıştı çocuk. Sınıftakilerin bakışlarına aldırmadan sevgilisinin yanına ilerledi ve kağıdı ters bir şekilde masaya koydu.
"Bu ne?"
"Baksana." Kirishima kağıdı çevirip harika bir şekilde resmedilmiş olan yüzüne baktı. Bunun kendisi olduğuna inanamıyordu, o derece güzeldi.
"Bakugou bu...aşırı güzel. Detaylarına bak.." Hayranlıkla inceliyordu kağıdı. Bakugou'nun dudağı kıvrıldı biraz, ama tam olarak gülümsemedi çünkü insanların onu gülümserken görmesini pek istemiyordu.
"Beğendiysen iyi."
"Bayıldım. Ben de bunu duvarıma asacağım." Kağıdı güzelce bir defterin arasına yerleştirip çantasına koydu. Eve gittiği an duvarına asacaktı ve her gördüğünde Bakugou'nun bunu çizerkenki yüzünü hatırlayacaktı.
"Kola almaya gidiyorum, geliyor musun?"
"Geliyorum." Bakugou sınıftan çıkarken resmi burada verdiğine pişman olmuştu çünkü herkes fısıldaşıyordu. Bu yüzden sevmiyordu insanları. Her şeye şaşırıp hakkında konuşuyorlardı. Meraklı oldukları için de her şeye burunlarını sokmalarından nefret ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stupid || KiriBaku
FanfictionNeredeyse her bölümde bir veya birkaç gün atlanıyor bilginiz olsun Bu nasıl kitap açıklaması amk