Merhaba güzellerim,
"Sana bir söz vermiştir "
+TAEHYUN+
- Paltonu çıkarıp bir kenara attıktan sonra kapıyı kapatıp derin bir nefes vermiştin.
- Taehyun'un evde olduğunu biliyordun fakat ışıkların neden kapalı olduğunu anlayamamıştın.
- " Taehyun? "
- Merdivenleri adımlarken seslenişine bir cevap alamadın.
- Yatak odanıza girdiğinde Taehyun seni fark etmemişti bile .
- Bacaklarını kendine çekmiş kafasını elleri arasına almıştı ve o nefret ettiğin şeyi tekrar yapıyordu .
- Onu korkutmamaya çalışarak ellerini kopardığı saçlarından nazikçe çekersin .
- Kırmızı saçlar ellerinize dökülürken Taehyun ağladı ağlayacak olan gözlerini gözlerinden kaçırır .
- Boynundan tutup onu kendine çekersin . Ellerini tereddüt ederek beline koyarken göz yaşları omzunu ıslatmaya başlamıştı bile.
- " Şşşh bebeğim geçti, ben yanındayım "
kırmızı saçları okşarken söylersin.
"Şimdi bana söz ver, bunu da atlatacağız tamam mı ? "
- " Söz veriyorum "+ BEOMGYU +
- " BEOMGYU !! "
- Beomgyu yakasından tutarak yumruk atmak üzere olduğu yaşıtı çocuğu senin sesini duymasıyla dikkatti dağılarak bırakmıştı.
- Çocuk Beomgyu'nun dikkatinin dağılmasını fırsat bilip ona sert bir yumruk atmıştı .
- Beomgyu ve çocuk yerde kavga etmeye devam ederken bazı öğrenciler olaya müdahale edip kavgayı ayırmışlardı.
- Beomgyu kendini tutan öğrencilerden kurtulup koridordan ayrılır. Hızla arkasından koşmaya başlarsın.
- " Beomgyu dur artık! "
- Bodruma inen merdivenlerde durup arkasına döner . O yanına adımlarken kalp atışlarını durdurmakta biraz zorlanıyordun . Aranızdaki mesafeyi iyiden iyiye azaltıp kulağına eğilir . " Durmazsam ne olurmuş ? "
- Alaycı bir yüz ifadesiyle sana bakan çocuğu omuzlarından tutup duvara çarparsın . Nefes alışverişlerini kontrol etmeye çalışırken gözlerini gözlerine odaklamıştın .
- " Şimdi bana bir daha kavga etmeyeceğine söz vereceksin Choi Beomgyu yoksa bundan fazlasını yapacağım "
- Bu sert ve kendinden emin tavır onun ilgisini çekmişti. Çarpık gülümsemesini sana sunar .
- " Tamam öyle olsun küçük hanım . Söz ."-Hueningkai 'ı da atacağım
~Cinder
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ 𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ~
FanfictionLÜTFEN OKUYUN Öncelikle bu bir kurgudur . Yazdığım şeyler gerçek değildir ve sizinle idolün arasında asla yaşanmayacaktır . Bunun bilincinde olup eğlencesine okuduğunuzda kitabımdan daha çok keyif alacaksınız .Eğer kitaptan etkilenecekseniz lütfen...