Merhaba güzellerim,Bedeninde beğenmediğin bir şey vardır
CASTLE J
- Seongjun ile dışarı çıkmak üzere hazırlanıyordun.
-Lakin her zamanki gibi ayna karşısına geçmiş etli bacakların, tombik yanakların ve hafif çıkmış göbeğinle bakışıyordun. Ne yapsan işe yaramıyor her daim böyle görünüyordun.
-Göz yaşlarını elinin tersiyle silip gülümsemeye çalıştın.
- " Sorun nedir aşkım?" beline dolanan kollar güvende hissetmeni sağlamıştı
- Aynada buluştu gözleriniz. Utanıyordun. Onu hak etmediğini her gün kendine hatırlatmak seni çok yoruyordu
- Gözlerini ayırdın gözlerinden.
" Ben fazla kiloluyum Seongjun. Sana layık değilim. Sıfır beden ayrıca benden kat ve kat güzel kızlar varken benimle olman sana haksızlık.."
- Bu sözlerin sevdiceğinin göğsüne oturmuştu. Seni kendine çevirip gözlerinizi buluşturduğunda alnına bir öpücük kondurur.
-" Sence o kızlar benim ne kadar umrumda? Bu gözler sadece senin güzelliğine bakmakla yükümlü diğerleri beni alakadar etmez. "
- Güzel gülümsemesini sana sunduğunda karşılık verip sıkıca sarılmanla derin bir nefes alır Seongjun..BIC
- Dolabın en üst rafındaki mısır gevreğine ulaşmaktı amacın ama bunun için fazla kısaydın.
- Sinirle soldun burnundan ve dizlerini kendine çekip oturdun zemine.
- Sungmin mutfağa girdiğinde sevgilisini sinirli bir şekilde yerde bulmayı beklemiyordu. Telaşla yanına eğilir.
- " Güzelim sorun ne?"
- Elleri arasına aldığı ellerini öper.
- " Sadece biraz daha uzun olmayı isterim.."
- Sungmin boyun konusunda özgüven sorunun olduğunu çok iyi biliyordur.
Tuttuğu ellerinden çekerek seni ayağa kaldırıp başını göğsüne yaslar.
- " Bebeğim, bence boyun harika. Daha uzun olsaydın başın bu şekilde göğsüme yaslanamazdı. Bu çok kötü bir şey olmaz mı ha?"
- Yüzünde güller açmıştı adeta. Kollarını beline sararken tekrar Tanrı'ya bu adamı karşına çıkardığı için şükür ettin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ 𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ~
FanfictionLÜTFEN OKUYUN Öncelikle bu bir kurgudur . Yazdığım şeyler gerçek değildir ve sizinle idolün arasında asla yaşanmayacaktır . Bunun bilincinde olup eğlencesine okuduğunuzda kitabımdan daha çok keyif alacaksınız .Eğer kitaptan etkilenecekseniz lütfen...