MCND

1.5K 39 37
                                    

Merhaba güzellerim,


Konu:İntihar etmek üzereyken sizi görürlerse
İntihar sebebi : Yakın bir zamanda ailenizi kaybedersiniz

* Castel J *

Bu acıya daha fazla katlanabileceğimi sanmıyordum. Önce bileğimin üzerindeki jilete sonra da karşımdaki aynaya baktım. Gerçekten bitmiş bir haldeyim. Hayattan zevk almak nedir hatırlamıyorum bile. Böyle yaşamaktansa aileme kavuşmak daha mantıklı geliyordu.. Derimi geçerek yavaş yavaş damarıma ulaştı keskin cisim... Sanırım bilincimi kaybediyordum. Şu anda gözlerimi kapatmak bana çok cazip geliyor..Lakin işittiğim haykırış bunu yapmama izin vermemişti..

" Y/N !!"
............................

Y/N cidden iyi değildi ve bu beni öldürecek gibiydi. Ne kadar onun için güçlü görünmeye çalışsamda artık başarılı olamıyorum sanrım. Kapıyı uyuyor olma ihtimalini göz önüne alarak yavaşça açtım. Gerçi uyuması bir mucizeydi...

" Hayatım?"

Birkaç saniye bekledim lakin cevap gelmemişti. Tüm vücudumu saran endişeyle hızla yukarı çıktım. Basamaklar ayaklarımdan bir bir kayarken endişem beni öldürecek seviyeye gelmişti. Nedense tüm gün çok huzursuzdum. Yatak odasında yoktu. Banyoya gittim. Kapıyı tıklattım.

" Bebeğim?"

Hayır, yine cevap yoktu. Kapı kolunu indirdim, lakin açılmadı.

" Y/N !!"

Kapıyı omuz atarak açmıştım.

HAYIR HAYIR HAYIR!

Adımlarım tıpkı bir ayyaşınkiler gibiydi. Bir kolum kafasının altında bir kolum da belindeydi..

"Bebeğim nolur aç gözlerini. Yalvarırım bırakma beni!"

.........................

Özür dilerim SeongJun, her şey için teşekkür ederim. En çok da beni her şeye rağmen sevdiğin için. Bunları sesli söyleyecek kadar güçlü değildim. Lakin birkaç saat önce yazdığım mektupta da söylemek istediğim sözler yazılıydı.
Kanlı elimi güzel yüzüne çıkardım..

" S-seni seviyorum "

" S-seni seviyorum "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Bic*

Tepemdeki güneş benle alay edercesine etrafına mutluluk saçarak parladıkça parlıyordu. Oturduğum bankta boş boş etrafıma bakarken uzaktan gelen çocuk sesleri dikkatimi parka çevirmeme sebep olmuştu. Çocuk annesine salıncağa bir kez daha binme konusunda ısrar ediyordu. Kadın kocaman bir gülümseme sundu küçük oğluna. Elinden tutup salıncağa götürdü onu. Çocuk halinden gayet memnun görünüyordu. Benimle etrafa mutluluk yayarak alay eden göyüzüne çevirdim başımı. Belki annem oralarda bir yerde beni izliyordu. Oğlan çocuğunun sevinç çığlıkları kulaklarıma doluyordu. Biz de tıpkı böyleydik annemle. Acaba yanına gidebilsem tekrar benimle oynayar mıydı?....
-------------------------------
Market alışverişimi yapmış evime dönüyordum. Parkın önünden geçtim lakin sokağı dönmemle birlikte önümden koşarak geçen kız afallamama sebep olmuştu. Bir süre ona doğru bakakalmıştım. Omuzları titriyordu. Yolun kenarında durdu, otobandan onca araç geçmesine karşın üst geçidi kullanmıyacaktı sanırım. Arabalar hızla geçerken adımını yola doğru attı. Elimdeki alışveriş poşetini fırlatarak koşmaya başladım. Bir adım daha atacakken sıkıca beline sarıldım.
------------------------------
Her şey bir anda gelişmişti. Anneme kavuşma arzusuyla kendimi yola atmışken arkamda hissettiğim beden kollarını belime dolamıştı. Tabiki de bu irkilmeme sebep olmuştu lakin o kadar yorgundum ki kim olduğunu bilmediğim bu adamın beni kollarına almasına izin vermiştim...
-------------------------------
Belki de ölüme son bir adım kala onu yakalamayı başarmıştım. Tutuşımdan dolayı irkilmişti lakin hiç bir tepki vermedi. Kucağımda hiç tanımadığım bu kızın narin bedeniyle nereye gittiğimiz bilmeden yürümeye başlamıştım....

~ 𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin