Merhaba güzellerim,
Konu : Onu aniden öpersek tepkileri ne olur?
* Castle J *
Hararetli bir kavga içerisindeydiniz.
Odadan gitmek üzere adımlamışken onu kolundan çekip duvarla arana alırsın.
Şaşkın yüz ifadesini çok tatlı bulup dudaklarına bir buse kondurduğunda ise anında öpücüğünü kabul eder.* Bic *
Okul çıkışı birlikte yürüyordunuz ama o bir türlü susmak bilmeden konuşup duruyordu. Bu durum çok tatlı olsa da bugün fazlasıyla yorgundun. Hem güzel dudaklarına hem de çene çalmasına dayanamadığın için bir anda yakasından kendine çekip öpüverdin.
Ikiniz de anında kıpkırmızı oldunuz.
Bu ilk öpücüğünüz değildi ama fazla sık öpmezdin onu" Y-Y/N "
O kadar tatlı görünüyordu
ki tekrar öpmemek için zor tutuyordun kendini. Şakayla karışık elini ona doğru tehditkar bir şekilde salladın." Şşt konuşma artık"
" P-peki "
Yol boyunca şapşal şapşal sırıtıp dudağına dokunması çok tatlıydı
* Minjae *
" Ahhhh uyumak istiyorum! "
Ev işlerini tek başına yapmak zordu lakin bu koca bebekle yapmak daha da zordu.
" Sızlanmayı kes Jae, daha bir sürü iş var"
Oflayıp kendini elindeki bezle birlikte koltuğa bırakmıştı. Uykuya dalmak üzere gibi olduğunu fark edince dudaklarına küçük bir öpücük bıraktın. Aniden kocaman açılan gözleriyle kıkırdamıştın.
" Sen beni öptün ha? "
" Öyle deme, utanıyorum "
Ellerinle yüzünü kapattığında yanına gelip yüzünü açtı. Yavaş yavaş sana yaklaşırken parmağını dudaklarına koyup onu engelledin. Üzgün bir ifadeyle dudaklarını büzmüştü ama yapmanız gereken çok iş vardı.
Hemen kollarından kurtuldun." Ama Y/N... "
" Fazla konuşma hadi hadi! Daha çok iş var"
İkinizden de birer kahkaha kopmuştu. Neşeyle yarım kalan işinize devam ettiniz..
* Huijun *
Güzel bir yaz gecesiydi.Jun'la sahil kenarında el ele yürürken bir yandan da dondurma yiyordunuz.
" Y/N ?"
Kafanı baktığın denizden sevdiceğinin güzel yüzüne çevirdin.
" Denize mi girsek?"
" Bu saatte mi?"
" Neden olmasın?"
Ellerinden tutup seni çekiştirirken dudağında kalan dondurmayı fark ettin. Elinle silmek yerine birden bu işi dudağınla yapmak istedin.
Hızlıca öpüp geri çekildiğinde Jun yaklaşık iki saniye sonra ellerini beline dolayıp seni daha tutkulu bir öpücüğün içine çekmişti...* Win *
Yarınki sınav sebebiyle ders çalışmak amacı ile buluşmuştunuz lakin daha 25 dakika geçmesine rağmen Junhyuk fazlasıyla sıkılmış olmalıydı ki 5 dakikadır saçlarınla oynuyordu.
" Junhyuk!"
Aniden çıkan yüksek sesinle Hyuk yerinden sıçarmıştı.
" Y/N ! Kalbime mi indireceksin sen?"
Sen katıla katıla gülmeye devam ederken Junhyuk aniden seni kendine çekip dudaklarına yapışmıştı.
Kocaman açılan gözlerinle donakalmıştın.
Ayrıldığınızda bu sefer o kıpkırmızı olmuş suratını çok sevimli bularak gülmeye başlamıştı...
Kendi tarzımın dışına çıkarak kısa ve eğlenceli şeyler yazmaya çalıştım. Umarım severek okursunuz~Cinder
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ 𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ~
FanfictionLÜTFEN OKUYUN Öncelikle bu bir kurgudur . Yazdığım şeyler gerçek değildir ve sizinle idolün arasında asla yaşanmayacaktır . Bunun bilincinde olup eğlencesine okuduğunuzda kitabımdan daha çok keyif alacaksınız .Eğer kitaptan etkilenecekseniz lütfen...