Merhaba güzellerim,
"Hamile olduğunu söylediğinde"+BEOMGYU+
- Bu konuda olan şüphelerin doğruydu.
- Elindeki pozitif gebelik testiyle tuvaletten çıktığında Beomgyu bembeyaz olmuş yüzünü görüp endişelenmeye başlar.
- Hızlıca yanına gelip ne olduğunu sorduğunda elindeki testi ona uzatırsın.
- " H-hamile misin?"
- " Bak Beomgyu istemi-"
- Sen sözümü bitiremeden Beomgyu çılgınlar gibi salonun ortasında koşmaya başlamıştı.
- Şaşkın ifadenle mutluluktan havalara uçan Beomgyu'yu izliyordun.
- " Y/N B-bu harika! Çok teşekkür ederim güzelim.Çok... "
- Kollarını beline sarıp göz yaşlarını boynuna akıttığında burnunu onun saçlarına daldırıp huzur dolu bir nefes çekersin.
+ HUENINGKAI +- Hayır hayır hayır! Bu kesinlikle doğru olamazdı.
- Kesinlikle o geceye dair tek bir şey bile hatırlamıyordun. Yalnızca sevgilinin kollarında çıplak bir şekilde uyandığının hatırası vardı zihninde ve tabi sonrasındaki olaylar..
- Tabiki evlenip bir bebek sahibi olmayı çok isterdiniz ama şu an hiç uygun bir zaman değildi. Sen daha reşit bile değilken olmazdı.
-Titreyen ellerinle telefonu alıp sevdiceğini arayıp hamile olduğunu söylediğinde uzun bir sessizliğin ardından Kai 15 dakika içinde her zamanki parka gelmişti.
- Belki yarım saattir öylece yan yana oturuyordunuz. Sessizliği ilk bozan Kai'dı
- " O bebeği istiyorum"
- " Ne?"
- Derin bir nefes alıp gözlerini baktığı fıskiyeden gözlerine çevirdi Kai
- " Doğru duydun Y/N, o bebeği istediğime eminim"
- " İyi de nasıl olacak bu sevgilim?"
- Yüzüne çıkardığın elini tutup nazikçe dudaklarını bastırmıştı Kai.
- " Elbet bir çare bulacağız güzelim. Sakın aklından bebeğimize kıymak gibi şeyler geçmesin. Sizi seviyorum"
- Başını sevdiğinin omzuna yaslamıştın gözlerini kapatırken..Bir gram bile içime sinmedi. Bu konuyu sevmediğimden hızla bir şeyler hazırladım.
~Cinder
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ 𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ~
FanfictionLÜTFEN OKUYUN Öncelikle bu bir kurgudur . Yazdığım şeyler gerçek değildir ve sizinle idolün arasında asla yaşanmayacaktır . Bunun bilincinde olup eğlencesine okuduğunuzda kitabımdan daha çok keyif alacaksınız .Eğer kitaptan etkilenecekseniz lütfen...