4. BÖLÜM

9.7K 366 56
                                    

Ben Cenkin neden benim resmimi çizdiģini merak ederken Cenk bana nedenini açıklamak yerine bana ifadesizce bakıyordu. Cenk acaba benim resmimi NEDEN çizmişti??? Bu sorunun cevabını çok merak ediyordum. Yoksa Cenk beni seviyormuydu. Ama Cenk gibi kişiler sevmezlerdi. Sadece kullanıp atarlardı. Ben düşüncelerimden sıyrılıp Cenkin gòzlerinin içine bakarak "bu resmi neden çizdin?" dedim. Cenk hiçbirsey söylemeden bana bakıyordu. Ben tekrar ayni soruyu sordum.

"Bu resmi neden çizdin?"

"Canım sıkıldı çizdim ne var bunda."

"Peki o zaman. Sen ödevin verilecegi zaman okula getirirsin. Ben gidiyorum. İyi akşamlar." diyip odadan cıktım. Asagi indim. Villanin bahçesinden dısarı çıktıgım zaman hızla yürümeye başladim. Ama benim evim buraya çok uzakti. Üstelik hava da kararmıştı. Bu yüzden durup bir taksi beklemeye karar verdim. Acaba Cenk ben odadan çıkınca ne yapmıştı. Ama o da benim resmimi neden çizdigini söyleyebilirdi. Ben bunları düşünürken yanimda bir araba durdu. Arabanin icinde tanimadiğim bir adam vardi. Arabanin penceresini acip bana:" İsterseniz sizi gideceğin yere kadar götürüyüm" dedi. Ben korkmustum ama belli etmemeye çalışarak"Tesekkur ederim. Ama birazdan taksi gelir"diyerek yürümeye basladim. Arabanin içindeki kim olduğunu bilmediğim çocuk da arabasini yavaş yavaş sürerek yanımdan geliyordu. Ve icindeki cocuk bana "Bu saatte buradan taksi gecmez." dedi. Arabadaki cocuk iyi birine benziyor gibiydi sanki. Acaba binsem mi ki diye düşündüm. Ama hic kimseye güven olmaz diye düsündüm ve hemen vazgectim. Yürümeyi biraktim. Araba da durmustu. Arabadaki cocuga bakarak:

"Tekrar teşekkür ederim. Eger taksi gelmeyecek olursa babamı ararim. O beni almaya gelir." dedigimde arabanin icindeki cocuk arabadan inerek yanima geldi ve:"Eeeeee çok uzattin ama bin cabuk şu arabaya dedim sana" Elinde birsey vardi. Elindeki şeyi burnuma tuttu. Ve ben elindeki seyin kokusunu almamla birlikte gözlerim ağırlaşmıştı. Çocuk beni kucağina almişti. Ben çocugun elinden kurtulmaya calisiyordum. Ama hepsi bosunaydi. Ben artik kendimi tutamiyordum. Gözlerim kapaniyordu. Daha fazla dayanamadim.

...

Gözlerimi açtığimda kendimi bir arabanin icinde buldum. Kafam çok acıyordu. Arabayi biri sürüyordu. Ben süren kisiye bakmak icin yan tarafima baktigimda yine o tanimadigim çocugu gördüm. Hâlâ halsizdim. Ve çok korkuyordum. Zor da olsa çocuga "Bırak beni. Benden ne istiyorsun?" diyebildim. Cocuk beni duyunca yüzüme bakti ve "Sadece benim olmanı" dedi. Ben daha da fazla korkmustum. Ne demek istiyordu bu şimdi. Ben tam olarak kendime geldigimde. "Hemen durdur arabayi" diye ciglik atmaya baslamistim. Bir taraftan da ağliyordum. Arabanin kapisini acmaya çalişmistim ama kapilar kilitliydi.

"Boşuna uğrasma güzelim benden kurtulamazsin" dedi. Ve arabayi durdurdu. Ben yine kapiyi acmayi denemistim ama hâlâ kilitliydi. Hemen cocuga dönerek:

"Kapinin kilidini ac hemen inicem" dedim.

"Hayir inmiceksin" dedi. Ve tekrar elindeki şeyi burnuma tuttu. Yine gözlerim ağırlaşmışti. Ki çocuk arabayi tam sürecekken baska bir araba önümüzde durdu. Önümüzdeki arabanin icinde Cenk vardi. Cenk yanimiza geldi ve yanimdaki cocugun kapisini açarak çocuğu dışarıya çikardi. Çocugu döverek bayiltmisti. Cenk hemen yanima gelerek beni kucagina aldiginda benim gözlerim kapanmisti.

...

Gözlerimi actigimda Cenkin evindeydim. Yanima baktigimda Cenki gördüm. Cenk bana bakiyordu. "Ne oldu bana?"

"Seni bi adamin arabasinda buldum. Bayilmistin ben de seni benim evime getirdim."

"Evet hatirladim. Hayvan herif beni bayılttı ve arabasina zorla soktu. Gözlerimi actığımda onun arabasindaydim. Ben ciğlik atmaya başlayinca yine elindeki seyi burnuma tutarak beni bayiltti. Cenk ben... ben çok korktum. Sen olmasaydin ben ne yapardim bilmiyorum." diyerek ağlamaya başladım. Cenk ağladığımı görünce beni kendine dogru çekti. Basimi omzuma koyarak beni kucakladi. Ve:"Hepsi gecti. Ben yanindayim. Sana kimse birsey yapamaz." dedi. Ben Cenkin böyle yapmasina şaşırmistim. Biraz geri çekilerek:" Tekrar hersey icin teşekkur ederim. Ben artik evime gidiyim. Hem evdekiler de merak eder."

RUH ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin