"Sevgili rolü yapacağız."
"NE???" Cenk gercekten bana bunu söylemismiyidi yoksa benm bilinc altimin oynadigi oyun muydu biliyorum.
"Evet. Eğer sevgili rolü yaparsak ve bunu herkese kanitlarsak herkes inanir." Gercekten söylemis. Nasil yani gercekten sevgili rolü yaparsak benim sürtük olmadigima mi inanacaklardi.
"Nasil ya? Ben seninle sevgili rolü filan yapmam"
"Valla sen bilirsin. Bu iftiradan kurtulmanin yolu. O zaman kendin birseyler yap."
"Nasil yani biz sevgili rolü yaparsak herkes benm sürtúk olmadigimami inanacaklar."
"Evet"
"Peki nasil olacak"
"Sen orasini bana birak. Sen kabul ediyor musun etmiyor musun onu söyle"
Kabul etsem mi acaba. Alt tarafi bir rol. Hem şu Güle de gününü gösteririm.
"Tamam. Kabul ediyorum."
Yaklasik iki dkk sonra hoca geldi. Ben dersi dinlemiyordum. Umarim bu iftiradan kurtulabilirdim. Zil çaldığında Cenk beni elimden tutarak ayaga kaldirdi. Ben elektrik carmisa dönmüştüm
Bunu beklemiyordum. Elimi bırakmadan beni siniftan dışarı çıkardı. Siniftan cikarken bütün sınif bize bakmisti. Disari cikinca Cenkin elini birakarak :
"Ne yapıyorsun.?" dedim. O da:
"Sevgilimin elinden tutuyorum."
"Çakma sevgili demek istedin heralde"
"Hadi gel benimle" dedi ve yine elimi tutarak beni götürmeye basladi.. Bende itiraz etmeden elini tuttum ve yanindan yürüdüm. Kantine gelmiştik. Bir masaya oturduk. Cenk yanimdan hicbirsey söylemeden kalkti ve yaklasik iki dkk sonra elinde iki kahveyle birlikte geri döndü. Ben de kahveyi alarak içmeye başladım.
"Cenk senin aklinda ne var?"
"Herkesin sevgili oldugumuza inanmalari icin uğraşıyorum."
Hicbirsey konusmadan kahvelerimizi ictik ve tekrar el ele yukari çıkarken Gülle karşı karşıya geldik. Gül durup bir bana bir Cenke birde ellerimize bakti. Bizde durmustuk. Cenk: " Gül önümüzden çekilirsen sevgilimle sınıfa çıkacağız." Gül sevgili lafını duyunca afallamıştı.
"Efendim!!!. Sevgilin mi dedin?"
"Evet sevgilim. İtirazın mı var?" Gül bana sinirli gözleriyle bakıyordu. Ama ben buna takmadım. Ve ona gülümsedim. Cenke dönerek:
"Hadi sevgilim gidelim" diyince Cenkde bana
"Tamam aşkım gidelim"dedi ve Gülün yanindan geçerek sınıfa girdik.
Sınıfa girince yine herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Ve bizi gören aralarında birşeyler konuşuyorlardı. Biz tam sıramıza oturduğumuz sırada sınıftan Gül girdi ve bizim sıramızın yanına geldi. Ben de ayağa kalkınca Cenk de ayağa kalktı. Gül:
"Ada? Şimdi de Cenke mi sürtüklük yapıyorsun?" diyince ben çok fena bir şekilde sinirlendim. Ardından da Güle tokat attım. Bu arada bütün sınıf bizi dinliyordu. Ve Gülün cevap vermesini beklemeden konuşmaya başladım.:
"Herkese ne söyledin de benim öyle biri olduğuma inandırdın bilmiyorum. Şunu bil ki biz Cenk benim yaklasik bir haftadir sevgilim ve biz birbirimizi çok seviyoruz. Duydun mu beni???" Ben konuştuktan sonra Gul tam cevap verecegi sırada Cenk konuşmaya başladi.
"Eğer Adaya bir kişi bile birsey yaparsa ve onun hakkinda konusursa karşısında beni bulur. Duydunuz mu beni? Biz Adayla sevgiliyiz. Ben Adayı çok seviyorum. ve Ada sürtük falan degil. Bu yalanı herkese Gül uydurdu. Siz de kac yıllık arkadaşınıza degil de tanımadığınız kisiye mi inanıyorsunuz? Yazık size?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH ÖKÜZÜM
RomansaHerkesin bir ruh ikizi vardır. Ama benim ruh ikizim değil ruh öküzüm var!