ADA'DAN:
Biz Cenkle sarilirken Cenk benden ayrildi ve arkami bakmami söyledi. Arkama baktigimda Asya ile Cemi el ele tutuşurlarken gördüm. İnanamıyorum bunlar simdi sevgili mi olmuşlardi. Hemen yanlarina gittim ve sorularimi sormaya başladım.
"Siz sevgili mi oldunuz? Bunu neden biz şimdi öğreniyoruz? Bu ne zaman oldu?" Daha devam edecekken Asya beni kolumdan tutarak lavaboya sürükledi ve kapiyi kapatarak konuşmaya başladi:
"Kizim ya bi dur. Çocuğun yanında rezil ettin beni be! Evet biz sevgiliyiz. Ve daha yeni sevgili olduk. Şimdi anladin mi neden sana hemen söylemedigimi"
"Anladim"
"Aferin sana"
"Hayirli olsun. Canim arkadasim"
"Saol canim arkadasim. Darısı Cenkle senin başına artık" dedi ve gülmeye başladi.
"Asya istersen saçmalama. Hadi yürü sinifa cikalim. Hoca gelir şimdi."
"Üffff aman tamam be"
***
Okul çıkışı Asya ve Cemin sevgili oluşunu kutlamak için Cenk, Cem , Asya ve ben akşam yemegine gitmek için anlaştik. Bende bu yüzden okul çıkışı hemen eve gittim. Şuan ise dolabimin karşisinda ne giyecegimi bulmaya çalışıyorum. Ama çok kararsızım.
...
Yaklasik yarim saat düşündükten sonra dolabimdan bir elbise seçerek giydikten sonra saclarima hafif maşa yaptim ve yüzüme de cok az bir makyaj yaptıktan sonra iste simdi hazirdim. Topuklu ayakkabilarimi da giydikten sonra çantamı alarak aşağı indim. Annemle babamı öptükten sonra dışarı çıktım. Cenk arabanin yaninda beni bekliyordu. Bu tarafa arkası dönüktü. O yüzden beni görmedi. Ben onun yanina doğru giderken topuklu ayakkabilarimin sesi sayesinde Cenk bana döndü. Bende ona : "Merhaba" dedim. O ağzı açık beni izliyordu. "Cenk ağzını kapat" diyince hemen ağzını kapatti ve
"Çok güzel olmuşsun" dedi.
"Teşekkür ederim. Sen de öyle" dedikten sonra Cenk arabanin yolcu koltuğunun kapisini açti ve benim arabaya binmemi bekledi. Bende gülümseyerek arabaya bindim.
***
On dakika sonra bir restoranta gelmiştik. Restoranttan girdiğimizde Cemle Asya bir masada oturmuş bizi bekliyorlardı. Bizde yanlarina giderek oturduk. Merhaba nasilsin faslı bittikten sonra garson geldi ve siparislerimizi alarak yaklaşik on dakika sonra yemeklerimizi getirdi.
...
Yemeklerimiz bittikten sonra Cem bizi zorla bir kafeye getirdi. Çok ısrar ettiği icin bizde kafeye gelmek zorunda kaldik. Biz otururken Cem Cenke kaş göz işareti yaparak lavaboya gidicem dedi ve yanimizdan ayrildi. Yaklasik bes dakika sonra bizim masanin karşısinda Cemi gördük. Elindede mikrofon vardı ve birden müzik çalmaya başladi. Cem de sarkinin sözlerini gözlerini Asyadan hic ayirmadan söyledi. Cemin bizi buraya neden getirdigi anlaşilmişti. Asyaya sürpriz yapmak için.
...
Cem şarkiyi söyledikten sonra bana ellerini ver şarkisi cikti. Ve Cem mikrofonu bırakarak Asyayı kaldırdı ve dans etmeye başladılar. Kafede bazı çiftler de dans etmeye kalktılar. Bende Cenke beni dansa kaldırır diye baktığim sirada yanima bir adam geldi ve bana:
"Bu dansa benimle eşlik eder misiniz?" Dediginde ben tam hayir diyecegim sirada Cenk adama:
"Hayır" dedi. Adam Cenke bakarak:
"Sizi neden ilgilendiriyor?"
"Bak oglum seni gebertirim lan! Görmüyor musun kız benimle" dedi ve ayağa kalkıp adama bir tane yumruk atti ve ben çığlık attığımda şarkı durmuştu ve Cem yanimiza geliyordu. Adam yerden tam ayaga kalkacagi sirada Cenk adami tekrar yere yatirdi ve tekrar yumruk atacakken ben Cenkin kolunu tutarak bana bakmasini sağladim.
"Cenk lütfen dur" dedim. Cenk durmuş bana bakiyordu. Bende kolunu indirerek elinden tuttum ve kafeden dişarı çıkardım. İtiraz etmeden pesimden geldi. Disari çikinca konuşmaya başladım:
"Cenk neden böyle birşey yaptin. Zaten ben adama hayır diyecektim."
"Sen durdurmasan ben onu gebertirdim de o sana dua etsin"
"Cenk neden boyle birsey yaptin?"
"Çünkü senin benm yanimda oldugunu gördüğü halde seni dansa kaldırıyor. Gebertirim lan ben onu"
"Cenk!"
"Efendim"
"Sen heralde kendini şu okulda yaptığımiz sevgili rolüne kendini ćok kaptirdin"
"Ne alakasi var ya. Ben sadece o piçe sinirlendim"
"Tamam. Hadi arkadaslarimizin gecesini mahvettik zaten iceri girelim"
"Peki tamam"
Dedi ve tekrar kafeye girdik. O adam ortaliklarda gözükmüyordu. Herkes yine eskisi gibi dans ediyordu. Ama Cemle Asya bizi bekliyordu. Ikiside bizi görünce ayağa kalktılar ve yanimiza gelerek ne oldugunu sordular. Bende önemli birsey olmadigini ve sonra anlatacagimi söyleyip danslarina devam etmelerini söyleyerek onlari gönderdim. Bende tam tekrar masaya oturacakken Cenk yanima geldi ve elini bana uzatarak
"Bu dansta bana eşlik eder misiniz Ada Hanım" dedi gülümsüyordu. Sinirli halinden eser kalmamisti. Ben de elimi elinin üzerine koyarak
"Neden olmasın Cenk Bey" dedim ve Asya ve Cemin yanina gittik ve Cenk ellerini belime koyduktan sonra ben de ellerimi basinin arkasinda birlestirdikten sonra dans etmeye başladık. Kalbim yerinden cikacak kadar hızlı atıyordu. Ben bile kalbimin sesini duyabiliyordum. Dansa basladigimizdan beri gözleeimizi Cenkle hic ayirmamistik. Sadece o ve ben vardik.
...
Kafeden çiktiktan sonra saat gec olmustu. Cem Asyayi evine Cenk de beni evime birakacaklardi. Cemle Asya bizden ayrildiktan sonra Cenkle birlikte arabaya bindik ve bizim evin önüne geldik. Ben Cenkten hersey icin teşekkür ederek arbadan indim ve eve girerek direk odama ciktim. Üzerimi degiştirdikten sonra uyumak icin yatagima yatarak gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH ÖKÜZÜM
RomanceHerkesin bir ruh ikizi vardır. Ama benim ruh ikizim değil ruh öküzüm var!