Klaus'un Ağzından:
İleri geri adım atarak, düşünerek, düşünerek ve daha çok düşünerek, Hayley ve muhtemelen benim olabilecek o çocuk dışında başka hiçbir konuya odaklanamadım. Tüm insanlara çocuk sahibi olmamın nasıl mümkün olabileceğini sordum. Ben bir melezim, yani kurt yanım Hayley'le beraber vampir yanımı gölgede bırakıyor. Bana her şeyi anlatan cadı Sofie, aynı zamanda bunun çoğunlukla o anda iki kişi birbiri için yaratıldığında gerçekleştiğini söylüyor. Bir çeşit ruh eşleri gibi ve kurtlarda normal. Benim gibi birinin bile çocuğunun olma ihtimali varmış.
"Bir şey buldun mu?" Sanat odasına girer girmez Elijah'a döndüm, başını olumsuz anlamda salladı ve benim hayal kırıklığım daha da arttı. "Böyle gizlenmesini sağlayacak kadar güçlü bir yeri ona kim söyledi?" Kendime daha çok bağırdım. Elijah bana kirpiklerinin arasından baktı. "Kardeşim, doğru hatırlıyorsam, korumanı düşürdüğü hakkında bir şeyler söylemişti. Belki de bildiğin bir yerdir." Elijah konuyla ilgili düşüncelerini sundu.
Kendime bir içki koydum, öfkeyle kendime geldikçe sandalyeye geri düştüm. Sandalyede biraz sallandım ve Elijah'ın söylediklerine odaklandım ama kontrol ettiğim yerler dışında özel bir yer yoktu. Bir zamanlar özel bir yerimiz vardı ve ben oraya farklı nedenlerden dolayı çok gidiyordum ama orada değil, bu yüzden başka ne yapacağımı bilmiyorum.
"Ughh." Başımı tutarak acı içinde homurdandım. Bir cadı benimle uğraşıyor olmalıydı. Ne olduğunu bilmiyorum ama tüm bildiğim Hayley ile özel bir yerde olduğumuzdu. Körfezin derinliklerinde, doğa ile çevrili sessiz küçük bir dere. Böyle bir pislik olduğum için ondan özür dilemeye çalışıyorum. O ise benden kaçıyor ve en sonunda onu yakalıyorum. Tartışıyoruz ve ardından barışıyoruz. Sonra, ikimiz de gülüyoruz. O anda gerçekten mutlu hissettim ve bu beni korkuttu. Neredeyse aptalca bir açıklama yapmak üzere olduğumu hissetti ve bu yüzden beni öptü, o öpücükten aldığım duyguyu öptü. Bu duyguyu başka hiç kimseden almamıştım; aşk.
Neden burada olduğuma dair tam bir şaşkınlıkla göle baktım. "En sevdiğimiz yerdi." Hayley neredeyse arkamda göründü. Onunla yüzleşmek için döndüm, gülümsedi. Hayley yürüdü ve yanımdan geçip tahta kütüğe oturdu. "Hatırladın mı?" Yeşil gözleri bana bakıyor ama eskisi gibi hissettirmiyorlardı. "Nasıl unutabilirim?" Cazibemi harekete geçirmeye karar verdim. "Asıl unuttuğum şey, buraya nasıl geldiğim." Soruyu ona geri çevirdim. Güldü, ama diğerlerinden farklı bir gülüştü ve bu ona bakmamı sağladı. "Her zaman büyüleyici olmanın yollarını buluyorsun." Onun sözlerini iltifat olarak algıladım ve gülümsedim. "Bunun nasıl olduğunu biliyorsun," Hayley bir süre sakinleştirici sulara bakarak konuşmaya devam etti. Dudağıma parmağımı koydum ve ona göz kulak olmaya çalıştım. "Cadı olduğumu ya da bu kadar içtiğini hatırlamıyorum." "O bir kurt, cadı değil ve sadece bir içki içtim." Hayley biraz kıkırdadı. "Ukala. Yine de beni nasıl bulacağını anlayacak kadar zeki değilsin." Konuşmayı bitirdikten sonra, yeşil gözleri çabucak benimkilerle buluştu. Burun deliğimin biraz parladığını hissediyorum, gözlerim ona bakarken çenemi yukarı doğru kaldırdı.
"Aradın ve hiçbir şey bulamadın." Hayley birkaç dakikalık sessizliğin ardından yorum yaptı. "Hemen, hemen." Gülmekten nefret etsem de, cümlemi bitirdiğim de kendimi tutamadım. Hayley sıkıca gülümsedi, aynı görünüyordu ama çok farklı hissettiriyordu. "Ve beni neden bulmak istiyorsun?" Ayağa kalktı, benimle korkusuzca yüzleşti. Bana bunu sorma cüretine güldüm. "Güzel soru, gerçekten de öyle. Ama cevabı bilmelisin aşkım. Bu deliliğe ve tüm yalanlara son vermek istiyorum." Ona daha da yaklaştım, gözleri bana dik dik baktı. "Ne pahasına olursa olsun." Kararlı ve ciddi bir sesle onu tehdit ettim. Hayley güldüğünde beni şok etti. "Ve asla yapamayacağın gibi düşüncelerle..." Bana cevap verdi. "Neden, senin beni hamile bıraktığını söylememden hoşlanmadığın için mi?" O ciddi miydi? Ve şok edici bir şekilde başını salladı. "Kesinlikle, eğer böyle düşünmeye devam edersen, ne beni ne de çocuğunu asla umursamazsın!" Başını salladı, yüz hatları yumuşadı. "Klaus görmüyor musun, tek yapman gereken inanmak." Ve tıpkı geçen seferki gibi, ince havayla birlikte kayboldu. "Hayley!" Onun adını seslenmeye çalıştım ama boşunaydı.
Elimi çeneme sürterek gözlerimi kapattım. "Klaus, ne oldu?" Sevgili kız kardeşim Rebekah, yerden toparlanarak sordu. Hissettiğim şeyler hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ona baktığım da kızardı. "Hiçbir fikrim yok." Kız kardeşime itiraf ettim, onu bile şok etmiştim. 'Tek yapman gereken inanmak,' sözü zihnimi ele geçirmişti.
"İnan! Haklısın kardeşim, iyi iş." Omzunu ovuşturdum ve odama doğru ilerledim, Rebekah'ın bana baktığını hissettim ve o anda yüzündeki ifadeyi hayal edebiliyordum. İnanırsam eğer; Hayley'i ve o çocuğu bulurdum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.