Üçüncü Şahıs'ın Ağzından:
Hayley vampir hızını kullandıktan ve Klaus hem onun, hemde bebeğinin peşinden gitmeden önce Orijinal kardeşleri şoke etti. Rebekah ile Elijah yol boyunca yürüdüler ve Faye onlara en büyük gülümsemesiyle baktı. "Ah, her zaman takım elbise giyen Elijah. Seni bir pislik gibi gösteriyor." Faye yorum yaptı, Elijah'ın neredeyse ona gözlerini kısmasına neden olarak, cilveli bir gülümsemeyle parladı. "Ama pislik görünüşünü seviyorum." O ve Elijah tamamen farklı nedenlerle birbirlerine bakarken, dudağını ısırdı. Rebekah gözlerini devirdi. "İkizler neden her zaman kaltak olmak zorunda?" Rebekah umursamadan konuştu.
Elijah Faye ile dalga geçerek, sarışın kız kardeşine baktı. "Belki dediğin gibiyiz. Ama kabul etmelisin, biz en eğlenceli olanlarız." Faye'nin sesi yaramazlıkla doluydu, yüzü eşit derecede yaramaz bir sırıtışla boyanmıştı. Elijah... onun tarafından eğlendirildi. Rebekah'ın ise eğlendiği söylenemezdi. "Hafızamda ki Hayley de oldukça eğlenceliydi." Rebekah, esmer cadıyı biraz güldürerek cevap verdi. "Öyle. Ama artık pekte değil... o, nasıl söylenir? Bir anne." Faye'nin sözü, iki kardeşin de gözlerini devirmesine ve bir anlığına başka bir yere bakmasına neden oldu.
"Ben acıktım. Siz aç mısınız?" Hayley'nin ikizi, sessizlik anından sonra söylenmeye başladı. Rebekah ona gözlerini kırptı ama bu Faye'i güldürdü. "Güzel göründüğümü biliyorum ve hiç şüphesiz öyleyim ama sana Hayley'nin kan yığınından bir zula verebilirim. Hadi küçük vampirler gidelim." İki Orijinal kardeş, cadıyı takip etmeden önce, uzaklaşmak için döndüğünde birbirlerine baktılar. Faye ise önlerinde sırıtıyordu.
Hayley, Klaus ve Hope'dan uzaklaşarak derin bir nefes aldı. Burada olduğu gerçeğinden nefret ediyordu, bunu öğrendiği gerçeğinden nefret ediyordu, bot hazırken bunu yapmaktan ve Klaus'un ona bunu itiraf ettirmesinden nefret ediyordu. (Onunla karşılaşırsa, bebeği onun istediği gibi inkar etmeyi planlanmıştı.) Ama o anda gerçekten ve gerçekten, tamamen Faye'den nefret ediyordu. Belki de Faye'nin doğru şeyi yapmış olabileceği gerçeğinden nefret ediyordu. Ne zamandan beri!?
Klaus, Hayley'i görmezden gelmeye çalışmıyordu, çünkü; ona sorucak çok şeyi vardı. Şu andan itibaren, elindeki küçük insana aşık olmuştu. Hayley, Hope'un babasına gülümsediğini görünce gülümsemesine karşı koydu. Ancak alçakgönüllüydü, her ne kadar Hope'un kusmasını veya işemesini dilesede.
"O ne?" Klaus, Hayley'in bildiği doğaüstü tarafına atıfta bulunarak sordu ama o ipucu olmadan oynamaya karar verdi. "Bir bebek," burun delikleri öfkeyle kısıldı ve gözleri biraz parladı. "Bunu biliyorum ama doğaüstü olarak soruyorum." Klaus, Hayley'nin ne demek istediğini bildiğini bilse de kendini toparladı. "Kurt ve bir cadı." Hayley cevap verdi ve Klaus'un kalbi cadı kısmına biraz kayarken parmaklarına baktı. Bir cadı ailesinden gelmişti. Kurt kısmı da, hem ailesinin hem de kendi özniteliğiydi.
"O muhteşem." Çocuğunu eline alarak, neredeyse nefessiz bir şekilde dedi. Elini tuttuğunda tüm öfke ve inançsızlık kaydı. Hayley hiçbir şey söylemedi ve ikilinin etkileşiminden zevk almaya karar verdi.
Klaus'un çocuğuyla bağ kurduğu anlar geçti. "Vampir hızını kullandığını gördüm. Sen melez bir vampir misin?" Klaus çocuğunun annesine ve bir zamanlar ki sevgilisine baktı. "Melez." Hayley kesin bir şekilde cevapladı, daha fazla ayrıntı vermedi. Kanıt olarak ona melez gözlerini gösterdi. Klaus gözlerini kıstı. Bunu yapabilen tek kişi oydu. "Hope burada doğduğunda bir cadı o bebeğin senden olduğunu öğrendi ve onu sana ulaşmak için kullanmak istedi, bu yüzden beni öldürdü. Bir melez doğurdum ve yeniden doğdum, çünkü Hope'un kanı hâlâ içimdeydi. Geçişi tamamlamak için parmağına batırmam ve biraz kanını içmem gerekiyordu." Hayley son kısmı söyledikten sonra aşağıya baktı. Hâlâ ona seviyordu. İçini çekti ve geçmiş aşkına baktı.
"Kimdi bu cadı?" Öfkeyle birisinin Hayley'i ve çocuğunu neden öldürmek istediğini sordu. Kurt kıza hâlâ çok değer veriyordu. "Ölü." Hayley basitçe ifade etti ve Klaus, en azından şimdilik bu cevaba yetecek kadar onu tanıyordu. Hope onu beslemeleri için yaygara koparmaya başladığında, Hayley anında fırlayıp onu elinden aldı. "Gitme vaktin geldi." Klaus'a söyledi.
-
"Sizce onların konuşmasını bu kadar uzun kılan ne?" Rebekah, iki melez anne ve babanın henüz neden dönmediğini sordu. "Ow, belki ateşli melezler seks yapıyorlardır." Faye bunu mutlu bir şekilde söylediğinde, gözleri genişledi. Rebekah gözlerini devirirken, Elijah cadının zihinsel durumuyla ilgili pek çok soruyu izledi. "Diğer şeylerin yanı sıra, bir bebeği olduğunu görünce ne diyeceğine çok şüpheliyim." Elijah, heyecanın Hayley'e benzeyen cadıdan süzülüşünü izleyerek ayrıntılara girdi. "Ah, evet. O zaman bu durumda sadece konuşuyorlardır." Faye ruh halini yeniden canlandırmadan önce söyledi, sesinde yaramazlık mevcuttu. Tezgaha doğru eğildi ve Elijah'a baktı. "Şahsen, nefes kesicisin." Faye geri dudağını ısırdı, Rebekah onu parçalamak istedi ve bu isteğini bastırabilmek adına dilini ısırdı. "Teşekkür ederim." Elijah kabul etti ama şüpheli bir şekilde ona bakıyordu. Faye kıkırdadı. "Biliyor musun, yaşamana biraz yardım edebilirim?" Faye daha fazla göğüs dekoltesi göstermek için gömleğini düzeltti. Elijah ise boğazını temizleyerek başka yere baktı. "Hâlâ burada olduğumu biliyorsun değil mi?" Sarışın vampir, kahverengi saçlı cadıya sordu. "Afedersin. Kızlarla ilgilenmiyorum." Elijah, kız kardeşinin yüzündeki saf kızgınlık ifadesini görünce kahkahasını geri püskürtmek zorunda kaldı. "Bunu kastetmedim." Rebekah acı bir şekilde karşılık verdi. "Elbette..." Faye, sanki Rebekah'nın sözünden şüphe duyuyormuş gibi 'güven verici' bir gülümsemeyle söyledi. "Seni öldüreceğim." Bex cadıyı en sonunda tehdit etti. "Kardeşinin ilgisini çeken birisini öldürür müydün?" Şok numarası yaptı, sonra Elijah'a göz kırptı.
"Üzgünüm ama ilgimi çekmiyorsun." Elijah sakin bir tavırla havayı temizledi ve Rebekah'nın genişçe sırıtmasına neden oldu. "Sende benim ilgimi çekmiyorsun. Kol ile tanışmayı umuyordum. Şimdi tanımak istediğim bir adam." Faye dürüstçe söyledi, ağzına bir kaşık dondurma koyup uzaklaştı. Elijah sarhoş görünüyordu, buna alışık değildi. "N-ne?" Bin yaşındaki adam ayağa kalktı ve kendisini kekerken buldu. Rebekah, Elijah'ın tepkisine kıkırdadı. Faye geri dönmeden önce sırıttı. "Demek istediğim, iki vampir kardeşin arasında bir aşk üçgenine sahip olabiliriz, şu Eleanor kız gibi." Faye, fikre kapalı olmadığını belli etti. "Elena." Her iki kardeş de onu düzeltti, bu yeşil gözlerini yorgun bir şekilde devirmesine neden oldu ve adını umursamadı. "Her neyse." Faye söyledikten sonra düşünmek için durdu. "Tüm bu üçgen türü eskimiş olsa da... Yeni bir şeye ihtiyacım var." Rebekah'a baktı ve sırıttı. "Belki beni kazanabilirsin." Rebekah mavi gözlerini devirdi ve Faye'yi güldürmesine aldırış etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.