'İşinden' dönen Faye, iki küçük merdiveni çıkıp Hayley'nin ön kapısına doğru yürüdü. "Huh." Bir zarf görünce tepki verdi. "O da ne?" Kendi kendine konuştu ve eğilerek zarfı aldı. "Güzel mühür." Ortasında 'M' harfi olan kırmızı süslü mührü belirtti. Kapının açık olup olmadığını kontrol etti ama değildi, içini çekerek anahtarlarını çıkardı.
"Patronun sana bir aşk mektubu mu gönderdi?" Hayley, Hope kucağındayken sordu. Faye arsız bir gülümseme göndererek yeşil gözlerini devirdi ve "Keşke..." diye yanıtladı. Hayley onun cevabına güldü. "Büyü kullanarak seni işe almasını sağladın, neden büyü kullanarak senden hoşlanmasını sağlamıyorsun?" Evet, ikizi bu sayede işte çalışmaya başlamıştı. Hayley'nin bilgisizliğine gücenerek nefesini tuttu. "Benden zaten hoşlanıyor. Sadece bunu bana söylemek için özgüvene ihtiyacı var." Kaşlarını kaldıran Hayley'e söyledi. "O zaman bunun için sihir kullan." Hayley, şimdi uyuyan bebeğine baktı ve onu büyük oyuncağının içinde dinlendirdi. "Hayır. O zaman eğlenceli olmaz," Faye ukalaca cevap verdi.
"Her neyse. Zarfın içinde ne var?" Hayley konuyu değiştirerek sordu. Faye omuz silkti ve zarfı yırtarak açtı, küçük beyaz bir kart çıkardı. Sevimli, diye düşündü Hayley bakarken. "Merhaba; Cumartesi günü New Orleans'taki French Quarter'da gerçekleşen Mikaelson Balosuna içtenlikle davetlisiniz. Bu işlev birlik ve barışın bir göstergesi olacaktır. Buraya gelmenizi cani gönülden istiyor ve temenni ediyorum. Saygılarımızla, Mikaelson'lar." Faye, Hayley'nin sarsıldığı bariz gerçeğini gördükten sonra yüzünde ki kocaman gülümsemesiyle okumayı bitirdi. "Hayır." Anne melez ikizine söyledi. Faye 'ciddi misin?' der gibi ona baktı. "İstersen sen gidebilirsin. Ama ben gitmeyeceğim." Hayley, Faye'in buna razı olmasını umarak söyledi. Faye, yüzünde hiç iyi olmayan bir gülümsemeyle başını yana eğdi.
-
"Senden nefret ediyorum." Hayley inledi, şimdi tamamen giyinmiş Fransız Mahallesi'nin önünde duruyordu. Sade ama seksi bir görünüm tercih ederek, siyah bir elbise giymişti. Derin V yakası ile uyluğunun hemen üstüne kadar uzanan bacak bölümü, kalın altın gerdanlık ve sevimli bilek bandı ile çok güzel görünüyordu. Hayley saçlarını hafif bukleler ile toplamıştı.
Faye çok daha farklı bir görünüm tercih etti; daha eğlenceli bir görünüm. Saçlarını topuz yapmıştı ve iki parçalı, üst kısmı kısa bir elbise giyiyordu.
"En azından seksi görünümünle benden nefret ediyorsun," diye sırıttı Faye. Sıranın en önüne geçmek için ayağa kalktı. "Faye ve Hayley." Fedai'ye, onları içeri almadan önce listesine bakmasına bile gerek olmadan söyledi. "Vay canına, V-VIP olmak iyi hissettiriyor," dedi ve güvenlik görevlisine göz kırpıp içeri girdi. Ancak Hayley bu fikirden pek memnun değildi. Mikaelson ailesini, birisinin 'v-vip' olmasının genellikle, asla iyi olmayan partinin nedeni olduğu için olduğunu bilecek kadar iyi tanıyordu.
İçeri girince tüm gözler ikisine çevrildi ama çoğu Hayley'e odaklanmış gibiydi. Faye sırıttı çünkü planı işe yaramıştı, tüm gözlerin Hayley'de olmasını istemişti. Çünkü o sikik aileye Hayley'nin onlarsız hâlâ (hatta daha fazla) ateşli olduğunu göstermek istemişti. Hayley etrafına bakınarak nefes aldı, bu tepkiyi beklemiyordu ve istemiyordu. "Gülümse," diye talimat verdi Faye, Hayley ise sıktığı dişlerinin arasından gülümsedi. Daha fazla içeri girmek üzereyken, çok tanıdık bir ses tarafından durduruldu.
"Peki sence de sen göz alıcı değil misin?" Gözlerini devirerek Faye'in aklını başına toplamasıyla yüzünü çevirdi. "Biliyorum," Faye, bahsettiği kişinin kendisi olmadığını bilmesine rağmen yanıtladı, "Hayley de öyle." İkizi elini tuttu ve oradan uzaklaştı. "Teşekkürler," Hayley yemek masasına doğru yürümeye başladı. "Onunla başa çıkmak için alkole ihtiyacım var," diye homurdandı.
"Kiminle başa çıkmak için!?" Arkasından tanıdık bir ses sordu, bu diğerinden daha çok kabul gördü. "Rebekah." Hayley ona döndü ve sarıldı. Faye onlara yakın duruyor ve Rebekah'a gülümsüyordu. "Hadi ama, eğer bu aşk üçgenini başlatacaksak, benim ilkimi almalısın." Doğasına uygun olarak alay etti ve iki kadının da gözlerini devirmesine neden oldu. Hayley onun ne demek istediğini bilmek bile istemiyordu. "Seni son gördüğümde seninle konuşamadığım için üzgünüm," dedi Hayley ve Rebekah'dan özür diledi. Rebekah, Hayley'e düşüncesizce başını sallayarak, "Gerek yok. Anlıyorum," dedi. Faye sıkıldı, kendini konuşmaya dahil etti. "Peki beni özledin mi?" Faye alay etti. "Katherine'den bile daha sinir bozucusun!" Faye cevabına sırıttı, orijinali sinirlendirdiğini bilmekten mutlu oldu. "Hayley, umarım bu içkileri beğenirsin, içki yetmediyse bütün gizli zulaların nerede olduğunu biliyorsun." Rebekah, Hayley'nin açıkta kalan kolunu ovuşturarak uzaklaştı.
"Cidden mi?" Hayley, Klaus'un kalabalığa bakan balkonun tepesinde durduğunu ve şampanya bardağına vurduğunu görünce sordu. Odanın dikkatini çekerken yüzünde memnun bir sırıtış belirdi. "Bayanlar ve baylar, umarım harika vakit geçiriyorsunuzdur," Klaus Hayley'i şimdiden sinir etmeyi başarmıştı. İkizi Faye orada değildi. Kaltak, diye düşündü. Oturup Klaus'u dinlemenin bir faydası olmadığını görünce, Klaus'la yüzleşmek için arkasını dönmeyi görmezden geldi ve gitmeye kalkıştı. "Hayley. Şimdi gidemezsin." Gözlerini devirerek Klaus'a döndü. "Neden gitmek istiyorsun? Partinin yıldızı sensin." Haklı olduğunu kanıtlayarak, dedi. Hayley, onu buraya getirdiği için Faye'in kıçını tekmelemek istedi ama şu anda Klaus'a odaklanmıştı; aynı şekilde herkes onlara odaklandı.
"Ve neden gitmeyeyim?" Bariz bir mutsuz tavırla en korkulan adama sordu. Klaus onun sözlerine güldü. "Çünkü sen benim çocuğumun annesisin." Ve bununla birlikte kırmızı gözlerini gördü.
Hiçbir şeye aldırmadan, onun yanına ulaşmak için hibrit hızını kullandı. "Ne yaptığını sanıyorsun Klaus!?!" Ona bağırdı. Kızlarını kesin bir tehlikeye attığına inanamıyordu. Faye diğer orijinal kardeşlerle birlikte nefes nefese kaldı, böyle bir şey yapacağına dair hiçbir fikirleri yoktu. Partide ki herkes şoktaydı; Klaus Mikaelson, Hayley Marshall'ın çoğunun babası. Bu, içine sindirilmesi gereken bir bilgiydi. "Kızımız saklanmayı hak etmiyor." Klaus, herkesin duymuş olmasına rağmen Hayley'e söyledi. "Hele de bu sevimli sürüden saklanmayı," diyerek ne yapacağını bilmeyen kalabalığa seslendi.
Başını sallayarak, ihanetinden dolayı gözyaşlarını tutarak ona baktı. "Benden nasıl bu kadar nefret edebildiğini anlıyorum, benden intikam almak istiyorsun. Ama çocuğumuz bunu hak edecek ne yaptı?"
Hayley'i tanıyorsan, incindiğinde bile ses tonunun her zaman güçlü kaldığını bilirdin ama bu sefer değil, güç yoktu, sadece acı vardı. "Bu şekilde dışlanmayı hak etmedi," dedi Hayley kesin bir dille. Ondan uzaklaşırken Klaus bileğini kavradı. "Hayır!" Ona bağırdı, duyguları duyamayacağı ve de göremeyeceği kadar netti. "Hayır," sesi çok daha yumuşaktı, çekip gitti ve süslü merdiven boşluğundan aşağı indi. Kimseye sormadan ayrıldı, hiç kimseyi umursamadı. Klaus'la akıl yürütmeye çalışan Elijah bile, onu görmezden gelerek öylece çekip gitti.
"Üzgünüm-" Faye onu dışarıda bulup özür dilemeye çalışırken, Hayley anında onun sözünü kesti. "Duymak istemiyorum." Faye suçluluk duygusuyla gözlerini kapattı. Hayley ise gecenin karanlığına karıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.