Görünüşte gelen bir sesi duymaya özen gösterdikten sonra, Klaus'u tanıdı ve onun varlığından en ufak bir hoşnutsuzlukla gözlerini devirdi. "Yani benimle konuşmayacak mısın?" Hope'un onunla konuşmama isteği Klaus'u eğlendirdi. "Birine sessiz davranması gereken biri varsa, o da benim." Sıkıca gülümseyerek, yanına geldiğinden beri ilk kez yüzünü ona döndü. "Devam edin." Hayley izin verdi, aslında ona sessiz bir şekilde davranacağını umuyordu ama alaycı sesi aksini söylemişti. "Bütün günü kızımla geçirmeme izin mi vereceksin?" Evet, "Bunun bencilce olmadığını düşünmüyor musun?"
"Bencil olmakta da çok iyiyim." Hayley huysuzca mırıldandı, onun yanından geçti ve elinde ki sepetle kurutma makinesinin yanına gitti. Kıyafetlerini asıyordu. Evet, kurutucusu vardı. İnsana dönüştükten sonra kıyafetleri çamurlu olduğundan, kıyafetlerini temizlemek için bu kurutma makinesini almıştı. Klaus ne olduğunu bilmiyordu, bu yüzden onu biraz kafası karışmış halde izledi ama uğraşması gereken daha büyük sorunları olduğuna karar verdi.
"Bu, çocuğumu ne zaman görüp göremeyeceğimi bana söylemeye hakkın olduğunu düşünmenin nedenini açıklıyor." Hayley başını salladı çünkü kelimelerin baskın çıktığını duydu. (Ona gönderdiği mesajda da belirtmişti.) "Ve sana dün ya da hafta sonu gelmeni söyledim ama sen sadece bir noktayı kanıtlamak için bugün gelmekte ısrar ettin. Tebrikler Klaus, noktanı kanıtladın." Göndermeye çalıştığı mesajı aldığı gerçeğine sırıtarak, bunu bir kazanç olarak nitelendirdi. "Kesinlikle. Çocuğumu ne zaman göreceğime veya göremeyeceğime dair hiçbir söz hakkın yok."
O ciddi miydi!? Elindeki kotu düşürdü ve onun cahilce açıklamasından ötürü öfkeye boğuldu. "Ben onun annesiyim! Evet, aslında benim sözlerim en büyüğü." Sinirlerini bozmuş gibi görünen bir zamanlar ki sevgilisine bağırdı. Klaus gözle görülür bir şekilde üzgündü. "Ve ben senin üstünüm." Vay canına, başını iki yana sallarken sözleri onu suskun ve tam bir inançsızlık içinde bıraktı. "Ben patronluk taslayabileceğin küçük sürtüklerinden değilim, Klaus. Sen benim üstüm değilsin. Sen bir hatıradan başka bir şey değilsin." Tamam belki son sözlerini kastetmedi ama Hayley az önce söylediği kelimelere daha fazla dayanamadı.
Hayley'den bunları duymak, Klaus'u fazlasıyla incitmişti. Gerçek Klaus'a benzer tavırlar sergilemeye karar vermişti. Yani acısını esprili bir şekilde kapatıcaktı. "Onunla sayısız kez yattığın adamı unutma, o zamanlardan birinde seni hamile bıraktı." Gülümseyerek, ona daha da yaklaştı. Hayley dik dik bakışlarıyla Klaus'a karşılık verdi. "Hope'a DNA testi yaptırmamana gerçekten şaşırdım-" Sözlerinin ortasında DNA testinden bahsettiğinde adamın nasıl gerildiğini fark etti. "Onu test ettirdin..." Hayley bunu neredeyse kendi kendine fısıldadıktan sonra sustu. Birlikte geçirdikleri onca zamandan sonra bile onun böyle bir durumda kendisine inanmadığını bilmek canını yakıyordu. Kendini toparlayarak dönüp ona baktı. "Nasıl?" Sesi daha yumuşaktı, bu da genellikle canının yandığı anlamına geliyordu. Klaus ona sadece endişeyle bakmayı seçti, sanki üzgünmüş gibi ya da onun üstesinden gelemeyeceğine inanıyormuş gibi ve her iki şekilde de onu kızdırdı. "Nasıl!?" Hayley şimdi bağırıyor, Orijinal melezi geri tetikliyordu. "Saçından küçük bir tel aldım ve bir cadıya test ettirdim!" Cevabını geri bağırarak verdi. Hayley bittiğini hissetti, onunla işi bitmişti.
"Tamam." Öfke hâlâ içindeydi ama bağırması bitmişti. O denemeyi de bitirmişti. Kotunu yerden geri aldı.
Klaus sessiz kaldı, onun çığlık atmasını ya da neden hâlâ orada olduğunu sormasını bekledi ama o yapmadı. Ve bu onu incitti. Çünkü bin yıllık yaşamında öğrendiği bir şey varsa, biri sustuğunda ve seni görmezden gelmeye başladığında, bu genellikle denemekten vazgeçtiği anlamına gelirdi. Ve Klaus'u tanıyan herkes, bunun onun en derin güvensizliği olduğunu bilirdi. Artık ihtiyaç duyulmama korkusu, artık değerli veya ilgili olamama korkusu. Bu ve yalnız kalma korkusu... Ama melez erkeği tanıyorsanız, bunun gibi zamanlarda ya şiddetle ya da sert sözlerle karşılık verdiğini bilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.