Hayley'nin Ağzından:
Onu öldüreceğim! Orijinal kardeşler olmadan sonunda yalnız kaldığımızı düşündüm. Faye bana baktı ve gülümsedi, sanki her şeyi mahvetmemiş gibi! "Asla ayrılmayacaklarını düşünmeye başlıyordum," şaka yapmaya çalıştığında sinirli yüz ifademi fark etti.
"Seni öldüreceğim!" Melez hızımı kullanarak ona doğru koştum, boynundan tuttum ve ayaklarını yerden kaldırdım. "Lanet olsun Faye!?" Melez gözlerimi gösterirken, boğulan cadıya çığlık attım. Gözlerini kapattı, yüzü büküldü, elimi çekmeye çalışıyordu ama gücü benimkine yakın değildi. Homurdanarak bir büyü söylemeye başladı, beni geriye doğru uçurarak duvara doğru gönderdi, sırtımı incitti ama acısı hızla geçti.
"Bir teşekkürü hak ediyorum!" Faye bana bağırdı. Tek dizimin üstüne çöktüm ve bir sonraki suçlama için ona baktım ama beni gücüyle durdurdu. "Ah!" Kanımın kaynadığını hissettiğimde çığlık attım. "Senin derini canlı canlı, yüzeceğim." Acıyla karışık tehdit etmeyi başardım. "Hayır, yapmayacaksın." Gücünü kullanarak beni duvara bir kez daha çarptı ama bir cadı onu durdurdu. "Doğru olanı yapıyordum." İki kez çarptığım duvardan eğilip, mazeretine güldüm. "Ne zaman doğru olanı yaptın?" Ona bağırdım ve bana 'gerçekten mi?' gibi baktı. Başımı salladım ve ona neredeyse orospuymuş gibi, bir bakışla karşılık verdim. Yeşil gözlerini benimki gibi devirdi. Bilirsiniz, her yönden size benzeyen birini görmek gerçekten tuhaf.
"Tamam haklısın! Kendimden başka kimseye gerçekten yardım etmiyorum ve herkesi kullanıyorum. Ama Hayley, bunu sen ve o çocuk için yaptım." Onu bu kadar samimi, kalbi olan normal bir insan gibi sevecen görmek tuhaftı. "Tabii ki, bunu şımarık bir şekilde yaptım ama bu benim yolum. Her zaman yüzde yüz iyi olamam, Hayley." Ne kadar küçük bir drama kraliçesi, Faye'in bitirme ifadesini düşündüm. "Bu senin işin değildi." Onun sözleri kalbimi yumuşatmadı. Bana bıkkın bir bakış atmak için gözlerini genişletti.
"Hayley sen benim arkadaşımsın, sanırım bir bakıma ablam gibisin. O çocukta doğal olarak benim ailemden sayılıyor. Bak, size çok fazla değer gösterdiğimi belli edemeyebilirim ama ikinizi de seviyorum... Senden çoğu zaman nefret ediyorum ama ben senin ailendenim!" İtiraf etmeliyim ki, sadece sözleri değil, aynı zamanda söylerken ki tutkusu da beni şok etti. "Aşka aşina değilim Hayley. Tek bildiğim nasıl orospu olunacağı ama üzgün değilim. Bu Hope'a yardım edecek." İşte yine bunu söylüyordu. "Babası sevmekten korktuğu için beni kapı dışarı etti! Ve babası bir katil! Onu tanımasının daha iyi olduğunu nasıl söyleyebilirsin!?" Ona bağırdım çünkü belki de tüm bu gerçekleri gözden kaçırmıştı.
Faye gözlerini devirdi ve nefes aldı. "Evet o öyle," cadının tek söylediği buydu ve açıkçası bu yeterince iyi değildi. "Bir büyü yap ve çantalarını topla, o dönmeden bu gece gidiyoruz." Yorgun bir şekilde gitmek için hareket ettim ve çantalarımı toplamaya başladım. Buradan gitmemiz lazımdı.
"Hayır!" Faye'nin gürültülü kelimesi beni durdurdu. Arkamı dönüp ona baktığımda, onun çoktan bana doğru geldiğini gördüm. "Bütün hayatımı babamı tanımadan büyüdüm ben. Biri için çaresizdim! Ya da kim olduğunu bilmediğim biri için! Kahretsin, büyücü katilin ve olası bir cadının babam olduğuna inanmaya bile başlamıştım. Ama değildi ve bu beni mahvetti. Çevremdekiler onun kara büyüsünü istediğimi düşündü ama o bundan çok daha fazlasıydı. Bir baba istiyordum ya da en azından onu tanımak istiyordum." Göğsünü dinlendirdi, gözleri ağırdı ve çaresizdi, bana ulaşmaya çalışıyor gibiydi. "Ben de büyükbabama sarıldım ve onu sevdim, o da beni sevdi ve sonra-" Durdu ve kendini toparlamayı bıraktı. "O öldü. Kalbim çok kırıldı, Hayley. Çünkü artık ne bir babam ne de dedem vardı. Hayatımda gerçek bir erkek etkisi yok, bu yüzden bu tür bir ilgi için erkekler üzerindeydim. Ve elbette kızların babasız büyüyebildiklerini ve erkeklere yapışıp kaltak ya da her neyse olamayacaklarını söyleyebilirsin ama kızların babalarına ihtiyacı var. Ya onlardan hangi erkeklerle olucağımızı öğreneceğiz ya da onlar gibi adamlarla birlikte olmamayı öğreneceğiz. Sadece kim olduğunu veya neye benzediğini bilmek bile yeterli." Faye, söylemek istediği şeyden saptığını fark ederek başını salladı, sözlerinin beni çok etkilediğini düşündü. "Bak, sonra dedemin ölümünden annemin sorumlu olduğunu öğrendim." O ayrıntıyı söylerken, içindeki acıyı ve kırgınlığı görebiliyordum. "Ondan nefret ediyorum! Oradan ayrıldım ve seninle tanıştım." Faye gözyaşlarını sildi, başını iki yana salladı ve mümkün olduğu kadar kendine geldi. "Hope'u babasını elinden aldığın için senden nefret etmesine izin verme, çünkü o öğrenecek... Tüm çocuklar gibi görünüyor; özellikle doğuştan cadı olanlar gibi." Faye söyledi. "Bütün hayatını aileni arayarak geçiriyorsun, nasıl olduklarını bilmek için. İyi ya da kötü olmaları önemli değildi, sadece onları tanımak istedin. Onlar hakkında bilgi almak için korkunç şeyler yaptın. Aynı şeyi Hope için de istiyor musun?" Sözleriyle beni şaşırtan Faye, muhtemelen yatak odasına gitmeden önce bana son bir bakış attı.
İç çektim, kanepeye doğru yürüdüm ve kendimi üzerine bıraktım. Söylediği her şeyi düşündüm ve onun haklı olduğu kanısına vardım. Hope, babası ve ailesi hakkında bir şeyler öğrenecekti, onlardan iğrenebilirdi ama onları tanımayı merak ediyor da olabilirdi. Bir aptal gibi ona Klaus'un soyadını vermiştim! Eminim Mikealson ailesini duyduğunda ve onların cadı geçmişlerini öğrendiğinde, noktaları birleştirecektir. Ve eğer annesi gibiyse, onlarla bağlantı kurmaya çalışacaktır. Ailemi bilmeden büyümenin nasıl hissettirdiğini biliyorum. Aynı şeyi onun için gerçekten istiyor muyum? Tabii ki istemiyorum. Kararım, farklı olmasını dilediğim halde ortaya çıktı; daha soğuk kanlı davranmalıydım, ama kendi çocuğuma karşı kalpsiz olamazdım. Faye sadece bu noktaya değinmedi, aynı zamanda önemli birini kendisinden aldığı için annesinden nefret ettiğini de söyledi. Hope benden nefret edebilirdi. Gözlerimi kapatıp koltuğa sırtımı yasladım.
Belki de doğru olanı yaptı. Şimdi benim için aynı zaman.
Ben Hayley. Umarım bu hâlâ senin numarandır... Sadece yarın ya da hafta sonu Hope'u görmek ve işleri yoluna koymak için gelebileceğinizi söylemek istedim. Çocuğunuzu istediğiniz zaman ziyaret edebileceğinizi söylüyor olabilirsiniz ama işe sağlam adımlarla başlayalım. Ben buna çalışıyorum, umarım siz de deneyebilirsiniz. Hoşçakalın.
Kızımın babasına mesaj atıp telefonumu kot cebime geri koydum. Prosedürleri takip etmesini umarak, her şeyin en azından biraz daha normal olabilmesini diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.