Klaus'un Ağzından:
Belki bir çocuğum var, Hayley konu büyük şeyler olduğunda her zaman doğruyu söylerdi.
Ya da belki, eski beni geri getirmeye çalışıyordu. Sen kendin gördün, o değişti.
Bu kadar paranoyak olmayı bırak ve inanmaya başla, işte anahtar bu.
Tabii ki, paranoyak. Hayley'nin söylediği gibi, belki bunu bir şekilde bahane olarak kullanıyordu.
Kim paranoya bahanesini kullanır ki?
Doğrusu, Hayley...
Karanlık tarafını haykır ve kendine inanmaya çalış Klaus.
İnanmak seni ölüme götürebilir.
Ölümsüzüm.
Doğru ama inanmak istemiyorsun çünkü; çocuğunun olamayacağını biliyorsun, Hayley sana yalan söyledi.
Ama ya değilse. Ya çocuğum olursa?
Çocuk yapamam.
Belki yaparım? Seni tanımadan hayatını yaşamasına izin verirsen nasıl hissedeceksin? Babası tarafından terk edildi çünkü o ona inanmadı. Bazen inanmamak, kendini ölü hissettiren değerli anıları ortadan kaldırabilir. Değerli anıların olmadan, hayatın önemli değil.
Çocuk senden değil.
Benden.
Değil.
Benden.
Değil.
Benden.
Değil.
"Benden!" Derin bir zihinsel savaşta kaybolup, gözlerimi bağırarak açtım. "Yapabilirim." Daha yumuşak bir sesle söyledim. Artık o çocuğun gerçekten benden olma olasılığına inanıyorum, daha önceden yapamadığım bir şey. Hayley sürekli olarak kafamı karıştırıyor ve beni yoruyor. Ben bir vampirim ve benim gibi bir vampiri bile yorabiliyor. Bana bunu söyleyen başka bir kız olsaydı, aklıma bile gelmezdi ama Hayley ile her zaman... farklıydı. Her zaman gerçek hissettirirdi.
"Nik!" Rebekah büyük bir coşku içindeydi ve inanamayarak adımı söyledi. Ona yandan sorgulayan bir bakış attım ve ayakta durdum. Gururla gülümsedi. "Sonunda Hayley'i bulduk." Gözlerim genişledi ve çenem kız kardeşimin sözleriyle gevşedi, tedirginlik bir nedenden ötürü beni doldurdu. Belki de gerçekleri bilmek istemiyordum. Rebekah duygularla sıvanmış yüzüme baktı, sabırlı bir bakışla bakmaya devam etti. "Ne bekliyoruz? Hadi gidelim!" Yolu gösterdim, arkamdan gelen ve "Elijah arabada," diyen sarışın kız kardeşimi yürüyerek geçtim. Beni bilgilendirdiğinde, başımı salladım.
Çıkıp Elijah'la buluşmak için kapıya vardığımızda, Rebekah kolumu tutarak beni durdurdu. "Bunun zor olduğunu biliyorum. Bu doğru mu, yoksa yalan mı? Ama gerçekten o çocuğun babasıysan Klaus, bu kutlanacak bir şey. Bu aileyi kurtarabilir ve kendine yeni bir aile edinebilirsin. Bu bir yalansa, hep birlikte halledeceğiz. Seni inciteceğini biliyorum çünkü kafanda o çocuğun tohumu vardı ve bunun gibi küçük tohumlar oldukça güçlü olabilir." Rebekah söyledikten sonra gülümsedi, haklı olduğu gerçeği beni biraz şaşırttı. Sinirle soludum ve onu takip ettim.
Arabanın dışında durduk ve etrafta dolaştık. Bir kurda dönüştüğü için, Hayley için hiç şüphesiz ormanlık alanlarla dolu bir yere varmadan önce bir süre araba kullanmıştık. Etrafa baktım, sokakta oynayan çocukların ve yetişkinlerin konuştuğunu gördüm. Gözlerim, gülen ve birisiyle konuşan, kucağında bir bebek tutan Hayley'nin üzerine gelene kadar biraz daha etrafı taradı.
Bir nefes aldım. Nefesimizin neden gittiğini tam olarak bilmediğiniz anlardan biriydi, çünkü birçok olasılıktan biri olabilir, ancak bunu sonsuza kadar hatırlayacağınızı ve doğru olduğunu bildiğimi biliyorsunuz. Kendimi toparlayarak ona doğru ilerledim. Hayley'nin gözleri şaşkınlıkla açıldı ve beni orada dururken görünce tam bir şok yaşadı. Sandalyesinden ayağa kalktı, bebeğin kavrayışını sıkılaştırdı. "K-klaus? Burada ne yapıyorsun?" Hem korku hem de kafa karışıklığı duyduğum ve gördüğüm tek şeydi. "Yani aklımı karıştıran, rüyalarımda bana görünmeni sağlayan bir cadı olmadığını mı kastediyorsun?" Doğru olduğunu bilmeme rağmen, alayla sordum. "Hayır! Neden bunu yapayım? Kimsenin aklında değildim!" Hayley bir savaşçı olduğu için, karşılık verdi. Bana gerçekten yalan söylemeye çalıştığına inanmıyordum, esprili bir şekilde kıkırdadım. "Üzgünüm, aşkım. Ama kesinlikle sana çok benziyordu." Ve bu sözler, sanki her şeyi çözmüş gibi bilerek içini çekti.
"Faye." Kendi kendine homurdandı, gözleri benimkilerle buluştu ve aşinalık, rüyada eksikler hâlâ oradaydı. "Faye, o benim-" Hayley tam olarak ona benzeyen biri tarafından kesintiye uğradı... daha gıcık birini bekliyordum- ki bunun mümkün olduğunu bilmiyordum. "İşte, ateşli çift. Kafanı karıştıran kişi, bendim. Bunu başardım, çünkü; ben bir cadıyım. Kırmızı olan. Rica ederim." Bana fısıldadı. Hayley bebek ses çıkarmadan önce bana baktı ve gözlerini devirdi.
Gözlerim anında bebeğe odaklandı, görünüşe göre içinde bulunduğu pembeye göre yargılanan bir kızdı. Bana baktı ve yemin ederim kendimi onun gözlerinde gördüm, minik yüzünü süsleyen küçük bir gülümseme, ölü kalbimi canlandırdı. "Uhm..." Hayley beceriksizce boğazını temizledi, dikkatimi tekrar gergin yüzüne çekti.
"Gitmelisin." Onun söyledikleri, gitgide sinirimi arttırıyordu. "Ve bunu neden yapayım? Buraya yeni geldim." Onu kızdırmak ve öfkemi gizlemek için şakacı bir şekilde alay ettim. "Bu iyi bir zaman değil." Bana yalan söyledi. Bebeği daha da koruyarak tuttu. "Aşkım, bu mükemmel bir zaman gibi görünüyor. Rebekah, Elijah ve ben bu kadar çabuk eve geri gönderilmek için buraya kadar gelmedik." Yüksek sesle nefes verirken sesim tehdit ediciydi. Geride kalmaya karar veren kardeşlerime bakmak için omzumun üzerinden baktı ama eminim bizi dinliyorlardı. "Seni davet etmedim." Beni güldürecek bir cevap verdi, her zamanki gibi karşı çıkıyordu. "Kendi kurallarının olduğunu bilmediğim için üzgünüm."
Hayley homurdandı ve ona döndü... Faye'ye? "İşimden uzak dur ve ondan kurtul. Nasıl olacağı umrumda değil." Hayley, apaçık bir şekilde emretti. Uzaklaşmak için döndü ama ben önünden geçtim. "Seni rahat bırakırım ve kimseye zarar vermem, tek yapman gereken bir soruya cevap vermek." Gözleri bu sözlerime karşı korkuyla, kederle ve pişmanlıkla doldu. "Bu benim çocuğum mu?" Sorarken sesim zayıfladı. Hayley gözlerini kapadı ve yüksek sesle nefes aldı. "Bu Hope. Hope Mikaelson. Senin kızın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chasing Dreams [Fanfiction]
FanfictionAma Klaus, alamayacağın tek şey; sadakat. Sadakat satın alınamaz. Sadakat korku değildir. Senden korkanlar sana değil, kendilerine sadıktırlar.