Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💙
Jungkook sırt çantasının kol kısımlarını tuttu sıkıca. Bugün aşırı gergindi. Yıllardır liseye gidiyordu ama ilk defa bu kadar stresli hissediyordu kendini.
Hadi ama.
Yüzleşmesi gereken bir porno yıldızı vardı şu an ortada.
Kafasını hızla iki yana salladı ve okulun kapısından içeri girdi. Bildiğini Taehyung'a söylemeli miydi, söylememeli miydi? Jimin veya Yoongi bilmeli miydi? Bilmemeli miydi? Onu da bilmiyordu.
Aslında, Bay Kim'e nasıl davranması gerektiğini bile bilmiyordu. Sıkıntıyla nefesini dışarı verdi.
"Jungkook, günaydın."
Düşünceleri arasından tok ses ile ayrılmıştı irkilerek. Sonunda öğrenci lakabından kendi adına terfi edebilmişti! Hemen sağ tarafındaki basket koçuna baktı. Ne demeliydi? Bu tarz insanlara sabah sabah ne denirdi ki?
"Hayırlı işler Bay Kim."
Utana sıkıla kafasını eğmişti. Gerçekten de tam bir gerizekalıydı. İnkar etmiyordu. Jimin burada olsa kafasına bir tane patlatıp kulağını çekerek onu okuldan atardı. Evet, sinir hastasıydı ve sinirli tavırlarını Jungkook'a göstermekten çekinmiyordu.
Bay Kim tek kaşını kaldırıp yeşil kahve atkısını iyice burnuna çekti.
"O ne demek Jeongguk?"
Jeongguk?
Jungkook olduğu yerde aniden dururken tüm vücudunu Bay Kim'e çevirdi.
Tek eliyle Taehyung'u işaret ederken sordu ukalaca. Tek kaşını da kaldırmıştı sorgular biçimde. Bunu başka öğretmenine asla yapmazdı, ama Taehyung ona öğretmen gibi bile gelmiyordu.
Sınıf arkadaşlarından hiçbir farkı yoktu ki adamın. Okul forması giyse harika olurdu hatta.
Taş gibi.
Baya iyi.
"Siz az önce bana ne dediniz?"
Taehyung ellerini rahatça cebine soktu.
"O ne demek Jeongguk dedim."
Jungkook gözlerini kocaman açtı. Etrafa baktı, çok kişi yoktu. Bu yüzden Taehyung'un kolundan tutup onu bir köşeye çekti. Etrafa bir kez daha bakış attıktan sonra telaşla lafa girdi. Fısıldıyordu ama, yine de bağırıyor gibiydi.
Uzaktan gören biri kavga ettiklerini bile düşünebilirdi. Yine de çok saçma bir görüntüydü, öğrenci öğretmeni azarlıyordu.
"Bay Kim, kimse benim adımın Jeongguk olduğunu bilmiyor. Basket takımındakiler dışında işte. Jungkook, adım Jungkook olarak biliniyor. Sizden ricam bana Jungkook demeniz. Geçen gün de söylediniz Jeongguk diye ama neyse ki takım vardı yalnızca. Onlar biliyor zaten. Eğer Jeongguk demeye devam ederseniz ben de kozumu kullanırım."
Taehyung şaşkın gözüküyordu. Az önce bir öğrenci tarafından tehdit mi edilmişti o? Yüzünde dalga geçer gibi bir gülümseme oluştu.
"Şu anda aklımdaki tüm soruları bir kenara atıp tek bir şey sormak istiyorum, ne kozu?"
Jungkook tekrar etrafına bakmaya başlamıştı. Dışarıdan salak gibi gözüküyordu, kim bilir belki de öyleydi. Fakat Taehyung, çocuğun bu halini sevimli bulmuş, telaşlı yüzüne bakıp tebessüm etmişti. Tabii yaptığı şeyi fark eder etmez eski ciddi yüzüne geri dönmüştü, sanki yaptığı şey bir hataymış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna boyfriend | 𝗧𝗞
Fanfic"Özellikle de Bay Kim, odamın tuvaletinde, benim pijamalarımla gözlerime böyle bakarken, beni hala sadece öğrenciniz olarak gördüğünüzü söylemeyin sakın."