Capitolul 10

96 7 4
                                    

Afara, Ady si cu Jason erau deja in apa si se stropeau. Aerul era cald si abia asteptam sa intru in apa rece si revigoranta. In timp ce priveam piscina din care se ridicau valuri mici, aud un strigat in spatele meu si in momentul urmator doua brate ma ridica in aer si incep sa alerge cu mine. Strigam speriata sa ma lase jos, dar persoana care ma tinea nu se indura si in cateva secunde eram in apa racoroasa. Piscina era adanca, insa am fost ridicata de ceva, sau cineva la suprafata ca sa nu inghit apa. Cand ma intorc, Ryan era in spatele meu si ma tinea strans de solduri, sustinandu-ma.

-Ryan! Lasa-ma jos! De ce ai facut asta? spun nervoasa, stropindu-l.

-Ca sa ma distrez! Te-ai suparat?

-Da!

-Imi pare rau... am crezut ca o sa te amuze... imi zice el cu o fata in care se putea citea regretul fals.

Dupa aceea, il iau in brate si il pup scurt pe obrazul ud.

-Te iert. Dar sa nu o mai faci!

In timp ce stateam in apa, ii vedem si pe ceilalti sarind in apa, tipand.

-Vi sa innotam? il intreb eu pe Ryan.

-Sigur.

Si ne aventuram in piscina, inotand lent. Cand ma opresc, observ ca Ryan nu mai era langa mine... si deodata ma trezesc stand pe umerii cuiva, in aer. Cel care ma tinea era, bineinteles, Ryan care era ud si radea. Acum pricepeam unde disparuse: se baga-se sub apa ca sa ma ia prin surprindere. Imi venea sa-l bat!

-Nu te-ai putut abtine! ii zic eu lovindu-l in gluma pe piept.

-Era tentatia prea mare!

-Haide, lasa-ma jos!

-Bine... si in momentul urmator, mainile lui ma prind de talie si ma ridica din carca lui. Ma coboara prin lateral, tinandu-ma bine. Ma las sa alunec usor in apa, iar el ma aduce in fata lui, tragandu-ma aproape de el. Imi pun mainile pe pieptul lui, iar el imi inconjoara trunchiul cu bratele. Palmele lui imi mangaiau lent spatele, timp in care ma privea lung.

-Ce-i? intreb eu nedumerita. De ce te uiti asa la mine?

-Esti frumoasa... imi raspunde Ryan zambind bland.

-Hai ma lasi! Nu sunt! eram flatata dar si rusinata in acelasi timp.

Simteam cum fata mi se facea rosie de emotie. Sangele cald imi navalea in obraji atat de repede si chiar daca nu ma vedeam, stiam ca arat ca un rac fiert.

-Stiai ca esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat?

-Nu... Sunt?

-Da. cand zice asta, mainile lui ma trag si mai aproape de el dupa care ma saruta lung. Era atat de bine si de placut incat uitasem unde suntem sau ce se intampla. Eram cuprinsa intr-o transa din care nu puteam sa scap. Insa, am scapat. In spatele nostru se auzeau rasete si puteam simti ochii prietenilor nostri atintiti asupra noasta.Deodata, cantitati mari de apa cu clor au inceput sa vina spre noi, iar pe fundal se auzeau strigate cu: " ATAC SURPRIZA!!!". Toti ceilalti ne improscau cu apa si razadeau in hohote ferindu-se de apa care le venea in fata. Noi doi ne-am oprit sa ne uitam surprinsi la cele care se intamplau, razand la randul nostru de ei. Era chiar si Ady cu Jason acolo si... mi se pare mie sau se tineau de mana? Intram si noi in bataia cu apa, iar cand ne oprim, toti se uitau unii la altii, tacuti.

Ale rupe tacerea:

-Haideti sa facem concurs! Cine ajunge primul dintr-un capat in celalalt al piscinei.

-Inot? intreaba Theodor.

-Nu. In echipe. Sau mai bine, pe cupluri. Fata sta pe umerii baiatului, iar el trebuie sa alerge cu ea prin apa. Ce ziceti?

-Suna tare! Hai s-o facem! striga Andrew.

-Dar stati! Anna nu are partener. spune Mary.

-Eu nu vreau sa particip, zice Anna calma.

-Perfect! Ea o sa fie arbitrul. spune Ale.

Ne aliniem toti la inceputul piscinei ca sa incepem. Ryan ma salta in spate si se pregateste sa inceapa. Acelasi lucru il fac si restul. Presimteam ca o sa ne distram super bine. Si "START!".

Ryan incepe sa alerge, dar ne miscam incet pentru ca ne ingreuna apa. Dar in aceeasi situatie se aflau si restul deci nu era bai. Prindeam avans ceea ce era bine, insa Ryan s-a impiedicat si era sa ma scape, si pana si-a recuperat echilibrul restul ne-au luat-o inainte, dar am continuat sa inaintam. Acum Nick si Ale erau primii si era greu sa-i ajungi din urma din moment ce Nick era inalt si facea pasii super mari. Nu ne dadeam batuti pentru ca Ryan era puternic si rapid, si inaintam la fel de usor ca cineva inalt. Acum eram in spatele lui Ale iar in spatele nostru era Ady si Jason. Lupta era stransa. Mai aveam doi metri pana la capat, cand..... Ale aluneca din spatele lui Nick si cade in apa. Eram in fata lor si mai aveam foarte putin. Cand sa atingem si noi marginea, cineva striga inaintea noastra "Am terminat!!!". Era Luke cu Dariana. Nici nu stiu cand au ajuns asa departe dar cred ca nu i-a fost foarte dificil lui Luke sa mearga daca stai sa te gandesti cat de slaba era Dariana.

Dar macar noi doi eram pe al doilea loc. Cobor din carca lui Ryan si-l imbratisez in semn de felicitari.

-Bravo! Te-ai descurcat super! ii zic eu.

-A fost si meritul tau ca ai fost atat de usoara!spune el inghiontindu-ma in abdomen cu degetele lui subtiri si lungi.

Dupa asta am mers cu fetele la jacuzzi ca sa ne incalzim si sa discutam.

Intru in apa calda incet, cu cate un picior si apoi ma asez pe bancuta din lemn a cazii.

Cum era de asteptat, fetele au inceput sa barfeasca si sa povesteasca diverse lucruri pentru ele fascinante dar pentru mine neinteresante. Eu doar stateam acolo si ma jucam cu apa si le ascultam pe ele vorbind.

Pana la urma, dupa ce ma plictisisem la maxim, am zis:

-Nu vreti sa mergem la urmatorul lucru de pe lista? Am stat cam mult aici si pielea imi arata ca un castravete murat.

-Ihm... Nu-i o idee rea, ma sustine Ale.

-Dar ce urma? spune Mary.

-Pai cred ca era...masaj? ii raspund eu.
-Super! Sunt atat de incordata. Chiar am nevoie de un masaj. zice Ady fericita.
Ii chemam si pe baieti si plecam spre masaj.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In cautarea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum