AM PRIMIT ROLUL!!! Nu-mi venea sa cred! Visasem la momentul asta din totdeauna! Si nu numai ca jucam intr-un film, dar filmarile erau la Hollywood, Los Angeles, in America si jucau si o multime de actori foarte cunoscuti.
Mi se indeplinise visul! Lacrimi de fericire incepeau sa-mi curga pe obrajii imbujorati si sa-mi intinda rimelul pe fata palida, macheata.
"Nu pot sa cred ca asta chiar se intampla! Sa ma trezeasca cineva! " Dar alt gand ma strabatu acum:
- Trebuie sa-mi incep bagajul, sau mai degraba sa ma hotarasc ce sa iau cu mine! Am o groaza de lucruri de facut! Pasaport, bani, telefon, laptop, acte, agenda, haine, genti si inca sute de lucruri!
Dar simteam ca am omis ceva... Apoi am realizat - aveam nevoie de bilet de avion si nu aveam atatia bani ca sa-mi cumpar! Insa ceva imi distrase atentia si m-am uitat in plicul cu scrisoarea si am observat ca erau doua bilete si niste bani.
Totul era rezolvat acum! In trei zile plecam in America si avea ca viata mea sa se schimbe radical!
Am inceput deja sa scot hainele, accesoriile, pantofii, machiajul, electronicele, cartile mele preferate si alte lucruri pe care urma sa le iau cu mine in marea mea aventura de la Hollywood.
Era dimineata de 5 decembrie, o zi senina si destul de placuta. Soarele stralucea pe cerul albastru iar briza racoroasa imi facea buclele lungi si cafenii sa fluture in aer. Purtam o camasa larga bleomarin, jeansi rupti si o jacheta maro din piele. In picioare aveam niste cizme inalte pana la genunchi, la culoarea gecii.
Stateam in fata casei, asteptand sa soseasca taxiul care urma sa ma duca la aeroport de unde voi lua avionul spre acel "taram de poveste" asa cum il numeam eu, orasul cinematografiei, Los Angeles!
Am ajuns la aeroport. Era aglomeratie, agitatie si in aer se simtea stresul. Peste tot erau persoane cu geamantane, genti, bagaje si unii chiar cu custi cu animale. M-am dus sa fac Check-inul si dupa ce am terminat am plecat spre poarta de imbarcare. Apoi, cand a venit vremea sa ma urco in avion, a aparut o mica problema. M-am indreptat spre clasa a doua numai ca, pe bilet spunea loc 21, c.1, si acest loc nu era la clasa unde ma aflam eu. Din fericire a venit o stiuardeza care mi-a explicat ca locul meu era la clasa intai. Prima data cand am auzit, mi s-a parut ciudat dar am realizat ca locul a fost platit de catre manegerul filmului.
Zborul a fost lung dar linistit, nu au existat probleme, iar scaunele erau chiar foarte confortabile.
Cand am iesit din aeroport era ora 15:30 si o masina neagra si frumoasa ma astepta pe alee. Soferul, imbracat la costum, m-a intrebat daca sunt Amelie Roza, iar eu am raspuns afirmativ. In acel moment, domnul acela m-a poftit inauntru si mi-a explicat ca el va fi soferul meu personal de acuma.
Orasul era uimitor! Desi era iarna, afara erau 20 de grade, peste tot pe bulevard erau palmieri iar pe blocuri si pe strazi erau panouri si afise.
In timp ce priveam pe fereastra, simt cum masina se opreste. Ne aflam in fata unui hotel luxos si scump.
Soferul imi deschide usa si ma invita sa intru in hotel.
In timp ce priveam interiorul extrem de elegant, il aud pe sofer vorbindu-mi:
- Eu sunt John Melbourne.
-Incantata de cunostinta.
-Acum asteapta sa-ti iau cheile de la camera...
-Stai! O sa stau aici?
-Da, si daca ai nevoie de ceva, trebuie doar sa ma suni. Uite numarul meu de telefon.
-Multumesc.
-Apropo, la ora sase o sa fie o intalnire cu toata echipa la studio. Imbraca-te comod dar frumos.
-In regula. Mersi pentru sfat.
-O sa te astept in fata hotelului! Nu intarzia!
-Bine.
-Acum haide sa-ti arat unde e camera.
L-am urmat tacuta pana la o camera uriasa, moderna si frumos amenajata, care se afla la etajul 7.
-Poftim cheile de la camera. Si sa nu uiti: la ora 17:30 sa fi afara.
- S-a facut! La revedere!
-O zi buna, domnisoara Roza!
Camera era geniala! Patul cu baldachin era urias si avea o saltea atat moale! Totul era superb!
Ma schimb cu niste salvari negri, pun un plover gri, scurt, de la H&M si un maiou alb subtire pe dedesubt. Ma incalt cu niste UGG uri gri de casa. M-am trantit in patul confortabil, mi-am scos laptopul si am inceput citesc diverse articole pe Internet.
Imi pun castile si pornesc melodia Shower a lui Becky G.
Apoi, dupa ce m-am plictisit, am mers sa fac un dus. Apa era calda si totul era perfect. Cand ies din cada, imi pun un halat pufos pe mine, ma incalt cu papucii albi si noi primiti de la hotel.
Era 17:00. Am hotarat sa ma imbrac cu niste blugi albastri skiny, cu un tricou larg, gri, innodat intr-o parte, cu o geaca din blug cu maneci de hoodie. In picioare mi-am luat o pereche de balerini negrii.
Am incuiat camera si m-am indreptat spre iesirea din hotel.
John ma astepta in fata intrari, iar dupa ce m-a vazut s-a dus la masina ca sa-mi deschida usa.
CITEȘTI
In cautarea iubirii
RomanceAmélie și-a dorit din totdeauna sa fie actrița si sa joace la Hollywood. Toată viața ei este schimbată in momentul in care ea primește o scrisoare care ii da șansa să-și împlinească visul, dar planurile ei de viitor nu cuprindeau si întâlnirea cu u...