Ne apropiem de usa, iar el o deschide si ma lasa sa intru prima.
Era incredibil! Avea un hol mare, scari albe cu bej elegante, in stanga era o bucatarie moderna, tipic americana, cu blaturi albe, cu un frigider cat un dulap, cu o insula pe mijloc si un colt cu o masa si patru scaune din lemn bej.
Livingul era spatios si placut, cu un tapet cu floricele rosii, o canapea micuta in mijloc, rosie, in fata ei o masuta neagra de cafea, un televizor gigantic LCD, si biblioteci albastre,pline cu carti si usi din sticla.
Apoi am urcat la etaj, ca sa-mi arate dormitorul.
-Apropo, exista un singur dormitor, deci... a spus el.
-Deci ce? O sa dorm pe canapea.
-Bine, cum vrei tu. Dar te anunt ca o sa ai un somn de cosmar. In primul rand, canapeaua este foarte mica si nu o sa ai loc, iar in al doilea, este super incomoda. Dar tu alegi.
-Bine, o sa dorm pe jos.
-Ok, dar eu doar iti vreau binele. Daca dormi in acelasi pat cu mine nu inseamna ca... Ai prins tu idea.
-Da, am prins-o, dar nu.
-Bine. Eu ti-am dat doar un sfat.
-Dar lucrurile o sa mi le tin tot in dormitor.
-Bine.
Pe la 22:00 am mers la masa si am mancat niste sendvisuri la toast si dupa am stat la televizor.
La doisprezece mi-am asezat o plapuma pe jos in dormitor, pe care urma sa dorm. Ryan mi-a dat o patura si o perna.
La ora 4 a.m. m-am sculat deoarece intepenisem si ma tragea curentul ingrozjtor. Mi-am aprins lumina de la telefon, ca sa vad unde este dulapul in care tinea Ryan lenjeria de pat si păturile, deoarece nu puteam sa dorm calumea si asa as fi facut ceva. In timp ce bajbaiam spre dulap, m-am lovit de patul in care dormea el facand sa se auda o bufnitura puternica. "Te rog nu te trezi, te rog!" imi ziceam eu in gand. Dar a fost in zadar. L-am auzit pe Ryan zicand:
-Ce faci? Nu poti dormi?
-Nu, imi e putin frig. Imi luam o patura. am zis eu.
-Daaa, sigur! Ai intepenit si te trage curentul, asa-i?
-Da... Si asta. am recunoscut eu pan' la urma.
-Vrei sa vi in pat? ma intreaba el zambind atotstiutor.
Avea pe el un maieu alb si niste pantaloni de pijama trei sferturi, negri. Parul il avea ciufulit, dar dragut.
-Da.... zic eu pe un ton plangacios.
-Stiam ca te vei razgandi.
-Tu le sti pe toate! spun razand. Toata viata mea am dormit singura si era ciudat ca acum sa dorm cu cineva.
-Inteleg. Acum hai sus pana nu imi trece somnul de tot.
-Bine. spun chicotind.
Patul era cald si moale. Plapuma groasa si alba era atat de placuta la atingere incat m-am ghemuit ca un copil mic in ea.
Il aud pe Ryan apropiindu-se de mine si apoi simt atingerea mainii lui drepte puternice in jurul taliei mele si imi dau seama ca voia sa-mi asez capul pe umarul lui. Ezit un moment dar apoi ma conformez dorintei lui. Mana lui stanga era acum pe umerii mei tinandu-ma strans la pieptul lui, puternic. Era putin ciudat dar era si un sentiment placut. Ma simteam protejata si aparata. Inchid ochii, invaluita de parfumul si mirosul pielii lui.
Dimineata, ma trezesc inca in bratele lui Ryan, dar aveam asezata mana stanga pe el.
Se scoala si el, si imi zambeste fermecator.
-Neata'! imi spune el.
-Neata' si tie! zic zambindu-i.
M-am saltat din pat si m-am dus sa-mi iau hainele cu care voiam sa ma imbrac azi. Geamantanul era asezat langa pat, pe taburetul alb din piele. M-am aplecat ca sa-l deschid, dar rasul lui Ryan mi-a atras atentia.
-Ce e? am intrebat eu nedumerita.
-Nimic, nimic. spune el dar observ ca abia isi putea stapani rasul.
Nu-l bag inseama si continui. El rade din nou.
-Ce e? De ce razi ca un destept? Ce-i asa amuzat? ii urmaresc privirea si apoi constientizez care era motivul penteu care radea: cand ma aplecam, maieul lila de la pijamaua mea imi cadea in fata lasa sa mi se vada sutienul de dedesubt. "Bine ca am sutien!".
Apoi realizez ce stanjenitor a fost, si imi strang mainile la piept, ca sa nu mai las sa se vada nimic altceva.
Ma duc in baie si fac un dus scurt de zece minute, apoi imi pun sutienul negru cu dantela de la Victoria's secret si slipii asortati si incep sa imi usuc parul. Ceva imi atrage atentia, ceva din spatele meu, si privesc in oglinda ca sa vad ce era. Am inceput sa tip. In usa statea Ryan cu un suras diabolic pe fata.
-Mai stai mult? ma intreaba el. Sti ca-i o singura baie, nu?
-Iesi naibii din baie!!! urlu eu la el si-i arunc cu un prosop ud in fata.
-Apropo, frumos corp!
-Iesi de aici!!!
Acum ma mistuia intrebarea: "De cat timp statea acolo?" dar am hotarat sa nu ma gandesc la asta acum. Nu avea nici un rost. Cel mult daca aflam, l-as fi pocnit, dar asta nu schimba nimic.
Ca sa-l enervez pentru ce a facut m-am gandit sa mai stau vreo treizeci de minute in baie.
M-am macheat elegant, dar destul de discret, am pus un pluover alb, putin transparent pe mine, niste blugi negri super slim, cercei rotunzi aurii si mi-am ondulat parul lung.
Apoi am mai stat putin sa-mi mai dau cu un strat de ruj rosu pe buze si sa mai dau cu putin mascara.
Cand am iesit, Ryan astepta sprijinit de perete, imbracat cu un tricou alb mulat si destul de transparent, lasand sa i se vada muschii si blugi albastri.
-Wow! Arati... incredibil! spuse el facand ochii mari cat cepele cand ma vazu.
-Mersi, si tu. am spus eu, dar fiind in continuare suparata pe el.
Apoi intra in baie rapid. Cred ca am exagerat un pic...
La micul dejun, mi-am facut un shake din capsuni, banane, mure si zmeura si am mancat o gogoasa. Ryan a mancat un bol de cereale si a baut o cafea cu frisca. Partea buna era ca vizavi de vila era un Starbucks si mergea acolo in fiecare zi sa ia cate ceva.
Am plecat la platourile de filmare si pe drum am discutat despre diverse.
-Scuze pentru azi dimineata.
-Mda, ma rog.
-Inca esti suparata?
-Ce intrebare cretina! Ce naiba, Ryan? Normal ca mai sunt suparata! Si nu o sa-mi treaca asa usor!
-Richard a zis ca trebuie sa ne cunoastem mai bine...
-Da, dar nu in felul asta! Hai sa schimbam subiectul, te rog.
-S-a facut.
Cand am ajuns, eram printre primii. Ciudat era faptul ca toata lumea se holba la noi si nu stiam de ce. Poate pentru ca mergeam impreuna, dar asta nu avea cum pentru ca noi stam de multe ori impreuna. Poate ca eram ciudat imbracata, dar chiar asa. Apoi am simtit cum imi transpira palma, si atunci realizez ca eu si cu Ryan ne tineam de mana. Asa e. Cand am iesit din masina, el mi-a dat mana ca sa ma ajute si cred ca am ramas asa.
Mi-am desprins rapid mana ca sa opresc tot circul.
A fost bine astazi. Richard chiar a zis ca se vede o diferenta acum (probabil din cauza ca am dormit impreuna cu Ryan si pentru ca m-a vazut in lenjerie intima, ne-am apropiat un pic mai mult). Eram mandra de mine.
CITEȘTI
In cautarea iubirii
RomanceAmélie și-a dorit din totdeauna sa fie actrița si sa joace la Hollywood. Toată viața ei este schimbată in momentul in care ea primește o scrisoare care ii da șansa să-și împlinească visul, dar planurile ei de viitor nu cuprindeau si întâlnirea cu u...