Macy's p.o.v.
Het is nu al 3 dagen sinds Mr. Wakefield in het ziekenhuis licht. Hij is nog niet wakker en de zusters willen niet vertellen wat er gebeurt is. Het is 7uur s' avonds, om 8 uur moeten we weg. Jamie huilt non-stop en Kiona is ook gekomen. "Wat als hij een hele erge ziekte heeft?" "Wat als hij amnesia heeft?" "Wat als-" Gaat Jamie maar door met de ergste scenario's opnoemen. "Jam, misschien is het helemaal niet erg." Zegt Kiona. "Waar wat er ook is, we zijn er voor je he." Voeg ik toe. "Weet ik guys, ik hou van jullie." Zegt ze. Op dat moment komt er een zuster naar ons toe lopen. "Mr. Wakefield is net bijgekomen jullie mogen naar binnen, maar jullie moeten het rustig houden." Zegt ze en loopt weg. Kiona loopt achter de zuster aan.
Jamie en ik lopen de kamer binnen. Jamie begint gelijk weer te huilen, omdat haar vader met allerlei slangetjes en verband op bed ligt. We gaan naast het bed zitten. Kiona komt binnen en verteld: "Mr. Wakefield had een auto ongeluk." Zegt Kiona. Jamie kijkt naar beneden. Ik denk om haar tranen tegen te houden. "Maar niet door een gewone auto, hij is aangereden door een vrachtwagen." Gaat Kiona verder.
"Pap? Hoe voel je je?" Vraagt Jamie. Mr. Wakefield krijgt zijn open ogen, en heel zichtbaar dat dat super veel moeite kostte. Hij doet zijn mond een stukje open om wat te zeggen, maar doet hem dan weer dicht. Hij geeft Jamie een hèèl zacht knikje en een zwakke glimlach. "K-kan.. kan je mijn kleine schat bellen?" Zegt hij. Je zou denken Jamie's zusje. Nee. Jamie's stiefmoeder heet Arcelina, ze is Portugees. En blijkbaar betekend de naam Arcelina kleine schat. Als je in een sprookje zou leven zou Arcelina niet echt de boze stiefmoeder zijn. Ze is ongeveer 7 jaar ouder dan Jamie. Ze is helemaal gek op Jamie en houd van koken en bakken. Soort van Sneeuwwitje als het een sprookje was. Jamie daarin tegen heeft een hekel aan Arcelina, ze denkt dat het haar alleen om de geld gaat.
-
2 uur later*
Ik ben nu met Kiona in het winkel centrum. Jamie is naar haar moeder toe gegaan. Ze zei dat het beter zou zijn. "Maar Kionaaa," Zeur ik. "Ik heb hongeerrr!" Zeg ik. "Zullen we langs de subway?" Vraagt Kiona. "Ja!" Juich ik. Kiona is um.. verslaafd aan winkelen. Kiona versnelt haar pas en loopt naar de subway. Ik ren erachter aan maar dan stopt ze. En ik bots tegen d'r op. "Ki, what's up?" Vraag ik. 'The sky' maak ik in mn hoofd af. Ik volg haar blik, om te zien waar ze naar kijkt. Dan laat ik m'n drinken uit mijn hand vallen. Matthew (Kiona's vriend) staat een meisje te zoenen. Ze loopt op hem af.
Kiona's p.o.v.
Hij staat daar gewoon met een ander meisje.. allemaal vragen spoken door m'n hoofd: Hoe kon hij dit doen? Hoe lang gaat het al zo? Hield hij wel echt van me?
Ik loop naar hem toe en kuch. "En wie is deze slet?" Vraagt het. meisje als ze wegtrekken. "Wie ben jij?" Vraagt Matthew. Ik ga hem flippen. Maar zoals heel vaak is Macy me voor. "Dafuq, Matthew ben je helemaal gek geworden?" Vraagt Macy. "Ik ben zijn vriendin." Zeg ik tegen het meisje. Ze lacht me gewoon uit. "In je dromen." Zegt ze. Ik wijs haar m'n ring. Matthew vroeg vorige week of ik met hem wou trouwen. We zouden pas trouwen als we wat ouder waren, maar toch. "Is dit een prank ofzo?" Vraagt ze. En dan laat ze haar ring zien. Precies hetzelfde. Ik doe m'n ring af en gooit het naar Matthew. "Zeker 2de voor de halve prijs." Zeg ik. "Wat het meisje of de ring?" Zegt Macy. Team work. Ik lach. Ik klap Matthew op z'n wang en loop weg. Ik wil nog eén keek om kijken. Als ik om kijk zie ik het meisje huilen , ze klapt Matthew en rent weg. Ik kon tenminste m'n tranen binnen houden, hij mag niet denken dat ik slap ben.Als we het hoekje om zijn komen de tranen en huil ik uit bij Macy. "Hoe kon hij dat doen?" Huil ik. "Zullen we thuis een film kijken en super veel ijs eten?" Vraagt Macy. Ik knik en sta op. Maar dan val ik weer achterover. "Kijk uit joh." Zeg ik boos. "O-oh het spijt me, ik ben echt een kluns!" Hoor ik een Iers accent. Ik kijk omhoog en kijk in de blauwe ogen van Niall.
------------------
DumdumdummmSorry dat ik zolang niet heb geupdate! ik ga proberen meet te updaten!!
Matthew is echt een klootzak😓😓
Ik ben zin in sushiPls vote/comment
Ily🐘💜xoxo mrs stylesss 💪💪
JE LEEST
The Pizza Guy [1D]
FanfictionWat als je je idool tegen komt, maar hem niet herkent? Wat als hij undercover is?, als pizza bezorger? Wat als je hem leert kennen en je gevoelens voor hem krijgt Nou, dat is mij overkomen. Mijn naam is Macy en ik woon samen met mijn beste vriendinn...