F i v e

325 20 5
                                    

{Even voor de duidelijkheid: alle 'beroemdheden' die je niet kent in dit boek, zijn waarschijnlijk verzonnen. Of als er iets niet klopt later in dit boek bijvoorbeeld dat Zayn er Perrie niet samen zijn terwijl ze in real wel samen zijn is dat of course verzonnen. En alles wat in het boek gezegt word is ook engels maar ik ben te lui om telkens engels te gaan typen dus als engelse mensen Nederlands praten niet raar gaan denken😂}

__________________

Macy's P.o.v.

We lopen de deur uit. Ja hoor, daar staat een limousine. "Woah, is die voor ons?" Vraagt Jamie. Dan loopt er een man de limousine uit. Hij lijkt een beetje op een James. "Ja madame, die is voor jullie." Zegt hij. Hij loopt naar ons toe, "Hallo, mijn naam is John." Zegt hij beleefd en steekt z'n hand uit. We geven hem alle drie een hand en stellen ons voor. Hij doet de deur open en zegt : "Gaat u maar naar binnen." De limo is prachtig, ze hebben zelfs een mini tv! "Wat is er gebeurt?!" Vraag ik. "Ik bedoel waarom een limousine?" Voeg ik er aan toe. Kiona en Jamie staren knikken. "ach, laat ook maar." Zeg ik "Het is zo mooi!" Roept Kiona dan. Ik knik. "Denk je dat One Direction er zelf ook is?" Vraagt Jamie. "Geen idee, het is wel de premiere van hun film?" Zegt Kiona. Ik hoop echt dat ze er zijn.

-

"Zijn jullie klaar om uit te stappen?" Vraagt John, door het raampje. We knikken. "Oke, van jullie ouders moest ik tegen jullie zeggen dat wat er ook gevraagd word door de paparazzi-" Zegt hij, en pauzeert even. "gewoon negeren, ze zullen alles straks uitleggen."
(Ze zijn geen zusjes, gewoon alledrie hun ouders zijn best rijk en soort van bekend)
"Paparazzi?" Vraag ik dan. "Ja, rode loper, lachen, stoppen in het midden, door lopen ." Zegt John droog. "Maar, altijd blijven lachen." Voegt hij eraantoe. "Maar wij zijn niet bekend?" Vraag ik. "Nu wel, jullie ouders hebben jullie namen genoemd in hun interview" Zegt hij
"Tijd om uit te stappen, jullie zijn er." "Doei John." Zeggen we tegelijk. We stappen uit en ja hoor. Flits. Flits. Flits. "Au." Fluister ik ik in mezelf. Ik hou de woorden van John in m'n hoofd:'Lachen, stoppen in het midden, door lopen. Maar altijd blijven lachen.' We lopen naar het midden en lachen. Als ik door wil lopen merk ik de vragen van de paparzzi pas op. En zo te zien merken Kiona en Jamie het ook nu pas op. 'Jamie zijn de geruchten van je moeder en Toby Richards waar?' 'Kiona, Kiona is he-' ik trek Kiona en Jamie snel naar binnen. "Hier hebben we het later over." Zeg ik.

-

"When i was small, i had a desk.", is de zin waar de film mee begint. Ik hoor geklap door heel de zaal en realiseer dat de film afgelopen is. "De film is geweldig!" Zegt Jamie. "Ja, maar zullen we even naar buiten gaan?" Vraagt Kiona. We staan op en willen naar buiten lopen maar dan roept Kiona, "Omg guys, dit geloven jullie nooit!". Ik kijk achterom en ja hoor, ik sta op het scherm. En Harry 'The Pizza Guy'. Ik weet niet of ik nu boos moet zijn om de 'grap' of moet lachen. Maar ik denk dat we hierdoor nog meer aandacht krijgen dan we al krijgen door onze ouders.

Ik negeer het en loop snel naar buiten, naar John toe. Met Kiona en Jamie achter me aan. "Hey, dit was het toch?" Vraag ik snel. "Nee schat, jullie zijn ook uitgenodigd voor de after-party." Zegt John. "Wat is dat er dan? En waarom zijn wij uitgenodigd? One direction kent ons niet eens? Behalve Harry dan.. maar hij kent onze namen ook niet. En-" Ratel ik door. "Rustig meisjes, jullie gaan naar de after party. Nu dat jullie soort van beroemd zijn moeten jullie opletten wat je zegt en doet." Vertelt John ons. "Dus jullie krijgen straks een oortje van ons en-" "ons?" Vraagt Jamie geschrokken. "Ons. Jullie hebben nu een team die alles in de gaten houd." "Alleen hele beroemde mensen hebben dat toch?" Vraag ik. "Wij zijn niet eens beroemd, alleen een paar mensen kennen ons." "Kijk straks maar naar jullie social media." Zegt hij dan. "Maar even girls, jullie krijgen allemaal een oortje waarin gezegt word wat je moet zeggen en doen." Gaat John door. "Dat slaat nergens op!" Zegt Kiona boos. "Jammer dan, jullie ouders hebben het allemaal geregeld." "M-maar we zijn gewoon normale me-" "Kiona, laten we gewoon doen wat er verwacht word." Onderbreekt Jamie haar. Ze is altijd al de meest volwassenen geweest. Maar je ziet dat ze toch echt boos is. Onze ouders hadden allemaal ingestemd dat ze ons buiten hun 'beroemdheid' houden.

-
*at the after-party*

"Girls, we zijn gearriveerd." Zegt John. John geeft ons ons oortjes en we doen ze gelijk in. "Je ziet het bijna niet! Heeft iedereen dit?" Vraag ik. "Sommige mensen hebben niet zo'n geweldig team als jullie." Lacht John. De meisjes en ik lachen mee. "Nou gaan we dan." Zegt Kiona. "Gewoon rustig blijven als we ze tegenkomen." Zegt Kiona. Ik snap gelijk dat Kiona met 'ze' One direction bedoelt. Ik knik. "Dames, jullie moeten nu echt uitstappen." Zegt John.

We stappen uit en lopen snel naar binnen. omg. Het is zo druk! En je hebt om de meter een man met een camera staan, waarschijnlijk papz. Kiona, Jamie en ik kijken elkaar aan. "Ik ga wel even drinken halen, willen jullie wat?" Vraag ik. "Nee dankje." Zegt Kiona. Ik kijk naar Jamie maar ze schud nee. We splitsen op en ik loop naar de bar. Woah, ze hebben hun eigen bar. Stoer zeg. "Hebben jullie Pepsi?" Vraag ik aan de man achter de bar. Hij knikt. "Zal ik dat voor u inschenken?" Vraag hij. "Ja, dankjewel." Ik ga ik ga op de stoel zitten naast de bar en kijk om me heen. Dit zou niet hun huis zijn, toch? nah, tuurlijk niet. Wie heeft nou weer een bar in hun huis? Ik word uit m'n gedachten gehaald door iemand die op mijn schouder tikt. "Uw drankje." Glimlacht de man achter de bar. "Dankjewel." Zeg ik en loop weg. "Zoek iemand om mee te praten. Niet zomaar rondlopen Macy." Hoor ik in m'n oortje. Ik loop naar Jamie en Kiona toe als ik iemand in m'n oog hoek zie. Ik kijk om en ja hoor. Harry Styles staat daar. Hij kijkt me aan en glimlacht wat de man die met hem praat blijkbaar door heeft. Want ja, de man waar mee Harry praat kijkt dan aan. Volgens mij zegt Harry dat hij zo terug komt want de man knikt en loopt dan weg. (a/n: foto aan de boven kant/zijkant.) Harry loopt naar me toe en glimlacht. "Hi, Macy toch?" Vraagt Harry. "Ja, dat weet je nog goed." Lach ik. "Ja, sorry van dat. Jullie vinden het toch niet erg he?" Vraagt Harry. "Zeg dat het niet erg is." Hoor ik weer in mijn oortje. "Nee, eigenlijk.." Zeg ik en stop even met praten. "..was het best grappig." Ga ik verder. "Ja, ja het was wel grappig." Lacht Harry. Oh My God. Zijn kuiltjes zijn zo schattig! En zijn lippen. En zijn perfect groene ogen. "Ehm, staar je lekker?" Lacht Harry. "Zeg dat je even aan het denken was, je staarde wel eng Macy." Hoor ik weer in mijn oortje. Uff wat zijn ze irritant, ik kan het zelf ook wel hoor. "Haha, sorry ik was even in gedachten." Over jou ja. "Heb ik ook wel eens hoor." Lacht hij. "Mag ik misschien je num-" Hij word onderbroken als ik naar achter getrokken word door iemand. "We moeten NU gaan!" "Waarom?" Vraag ik. "Ik leg het zo uit, maar dit is echt belangrijk!" Zegt Jamie, helemaal van streek. Ik draai me om en zie Harry nog staan. "Sorry ik moet echt gaan. Je weet waar ik woon als je nog ooit wilt praten ofzo?" Zeg ik en loop snel achter Jamie aan.

-

"Wat is er nou gebeurt?" Vraag ik. "En waar is Kiona?" "Kiona is al thuis, ze voelde zich niet meer lekker." Zegt Jamie. "Wat is er gebeurt?" Vraag ik ongeduldig. Een traan rolt over Jamie's wang en je ziet dat ze zich sterk houd. Ik knuffel d'r. "Jamie.." Zeg ik zacht. "Je moet mee naar m'n vader, hij ligt in het ziekenhuis."

______________________

Doemdoemdoeeeem..
Sorry als het verwarrend is en dat ik zo lang niet heb geupdate😂

even voor nooog meeeeer duidelijk heid:
Jamie's ouders zijn gescheiden
Vader heeft een vriendin en moeder een vriend volgens de geruchten van de papz en zijn ook allebei beroemd
Kiona's ouders zijn nog samen en zijn allebei beroemd
Macy's ouders zijn ook gescheiden, d'r vader is hertrouwd en haar moeder woont met Macy's zus in Nederland. Macy's moeder is niet beroemd maar haar vader wel.

nou vote/comment? xx

xoxo mrs styles💖💖

The Pizza Guy [1D]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu