Kiona's P.o.v.
Ik lig in bed en krijg plots een flashback van gisteren. Hoe ik Harry Styles, die waar we het altijd over hebben, heb ontmoet. We maakte altijd grapjes dat Macy en Harry gingen trouwen, want ja ze is een Harry-girl. Eigenlijk moet ze zich heel erg schamen, hoe kon ze hem niet herkenen, ze is tenslotte een directioner.
*flashback*
Ik hoor de bel gaan en snel naar de deur. Als ik hem open maak valt m'n mond open. Dat is Harry, Harry Styles! "U-uh h-h-hi, w-wat doe j-je hier?" Stotter ik. what the.. waarom vraag ik dat? "Pizza bezorgen?" Zeg hij met een toon van duh. "O-oh okay." Zeg ik. Ik pak het geld en geef het aan Jack, uh ik bedoel Harry..Styles, en hij geeft de pizza aan mij. "Ben je echt Harry?" Vraag ik snel voor hij weg loopt. "Ja , dat ben ik" Zegt hij. Het lijkt zelfs of hij verdrietig is, had ik dat dan toch niet moeten vragen? "Wil je een foto?" Haalt hij me uit m'n gedachten "U-uh h-hoeft n-niet h-hoor." Stotter ik. ugh ik kan niet stoppen met stotteren ookal probeer ik het.
*Einde flashback*
Hoe heb ik nee kunnen zeggen, lach ik in mezelf. Ik sta op en neem een douche, waneer ik klaar ben met douchen pak ik wat kleren. Een normale zwarte skinny jeans, met een houthakkers blouse. Als ik de keuken binnen loop maak ik een kop thee en loop naar de woonkamer. "GOEIE MORGEN!" Roept iemand. Ik draai me om en zie Macy daar staan. Ze heeft een zwarte ripped skinny jeans aan, met daarboven een zwarte shirt met witte bloemetjes erop. Macy knuffelt me. "Waar is Jamie?" Vraag ik, als we elkaar loslaten. "Oh die luilak slaapt nogsteeds." Zegt Macy heel serieus en barst dan in lachen uit. Dan begin ik ook met lachen. Sukkels. Waneer we stoppen met lachen is het even stil, wat er raar uit ziet. Twee meisjes die voor elkaar staan in de keuken en elkaar gewoon in stilte aanstaren. Nee, dood normaal joh. "Ik denk niet dat die Jack van Domino's , Harry is hoor." Breekt Macy de stilte. "Misschien heb je het verbeeld of leek hij gewoon heel erg op hem?" Voegt ze eraan toe. Ugh. "Jawel het was hem, maar je gelooft me toch wel?" Vraag ik gelijk een beetje boos. Ze kninkt "Maar misschi-" "Geen misschien!" Onderbreek ik Macy. "Ik heb geen idee waarom hij aanbelde, en uberhaupt bij ons maar geloof me nou eens" Zeg ik. "Alsjeblieft voor mij?" Zeg ik. Ik steek m'n onderlip een beetje naar buiten en zet m'n puppyogen op. "Nog een beetje schuiner je hoofd." Zegt Macy, lachend. Dan draai ik mijn hoofd een beetje naar links. "Perfect, ik geloof je!" Zegt ze dan blij.
-
Het is vier uur en Jamie is nog niet wakker. Macy en Ik zitten een film te kijken. Twilight. Ik hou van die film! We kijken het laatste deel, waar Bella een kind krijgt. Macy zit naast mij te huilen, terwijl ze de heletijd fluistert:"Ik wil niet dat Bella dood gaat!". Als ik haar kant op kijk, bedenk ik me dat Macy best wel bij Harry zou passen. Ookal lijken ze heel veel op elkaar vind ik het toch per-fect. ik ship ze. Macy kijkt me aan en vraagt lachend: "Waarom staar je zo?"
Macy's P.o.v.
Opeens hoor ik een ringtoon, ik kijk naar m'n telefoon. Niet de mijne. "Ben zo terug, Matthew belt." zegt Kiona dan. Als kiona de kamer uit loopt, loopt Jamie naar binnen in haar pyjama. Ik kijk op de klok en zeg: "Goeiemiddag- bijna avond." Jamie begint te lachen. "Hey." zegt Jamie. Ze ploft naast me op de bank "Wat kijken jullie?" Vraagt ze dan. "Oh niks, gewoon Twilight." zeg ik heel normaal. Jamie is GEK op Twillight. "W-A-T?" Schreeuwd ze dan, super blij. Gaan we weer..
-
Ik heb zin in pizza. Maar het voelt heel awkward op pizza te bestellen nu.
Ik weet dat ik Kiona moet geloven maar ik bedoel.. welke beroemdheid zou zomaar bij een random iemand pizza bezorgen? Jamie komt aangekleed opnieuw de kamer binnen. "Nu pas, om 10uur s'avonds ga je aankleden?" Vraagt Kiona. "Waar ga je naar toe?" Vraag ik erachterna. "Ik ga uit eten met Steve" Mompelt ze. "Oh wat klink jij toch blij!" Zeggen Kiona en Ik sarcastish. "En zo laat." Zeg ik. "Ja het is gewoon-" Ze kijkt om zich heen en dan naar beneden. "-ik weet niet of ik Steve nog leuk vind. Maar ik wil onze anderhalve jaar lange relatie niet zomaar uitmaken, omdat ik hem niet meer leuk vind?" Zegt Jamie, het komt er nogal vragend uit. "Het is niet zomaar, als jij hem niet meer leuk vind kan je er niks aan doen, toch?" Zegt Kiona en kijkt me aan. Ik knik. We geven niet altijd het beste advies maar we willen het beste voor elkaar. Als het uitmaken met Steve Jamie haar eigen privicy terug geeft en zij dat wilt. "Ik weet niet wat ik moet doen" Zegt Jamie, en barst in tranen uit. "Als ik het vanavond na het etentje zeg dan denkt hij waarschijnlijk dat ik hem gebruik voor z'n geld" Zegt ze. "Maar dat is toch niet zo, of bel hem anders gewoon nu?" Zeg ik "Ik denk dat ik dat ga doen ja, ben zo terug." Zegt Jamie en loopt naar de gang om te bellen.-
"Ik ben een single pringle." Zegt Jamie. "Het doet pijn maar ik voelde gewoon niks meer voor hem, ik hoopte dat we nog vrienden konde blijven." Zegt ze. "Ik mocht hem toch niet" Zeg ik. "Maar ik ben er wel voor je, kom maar gewoon als je me nodig hebt." Zeg ik. "Maar ik ga slapen je hebt hier iets van ander half uur lopen huilen." Zeg ik grinnikend. "Slaaplekker" Zeg ik en knuffel Jamie en Kiona.
-------------
ik ben zo awkward, hi lol.
IK BEN FOUR AF :3 LOL
um, so comment/vote THANKS ANYWAYYSSS (:
ILYYY,
X MRS. STYLESS
JE LEEST
The Pizza Guy [1D]
FanfictionWat als je je idool tegen komt, maar hem niet herkent? Wat als hij undercover is?, als pizza bezorger? Wat als je hem leert kennen en je gevoelens voor hem krijgt Nou, dat is mij overkomen. Mijn naam is Macy en ik woon samen met mijn beste vriendinn...