Macy's p.o.v.
Kiona zwemt het zwembad uit als ze d'r telefoon af hoort gaan. "omg omg." Fluistert ze. En rent naar de kant van het zwembad. Ik zwem naar haar toe en vraag wat er is. "Niall belt." Roept ze. "NEEM OP SUKKEL." Schreeuw ik dan. sukkel. Ze neemt op en rent snel naar de keuken. Geen idee waarom. Ik moet toegeven dat het wel leuker is om te bellen in de keuken. Want daar is al het eten.. Ik zwem naar de kant van het zwembad en klim eruit. "Macy?" Roept Kiona. Ik loop naar de keuken en zie Kiona staan. "What's up?" Vraag ik. "The sky." Lach ik. "Nevermind ga maar verder." Zeg ik. "Nou twee dingen; Jamie en um.. andere mensen. Wie eerst?" Vraagt ze. "Jamie." "Ze belde nadat Niall belde en ze vertelde dat ze voorlopig niet meer terug zou komen. Want zolang d'r vader nog leeft wilt ze bij hem en Arcelina blijven." Vertelt ze. Jamie kreeg laatst te horen dat haar vader niet lang meer te leven heeft. Hij heeft ook andere spieren in z'n been gescheurd, waardoor hij niet meer mag lopen. Jamie erft de helft van zijn geld. Haar moeder erft 15% en Arcelina ook 15%. Mr. Wakefield hield nogsteeds van Jamie's moeder, vandaar die 15%. Maar geld is natuurlijk wel het laatste waar je nu aan denkt! En het is tenslotte zoizo al normaal voor haar want ze is opgegroeid met wen rijke vader. Het is wel echt zielig voor Jaim.. Maar we zullen er voor d'r zijn om haar op te vangen. Ze heeft nu gewoon even tijd nodig met haar vader. "Ik snap wel dat ze bij d'r vader wilt blijven." Zeg ik. "En dat andere is; Niall zei dat hij en de jongens onderweg zijn." Zegt Kiona heel gewoon. "Whutwhut?" Vraag ik- Macklemore wanna be. "Ja, maar doe even wat kleren aan. Ze zijn er bijna." Zegt Kiona blij.
*30 minuten, en 6 setjes kleren later*
"En?" Vraag ik. Ik heb nu een ripped skinny jeans aan, met daar boven een aqua blauw tanktop. En net als normaal geen schoenen, aangezien ik toch thuis ben. Ik heb alleen zwarte sokken aan. "Dit is precies hetzelfde als dat eerste setje." Lacht Kiona. "En ik zeg bij elk setje ja, maar jij veranderd het steeds." Gaat ze verder. "Nou en." Lach ik, en loop naar de woonkamer. Ik plof op de bank en zet de tv aan. En precies dan moet de bel weer gaan. ugh. "Kionaaaa." Roep ik. "Doe zelf open, ik ben bezig." Schreeuwt ze, vanuit d'r slaapkamer. Ik loop naar de deur en doe hem open. Ik wist dat ze zouden komen maar toch sta ik even in schok. "Hey!" Zeg ik blij. Ik schuif op, zodat ze naar binnen komen. 5 hoofden, 1 vóór 1. Ik ben nogsteeds fan, maar ik moet mezelf gewoon leren beheersen. In mijn ooghoek zie ik hoe Harry me uitlacht.
"Dus hoe gaat het?" Vraagt Niall, als we in de woonkamer binnen lopen. "Goed, met jullie?." Vraag ik dan. "Gaat goed." "Ja goed." "Fine." Hoor ik ze allemaal door elkaar heen praten. We hebben een de banken in een U- vorm gezet. (Boven is er een foto van de woonkamer.. een gedeelte van de woonkamer bc ze hebben een best groot huis.) En we hebben zeker genoeg plek om te zitten, maar toch zit ik altijd op de grond. Liam en Louis gaan tegelijk met mij op de grond zitten. "Waarom zit je op de grond?" Vraagt Liam, en kijkt me heel raar aan. "Kan ik ook aan jullie vragen." Lach ik. "Gewoontes." Zegt Louis.
"Waar blijft Kiona?" Vraagt Zayn. "Ze is um.. ik denk aan het omkleden, maar ze komt eraan hoor." Glimlach ik. "Kan je piano spelen?" Vraagt Harry dan, en kijkt naar de piano die in de woonkamer staat "Ja, maar ik doe het niet meer zo vaak." Zeg ik, verlegen. "Ze kan ook keyboard spelen." Zegt Kiona, als ze de woonkamer in loopt. "En bas, en nog meer." Gaat ze door. "Nou jij kan ook veel dingen hoor." Lach ik. "Alleen gitaar en bas." Zegt ze, duidelijk door de war. "Dat zijn maar twee dingen." "Nou je kan ook- Laat maar." Zeg ik. Ze kan ook viool spelen, maar daar wilt ze het niet over hebben. Want ze werd gedwongen door haar ouders om viool te leren spelen. Ik zie d'r glimlachen, waarschijnlijk omdat ik het niet tegen de jongens heb verteld.
-
Na een watergevecht, waardoor we allemaal in het zwembad belandde, zitten we nu weer op de bank. De jongens hebben een handdoek, want hun kleren zijn helemaal nat. Kiona en ik konden gewoon omkleden. "Wat zullen we nu doen?" Vraagt Niall. "We kunnen truth or dare spelen." Vraagt
Kiona. (A/N: heel cliché sorry.) "Kan, wie begint?" Vraagt Harry. Iedereen is stil. "Ik begin wel." Zucht hij dan. "Kiona?" Vraagt Harry. "Dare." Zegt Kiona. Harry zucht en zegt: "Loop naar buiten en droog je haar af, aan de eerste persoon die je tegen komt." Aangezien Kiona echt heel veel durft loopt ze naar buiten en doet ze het. Ze droogt haar haar af aan een man rond de 45. Hij heeft een pak aan. Als Kiona het doet kijkt hij haar aan alsof ze gek is. Hij duwt haar weg, maar ze loopt weer naar hem toe en gaat verder. Het lijkt of hij echt bang begint te worden. Hij duwt haar weer opzij en begint te rennen. Ze rent zo'n 7 meter mee, totdat hij de hoek om is. Je zag echt angst in z'n ogen toen hij achterom keek terwijl hij weg rende. Ze loopt terug en kijkt heel trots.-
"Louis." Lacht Zayn. "Dare, duh." Zegt Louis. "Zoen Kiona voor 15 seconden." Zegt Zayn. Je ziet Niall verstijven. "Kan ik passen?" Vraagt Louis. "Nee." Zeggen een paar tegelijk. Louis schuift naar Kiona toe en druk heel langzaam zijn lippen op die van haar.
"1."
"2."
"3."
"vie-" En dan word Louis weg geduwd door Niall. En krijgt een paar vuisten. Ik wil gaan helpen maar word tegen gehouden door Harry. Kiona hangt erboven om te helpen maar word tegen gehouden door Zayn. Ze probeert uit zijn grip te ontsnappen maar dat lukt niet. En Liam probeert ze uit elkaar te houden. Het is een chaos. En dan voel ik iemands lippen op de mijne. the fuck.. Maar ik zoen wel terug. Ik trek weg en kijk in Harry's ogen. "Waarom deed je dat?" Vraag ik. "Het leek of je gek werd." Zegt hij. "En het was een mooie kans om je te helpen te ontspannen." Voegt hij eraantoe. Ik keek rond en zag dat niemand het merkte. Daar waren ze gelukkig te druk voor..---------------
Heftig, maat cliché. sorry!
Omdat ik altijd vergeet te updaten heb ik al weer een maand niet geupdate.. sorry again. Maar ik heb besloten om elke week tenminste één keer te updaten!!
1111 woorden btw💁🍉🍉🍉
xoxo mrs. styles💞
JE LEEST
The Pizza Guy [1D]
FanfictionWat als je je idool tegen komt, maar hem niet herkent? Wat als hij undercover is?, als pizza bezorger? Wat als je hem leert kennen en je gevoelens voor hem krijgt Nou, dat is mij overkomen. Mijn naam is Macy en ik woon samen met mijn beste vriendinn...