Harry's P.o.v.
*2 weken later*
Ik loop het huis van de jongens en mij binnen. Als ik de keuken binnen loop, om drinken in te schenken, springt er imand op mijn rug. Ik draai em om en kijk recht in de blauwe ogen van Niall. Hij heeft een big smile op z'n gezicht. Ik kijk hem raar aan. Als ik me omdraai zingt hij opeens "Harry de pizzaabezorgerr!". Eerst wou ik echt niet meedoen aan die prank. De jongens hebben verzonnen dat ik elke vrijdag langs een huis ga om pizza te bezorgen. We hebben eigenlijk gewoon het nummer gehackt van een pizzahut, Domino's pizza ofzo? Paul doet de stem van degene die opneemt. Elke keer dat er een bestelling is voor dat adres moet ik gaan. Maar in dat huis woont dus een meisje, Macy. Ze is wel aardig en ook niet lelijk. Vandaaag is het de laatste dag dat we dit doen. Ik eigenlijk. Het komt later wel in de film, alleen voor hun reactie, omdat ik de laatse keer zonder vermomingen aan ga zoals een wrat nep snor ect.
-
Als ik de woonkamer binnen loop zitten alle jongens met betraande ogen als 5-jarige meisjes en een bak popcorn naar een film te kijken. "Welke film kijken jullie?" Vraag ik. "The Fault In Our Stars." Zeggen al de jongens , zonder om te kijken. Ik barst in lacen uit. "Dat is een chick-flick!" Zeg ik door het lachen heen. Louis zet de film op pauze en al de jongens kijken me boos aan "Perrie zei dat we hem moesten kijken" Zegt Zayn. "En Eleanor ook." Zegt Louis. "Sophia niet." Zegt Liam dan, met verdriet in zijn gezicht. Het is net uit tussen Sophia en hem. "Het komt wel goed mate" Zeg ik, er is een moment stile en iedereen kijkt Liam aan. Louis zet de film weer aan en ik besluit mee te kijken dus ga naast Niall zitten en pak popcorn uit zijn bak. Eigenlijk wil ik niet stoppen met die prank, Macy is wel aardig. Haar vriendin Jamie past wel bij Liam, is hij ook niet meer zo loner.
Macy's p.o.v.
Ik kom net terug van mijn tripje: 'een baan zoeken'. Ik ben net klaar met mijn studie, ik wil heel veel dingen doen. Ik ben nu bezig met uiterelijke verzorging. Ik zit nog wel op school. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet noemen, om de tijd krijg ik een opdracht, soort van wat Lou doet? Maar dat zijn gewwon opdrachten, geen vaste baan. Vandaar zoek ik een baantje, gewoon zodaat ik wat meer geld heb.
-
Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank , zet de tv aan en doe m'n haar in een knot. Na ongeveer 10 minuten hoor ik de deur dicht slaan. "Ik ben thuis." Hoor ik Jamie roepen. "Ik ook" Lach ik. "Waar is Kiona?" Vraagt Jamie, als ze de woonkamer binnen loopt en naast me neer ploft. "Ik denk dat ze nog mij Matthew is." Zeg ik. "Ik mis haar wel, ze is de laatste tijd alleen maar bij Matthew." Zegt Jamie. Ik spring op. "Vanavond moet ze wel thuis zijn, het is-" "onze jubileum" Maakt Jamie mijn zin af. we zijn dan 10 jaar vriedinnen
-
Jamie en ik zitten nu samen in de keuken, we zijn smoothie's aan het maken. Het is nu ongeveer 7uur. "Um, nog een beetje suiker?" Zegt Jamie met een vies gezicht. Dan horen we de deur dichtvallen. Eeen paar seconden later komt een boze Kiona de keuken binnen lopen. "What's wrong babe?" Zeggen Jamie en ik tegelijk. We kijken elkaar aan en beginnnen te lachen. "Ik heb ruzie met Matthew." Zegt Kiona, die een stuk chocola in d'r mond stopt. "Aw, komt goed babe" Zeg ik, terwijl naar haar toe loopt en d'r knuffel.
-
We zitten nu met z'n drieeen op het bed, in mijn slaapkamer. "Het is onze jubileum, wat zullen we doen?" Zegt Jamie. Het is best grappig we zijn nu 10 jaar vriendinnen, nouja Jamie en ik al 11 jaar. "Zullen we naar het strand skaten?" Stel ik voor. "Ja!" Roepen Kiona en Jamie enthousiast. Kiona, Jamie en ik zijn helemaal gek van Pennyboard's, Longboard's, Skateboard's , ect.
-
Waneer we weer thuis komen een rondje skaten ploffen we op de bank. "Zullen we pizza bestellen?" Vraagt Kiona blij, de vreetzak die ze weer is. Ik knik, Jamie ook. "Maar dit keer mag jij of Jamie bestellen hoor" Zeg ik "En ook zelf ophalen, wan dat heb ik de hele week gedaan." "Is goed" Zegt kiona.
Als de bel gaat staat Kiona op en loopt naar de deur 'PIZZZAA!" Schreeuwt ze onderweg naar de deur. Toen hoorde ik de deur dicht slaan en Kiona kwam binnen lopen met drie pizza's in d'r hand ik pak de mijne en kijk Kiona aan. Ze was in shock, echt in shock. Voor het eerst niet nep, ze probeert ons altijd voor de gek te houden. "Wat is er?" Vraagt Jamie "D-d-d-at was H-harry S-s-s-styles!" Stottert ze aan een stuk door. "Wat?" Zeg ik met open mond. "Grappig hoor Kiona daar trappen we niet in" Lach ik ookal, ligt het gevoelig want we zijn directioners dus ja? "Nee echt, die Jack van jou IS Harry, dat is waar je hem van herkende, remember, je zei de heletijd ik weet zeker dat ik hem ergens van ken?" "Nee hoor, dan zouden we hem wel herkenen" Schiet Jamie in de verdediging. En dan klikt het. Jack met chocolade bruine krullen en schitterend groene ogen, zijn scheef hangende snor. Zijn stem. Hoe wist ik dat niet?
Hoe kon ik hem niet herkenen?!
Harry's p.o.v.
Dat was het dan. De laatste keer, Macy was er niet eens. Ik had haar graag nog een keer willen zien. Als ik het huis binnen loop staan opeens al de jonegsn om me heen. "En?" De jongens denken dat ik een kleine crush heb op Macy? Weirdo's. "Ze was er niet, iemand anders heeft open gedaan." Zeg ik. "Aw bro" Zegt Zayn.
*Volgende ochtend*
Als ik m'n ogen open doe, heb ik geen idee wat ik moet doen. Dus ik blijf liggen. Ik wil opstaan maar heb geen zin. Ik heb nergens zin in. Wat zou Macy nu aan het doen zijn? Het zou geweldig zijn als ik haar nog een keer tegen kwam. Ik weet nog toen ik voor het eerst bij haar thuis aanbelde. Hoe ze daar een minuut stond te staren en ik bang was dat ze me zou herkennen, dan zouden we een ander huis moeten kiezen, zou ik haar prachtige gezicht nooit meer zien! Ik weet nog hoe ze de deur open deed en een rommilge knot in d'r haar had, een short, en volgens mij een 1D-shirt. Dek dat ze me niet herkende, ookal hadden ze m'n pet helemaal over mijn hoofd heen getrokken, en hadden mijn neus een andere vorm gegeven. Ze hadden me ook een paar lichte moedervlekken en een snor. Maar gisteravond toen ik zonder al die dingen ging was ze er niet. Aan de enne kant was het wel grappig, het meisje die daar stond was helemaal aan het stotteren. Het liefst had ik toch Macy gezien. En dan realiseer ik me dat ik de heletijd over één iemand denk:
Macy
Zou ik haar leuk vinden?, leuk leuk?
Dat kan niet, ik ken haar niet eens zo goed.
-------------------------------------------
JACK KIONA JACK *RA.PEFACE*
ssoooo hiii
I LOVE FOUR<3 FOUR IS LIFE LOLL
BLABALKABALAB
Vote/comment? idk thanks anyways
Mrs, Styles *rapeefacee*
JE LEEST
The Pizza Guy [1D]
FanfictionWat als je je idool tegen komt, maar hem niet herkent? Wat als hij undercover is?, als pizza bezorger? Wat als je hem leert kennen en je gevoelens voor hem krijgt Nou, dat is mij overkomen. Mijn naam is Macy en ik woon samen met mijn beste vriendinn...