F o u r

324 24 2
                                    

Macy's p.o.v.

Ik doe mijn schoenen aan en loop naar buiten. Gisteravond is het begonnen met sneeuwen. "Ik ben even weg." Roep ik. "Okay, tot zo!" Roept Kiona terug. Zoals gewoonlijk slaapt Jamie nog. Het is 10:00. Ik zet mijn eerste stap in de sneeuw en hoor gekraak. Dan begin ik richting de Starbucks te lopen. Ik loop door de Belvedere Road richting de Starbucks. Als ik de Starbucks binnen loop bestel ik het gewoonlijke. "Goedemorgen, mag ik een Mint Chocolate Chip Frapuccino?" Vraag ik. "Ja hoor, hoe heet je?" Vraagt- volgens haar naambordje- April. "Macy." Zeg ik. Ze schrijft mijn naam op en geeft het door. "Dat is dan €5,99" Glimlacht April. Ik loop door en wacht tot mijn naam geroepen word. "Erm, Macy?" Vraagt een grote man met een snor die het bekertje omhoog houd. Ik loop er naartoe en neem het aan. "Dankjewel." Glimlach ik. "Fijne dag verder." Zegt de meneer, met de snor. Ik loop de winkel uit en begin richting huis te lopen.

-

Ik doe de deur open en loop naar binnen. Als ik m'n schoenen uitgetrapt heb en mijn jas opgehangen loop ik naar m'n kamer. Ik ga op m'n bed liggen en druk op het knopje boven mijn hoofd zodat de tv uit de muur verschijnt. Ja, we hebben zo'n mega huis met al die coole dingetjes. Zwembad, grote tuin, veel kamers en allemaal onnodige spullen. Zullen we het houden op: onze ouders zijn best rijk? Ja is goed. "DE PREMIERE VAN THIS IS US, OMG!" Komt Jamie mijn kamer binnen stormen. "W-w-wat?" Stotter ik. "Vanavond. Is. De. Premiere. Van. This. Is. Us." Zegt Jamie met pauzes. "VANAVO-" Zegt Kiona, terwijl ze waarschijnlijk ook probeert te vertellen dat de premiere van This Is Us vanavond is. Het lukt niet zo goed want ze botst tegen Jamie, die nogsteeds in de deur opening staat, op. "Ja ja, weten we al." Zeg ik. "Maar daar moeten we dus echt naar toe!" Voeg ik eraantoe. Ik pak m'n telefoon en bel mijn vader. "Goedemorgen Macy, tell me, wat wil je nou weer heel graag?" Vraag m'n vader. "Goedemorgen pap, nou One Direction heeft vanavond een premiere van hun documantaire, This Is Us.." Zeg ik "-En ik vroeg me af of je kaarten kon regelen voor Kiona, Jamie en Mij?" Vraag ik. "Tuurlijk, ik ga het regelen en ik bel je als het geregeld is." Zegt hij dan. (__kionaax snappie? 😏)

-

M'n vader heeft gebelt. We hebben kaarten, het begint om 8 uur. Ik heb geen idee hoe hij het allemaal regelt maar we hebben ze wel. So exited! Natuurlijk moeten we er wel goed uit zien, dus we gaan zo shoppen. Ik loop de trap af en zie Kiona en Jamie staan. "Ready?"(a/n: to run🏃, escape from the city🏩 and follow the sun🌞 okay srry) Ik knik en we lopen samen naar buiten en stappen in de auto. Een zwarte mini cooper. Ik klik m'n gordel erin en kijk naar achter naar Kiona, "Haha, ik zit lekker voor!" Zeg ik. "Nou en." Zegt ze, nep verdrietig-dramatish.

-

"We zijn er." Zegt Jamie, die de auto parkeert. We stappen uit en rennen gelijk naar de ingang van het winkelcentrum. Zoveel rare kleine winkeltjes. Kiona en Ik rennen hand in hand weg voor Jamie. Ik kijk achterom en zie Jamie, die ons bijna inhaalt. "Oh nee, sneller Kiona!" Roep ik. Iedereen, maar dan ook iedereen kijkt ons raar aan. Jamie haalt ons in en we vallen op de grond. Midden in het winkelcentrum. Awkward. Iemand van de security komt naar ons toe, "Niet om vervelend te zijn, maar ik wou het waarderen als jullie wat rustiger doen." Zegt hij. "Ja hoor meneer, Mag ik wat vragen?" Zegt Jamie. "Of course." Zegt hij. "Heet u misschien Paul of Mark ofzo?" Vraagt Jamie, een beetje met een attitude. Hij schud z'n hoofd. "Dan moet je niet stoer komen doen." Zeg ik. "Presies." Zeggen Jamie en Kiona. De security-man kijkt ons heel raar aan, en besluit blijkbaar om ons te negeren. Als hij weg loopt, lopen we een klein knus winkeltje binnen met super schattige jurkjes. Komt goed van pas, ik denk dat ik een jurkje aan ga doen.

-

Ik doe de voordeur open en loop naar mijn kamer. Het is al 6 uur, we hebben bijna geen tijd meer! Dus ik besluit om snel te douchen. Ik doe de kraan aan en stap onder de douche. Als ik de douche uit kom. Loop ik recht naar mn jurk en trek hem aan.(a/n hij staan samen met die van Jamie en Kiona boven, of aan de zijkant idk) Dan krul ik m'n haren en doe een laagje eyeliner en mascara op, en nog wat blush.

-

"Klaar om te gaan?" Vraagt Jamie. Kiona en ik knikken. "Ik pak heel even m'n tas, daar zitten de kaarten in" Zeg ik, en ren de trap op. Ik pak m'n tas en ren de trap af. Midden op de trap struikel ik en val
volop mn gezicht. Ouch. Heel erg ouch. Ik sta op met de hulp van Kiona. "Volgens mij heb je een bloedneus." Zegt Kiona. "Ik weet zeker dat je een bloedneus hebt, ee stroomt zoveel bloed uit." Zegt Jamie. "oh nee!" Zeg ik. Ik pak snel een zakdoekje en probeer het bloeden te stoppen. "Nou, kom we gaan alvast." Zeg ik.

-------------
Soraay ik zou het hoofdstuk veel langer maken maarjaa.. yolo?

um lol, get it?
chapter 'f o u r'? ja dit hoofdstuk is four af 🙋😂✋

sorry voor de spelfouten, het is op mn telefoon. ik ben m'n laptop kwijt😅

so comment/vote? idk
thanks anyways

xoxo mrs styles💗

The Pizza Guy [1D]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu