O n e

373 29 5
                                    

Macy's P.o.v.

Vandaag gaan Jamie (@liamscapx )en Ik naar een concert van Little Mix. We zijn helemaal gek op ze, daarom hebben we ook meet and greet kaarten gekocht. Het concert begint pas om 18:00 maar door de zenuwen ben ik heel vroeg wakker geworden. Blijkbaar was Jamie ook wakker. Dus we waren maar begonnen met klaar maken, het concert is in een stad vlakbij Londen, gelukkig ook weer niet te lang rijden.

"Jamie, ben je bijna klaar met douchen?" Schreeuw ik ongeduldig. Ze is nu zeker anderhalf uur aan het douchen. "Als het zou kunnen zou ik ook nog graag willen douche!" Schreeuw ik, met de minuut wordt ik ongeduldiger. Opeens gaat de deur open en komt Jamie eruit lopen. "Sorryy, je weet dat ik er niet snel onder uit kan" Zegt ze. Zonder antwoord te geven loop ik snel de douche in en doe ik de kraan aan.

-

Als ik de douche uit kom, loop ik direct naar mn kast en zoek kleren uit. Ik haal een shortje eruit die net onder je navel komt. Ik had ook nog een croptop met de namen van Little mix erop. Na tien minuten zoeken komt Jamie mn kamer binnen lopen. Drie keer raden wat ze aan heeft? , inderdaad de croptop die ik zocht. "Jaaim, die zat ik de heletijd te zoeken!" "Duuus.., ik help je wel even met zoeken" zei Jamie. "Is goed en je ziet er echt flawless uit babe" Zei ik. Jamie had een shortje aan, die net boven haar navel kwam, met daarboven die witte croptop met de namen van Little mix en hoge witte converse. Haar haren waren in een hoge straart en ze had een dun laag je eyeliner en mascara. "Awh, dankje! jij gaa-" Jamie werd onderbroken door de bel. Ik ren naar beneden, nogsteeds in mijn ondergoed. Maar ik wist al wie het was, want ja.. ik weet het gewoon.

Toen ik beneden kwam smeet ik de deur open, en ja hoor!

Het was Kiona.(@__kionaax )

Ik gooide mezelf in d'r armen en knuffelde haar dood.

Kiona is mijn beste vriendin, een van mijn beste vriendinnen. Alleen ze kon niet tegelijk met Jamie en mij meekomen dus we hadden afgesproken dat zij een week later kon komen. "Ki, ik heb je zo erg mist!" Zei ik. En toen hoorde ik een paar voeten de trap af rennen. "Macy, ik heb de perfecte outfit voor je! moet je zie-" Toen Jamie om hoog keek viel dr mond open en rende ze op ons af. Uiteindelijk stonden we daar zeker tien minuten in een groupshug, ik in mijn ondergoed, wat eigenlijk niet zo comfortabel was..

"Kom, ik zal ook mee helpen met een outfit voor je zoeken!"Zei Kiona blij. Toen we richting de trap liepen zei Kiona "Wacht, waar gaan jullie dan naartoe?" Jamie en ik keken elkaar aan. We hadden niet verwacht dat ze er vandaag al zou zijn. En Kiona is ook een Mixer, dus met die blik wisten we dat ze boos zou worden. "Heel misschien gaan we naar een concert van Little mix.." zei Jamie, en ik kon in haar gezicht zien dat ze een beetje bang was."WAT? ZONDER MIJ?!" "We wisten niet dat je vandaag zou komen?" Zei ik, lichtelijk geirriteerd. "Okay, misschien kunnen we nog tickets vinden voor vanavond." Zeg ik.

Uiteindelijk hebben we kaarten gevonden en heb ik mijn outfit. Een witte tanktop met Little mix hun logo, zwarte broek en witte converse. Mijn haar zat in een hoge staart en ik had ook een dun laagje eyeliner en mascara op.

-

"Kioon, Jaaim, zijn jullie bijna klaar?" Riep ik van beneden. "Ja nog vijf minuten" Riepen ze in koor.

Toen ze de trap afkwamen viel m'n mond gewoon open. "Jullie zien er geweldig uit!" Ookal was Jamie al klaar heeft ze een paar dingetjes verandert maar ja.

-

Kiona en Jamie begonen te gillen toen we bij het stadion aankwamen. Terwijl ik een parkeerplek zocht kreeg ik alleen maar meer kriebels in mn buik van de zenuwen. Vandaag gaan we ze ontmoeten, onze idolen.

Toen het concert afgelopen was, zochten we zo snel mogelijk waar je Little mix kon meeten. Toen we het hadden gevonden mochten we al snel naar binnen. Ik liep de kamer binnen, en daar stonden ze dan. Perrie, Jade, Jesy en Leigh-Ann. Toen we de foto's hadden genomen en handtekeningen hebben gekregen, heeft de security ons al gelijk weggestuurd.

-

Het is helemaal stil in de auto. Waarschijnlijk gewoon omdat we nog in schok zijn omdat we het onze idolen hebben ontmoet. Achter in de meet and greet kamer heb ik volgens mij onze pizza bezorger gezien. (a/n: ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat dus sorry als het niet goed is ofzo xd) Ik schrok er wel van, volgens mij verdien je als pizza bezorger niet zo veel dat je gewooon Little mix ontmoet ofzo.

"Zullen we pizza halen!, het is vrijdag!" Zei Jamie, toen we net het huis binnen kwamen. Ik knikte en liep gelijk terug naar mijn tas om mn telefoon eruit te halen. Toen de telefoon opgenomen werd hoorde ik de zelfde zware stem als normaal "Hallo, met domino's pizza hoe kan ik u helpen?"

"Haai, met Macy! mag ik het zelfde als normaal, maar dan drie." "Ja hoor komt eraan!" zei hij. We bestellen zo vaak pizza, van alleen vrijdag is het geworden vijf van de zeven dagen in de week. Waarschijnlijk omdat wij niet als de beste koken.

Na zo'n half uur hoor ik de bel. "Ik ga wel!" Zeg ik snel. "Zeker omdat die knappe pizza bezorger het is he!" Zegt Jamie. "Knappe pizza bezorger?" Zegt Kiona, met een rapeface. Ik schud lachend me hoofd en loop naar de deur, met achter me Jamie en Kiona. Ze blijven net om het hoekje staan. Ik kijk ze aan met mn blijf daar staan en houd je mond-face. Als ik de deur open doe staat hij daar. "Hi jack!" "Hi Macy, ik heb de pizza's, 3 hawaii pizza's?" Zegt Jack overdreven blij. Ik geef hem het geld en zeg dag.

Als ik me omdraai kijken ze me allebei met een rapeface aan. Jamie kijkt Kiona aan en ze zeggen tegelijk "Macy, heeft een crush op de pizzabezorger!" "Nee hoor! en hij heet Jack, niet pizza bezorger!" Zeg ik. Kiona loopt naar me toe en pakt me bij m'n schouders. "Macy, ik ken al heel lang, en ik zie in je ogen als je iemand leuk vindt." zegt ze heel serieus. "Je kan geen crush hebben op iemand die je bijna niet kent en waarvan je alleen de naam en leeftijd weet!" Zeg ik. "Toch Jamie?" Voeg ik eraan toe. "Moet je niet aan mij vragen, ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht.." Zegt Jamie. Kiona laat me los en loopt naar de woonkamer Jamie en Ik volgen haar. We ploffen met zn drieeën tegelijk op de bank en beginnen onze pizza's te eten.

Na een lange stilte kijk ik Kiona en Jamie aan, "Hebben jullie Jack wel gezien?" "Nee, ik vindt hem niet intressant en ik had hem al gezien" Zegt Jamie. "En jij kioon?" "Ja, hij leek een beetje op Harry Styles." Zei Kiona. "Ik dacht al dat hij op iemand leek maar wist niet wie." Lachte ik. "Het zou grappig zijn als Jack echt Harry was." Lachte Jamie.

---------------------

HI!

STEAL MY GUUUUURRRRLLL💗💗😭😭💗😱😱😱

Sorry als er spel fouten zijn en andere dingen ..

vote? , comment? ect.

bye!<3

The Pizza Guy [1D]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu