Hidrokinezi yeteneği yine tüm kinezi türlerinde olduğu gibi mutlaka düzenli bir gelişim ile kendini gösteriyor. Egzersizleri ve çalışmaları doğru şekilde yapmanız durumunda, biraz da bu konuda yatkınlığınız bulunuyorsa başarılı sonuçlar elde edebilmeniz oldukça kolay.
Hidrokinezi Gerçek Mi?
Hidrokinezi de dahil olmak üzere, kinezi türlerinin herhangi birinin bilimsel olarak kanıtlanmış, objektif bir deney ortamında deneyi gerçekleştirilmiş olanı bulunmuyor. Yani, bilimsel olarak bu konunun ispatı yok.Hidrokinezi Nasıl Yapılır?
Hidrokinezi yapmak isteyen kişinin mutlaka enerji konusundaki hakimiyetinin yeterli olması gereklidir. Bu nedenle her zaman için düzenli bir çalışma şarttır.
Diğer kinezi türlerine kıyasla çok daha rahat bir ortamda çalışabileceğiniz, kullanacağınız yöntemlerdeki malzemelerin neredeyse her an elinizin altında olduğu hidrokinezi birkaç aylık süreçte başlangıç seviyesinde öğrenilebilir.
Pek çok kinezi türünde olduğu gibi bu konuda da doğuştan gelen yatkınlık önemlidir. Eğer kişi doğuştan bir yatkınlığa sahipse yapacağı çalışmalardan daha hızlı sonuç alacaktır. Ancak bu yatkınlığa sahip olmayan bir kişi doğru çalışma programını uygular ve kendini geliştirirse yine hidrokinezi konusunda başarılı sonuçlar elde edebilir.
Ancak beyin gücünün potansiyelini henüz anlayamamış olmamız dolayısıyla bu konunun farklı aşamaları mevcut olabilir. Pek çok kişi hidrokinezi yaptığını insanların karşısında göstermekte. Özellikle Hindistan ve Tibet gibi bölgelerde bu tarz yeteneklere sahip insanlar sıkça karşımıza çıkıyor.
Hidrokinezinin gerçek olup olmadığı henüz ispatlanmadı ancak bu gerçek olmadığı anlamına da gelmiyor. Tamamen bireysel inancınız doğrultusunda gerçek olup olmadığını kendiniz belirleyebilirsiniz.
Hidrokinezi ile Ne Yapılır?
Hidrokinezi, temelde zihnin ve bedenin henüz tam olarak anlamlandıramadığımız enerjisel yeteneklerini kullanarak su üzerine hakimiyet kurmaktır. "Su bükme" gibi isimlerle de sıkça popüler kültürde karşımıza çıkan hidrokinezi ile suyu kontrol etmek mümkün.
Hidrokinezi, sadece su kontrolü olarak ele alınmalıdır. Bazı kişilere göre, insanların vücudundaki kanı kontrol edebilme, diğer sıvıları da etkileme yeteneği olarak ele alınsa da tüm bunlar ayrı alt dallardır ve hidrokinezi kapsamına girmez. Bu alt dallarda gelişmek için suyun dışındaki diğer enerjilerle de çalışmak gereklidir.
Hidrokinezi ile Su Kontrolü
Temel hidrokinezi çalışmalarında sabit bir yerde bulunan, örneğin bir kase içerisine koyulan su kullanılır. Öncelikle enerji hakimiyeti ve kontrolü sağlanır ve akabinde su üzerinde hareket yaratılması hedeflenir.Hidrokinezi konusunda kendini geliştiren bir insan akarsuları, denizleri veya diğer su kaynaklarını etkileyebilir. Aynı zamanda geçmiş çağlarda bu tarz yeteneklere sahip insanların kurak ülkelerde su bulmak için kullanıldığı karşımıza çıkmakta.
Hidrokinezi Teknikleri #1 - Kase ile Çalışma Yöntemi
En bilinen ve temel hidrokinezi tekniklerinden olan kase ile çalışmada tek ihtiyacınız olan sessiz bir ortam ve su dolu bir kase. Fazlasıyla kolay malzemeler ile yapılan bu çalışma alanın temelini oluşturuyor.
Bu alanda ilerlemek isteyen kişiler başlangıç seviyesinde mutlaka bu egzersizle başlamak zorunda. Suyun enerjisini sabit bir nokta üzerinde hissetmek çok daha kolay olduğu için işinizi kolaylaştıracaktır.
Çalışmaya başlamadan önce hiçbir şekilde odağınızın bozulmaması konusunda gayret etmelisiniz. Rahat kıyafetler, rahat bir ortam, hatta ortamın sıcaklığı bile çalışma konsantrasyonunuz için çok önemli. Her şartı uygun hale getirdikten sonra türü fark etmeksizin, dikkatinizi dağıtmayacak desende bir kase veya alternatif olarak içerisine su doldurabileceğiniz bir nesneye ihtiyacınız var.
Çalışma sırasında odağınızı koruyabilmeniz ve gerekirse uzun süre çalışabilmeniz için oturduğunuz yerin konforlu olmasına dikkat edin. Rahat bir sandalye veya koltukta oturun, su dolu kaseyi düz ve sarsılmayacak bir zemine yerleştirin.
Suyun enerjisine odaklanmanız gerekiyor. Bunu yaparken ister gözünüz açık, ister kapalı olarak başlayabilirsiniz. Ancak temel egzersizlerde daha net canlandırabilmeniz ve çalışabilmeniz için gözünüzü açık tutmanız öneriliyor.
Suya bakarken kütlesini, ağırlığı, ısısını, akışkanlığını hissetmeye çalışın. Suyu zihninizde ne kadar yoğun hissederseniz o kadar iyi sonuç alırsınız. Mümkün olduğu kadar detaylı bir şekilde suyun enerjisiyle çalışın.
Suyun enerjisini ve formunu iyi bir şekilde hissettikten sonra zihninizde su ile bütünleştiğinizi hayal edin. Su, artık sizin bir parçanız olsun.
Bu aşamadan sonra suyu kontrol etmek için gerekli olan komutu verin. Enerjiniz, zihninizin hareketlerine göre yönlenecektir. Bu nedenle bütünleştiğiniz suyun hareket ettiğini tüm detaylarıyla zihninizde canlandırmanız gerekli. Hafif bir titreşim ile başlayarak dalgalandığını zihninizde canlandırın.
Odağınızı hiçbir koşulda bozmayın. Ne kadar detaylı canlandırırsanız o kada kolay hidrokinezi yapabilirsiniz. Bunu bir süre devam ettirin.
Eğer yeteri kadar enerji hakimiyeti kurabildiyseniz yapacağınız çalışma sonuç vererek su üzerinde hareket oluşacaktır.
Hidrokinezi zor bir dal. Bu nedenle mutlaka düzenli ve devamlı çalışma gerektiriyor. Sadece tek bir seferde yapabileceğiniz türden bir uygulama olmadığı için başlangıç seviyesindeki çalışmaları bile birkaç ay boyunca her gün yapmanız gerekebilir. İlk seferde hidrokinezi yapamamanız halinde pes etmeden çalışmalarınıza devam etmeniz gerekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSAL GÜÇLERİNİZ
Siêu nhiênBilmediğiniz yapabileceğiniz Ruhsal güçlerimiz ve daha fazlası...