YER ÇEKİMİ KONTROL ETME

572 13 1
                                    

Gyrokinezi Nedir ?

Gyrokinezi yerçekimsel alan kontrolüdür. Bu yöntem ile yerçekiminin kontrol edilebilmesi mümkündür.

Bazı hususları var :

1- Gyrokinezi kesinlikle levitasyon ile aynı özelliği taşımaz. Levitasyonda bizim oluşturduğumuz bir manyetik alan sözkonusudur. Fakat Gyrokinezi'de herhangi bir manyetik alan sözkonusu değildir.

2- Gyrokinezi alıştırmaları için ben gündüz vakitlerini tercih ediyor ve öneriyorum. Bunun sebebi beynin ve bedenin daha dinç olması.

3- Alıştırmalara başlamadan önce mutlaka limon öneriyorum.Beyni canlandıran antioksidan kaynağıdır Limon. - Atlanmaması gereken bir madde -

4- Ben ilk alıştırmalarımı kürdan ve kağıt parçaları ile yapıyordum . Nasıl hemen söyleyeyim.

" Kürdan olmasının sebebi elektriklenmeyi önlemek" . "Kağıtları 2 cm e 3 cm formatında kesiyoruz. Çalıştığımız masa mümkünse beyaz olsun. Beynin seçiciliğini harekete geçirir beyaz renk . Daha sonra dik bir pozisyonda oturuyoruz ve gevşiyoruz. - Daha önce meditasyon yapmak şart- . Daha sonra kürdanı kağıdın 5-6 cm yükseğinden kağıtla aynı doğrultuya getiriyoruz ve arada ip varmış gibi kürdanı yavaşça kaldırıp indiriyoruz. Burda imajinasyon çok önemli. Kağıdın kürdanla birlikte yavaşça kalkıp indiğini imajine ediyoruz. Bu işlemi 4-5 dakika civarında yapın. Fazlasına gerek yok .

5- Gyrokinezi dahil istediğiniz her kinezi çalışmalarına günlük sağlıklı bir şekilde 1 saat ayırmanızı istiyorum. Eğer bu işte ciddi iseniz. Bakın fazlası zarar değil demeyin. Emin olun zarar. Sosyal hayatınızı sakın aksatmayın. Parapsikolojiye ayırdığınız zamanı abartmayın.

6- Yukardaki tekniği 1 ay boyunca her gün uygulamaya çalışın. Eğer yeterince inanıyorsanız , azimli ve sabırlı iseniz, verdiğiniz nokta gurur verici olacaktır =)

RUHSAL GÜÇLERİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin