İNSANI TANIMAK

2.5K 22 0
                                    


Gerek yeni tanıştığımız insanları, gerekse uzun yıllardır tanıdığımız insanları yeteri kadar tanıyamayız. Kadim dostlarımızdan kazıklar yediğimiz olur mesela. İşte insanları tanımak yıllarla değil, sezgisel becerilerimizle ölçülür. Eğer bu becerilerinizi kullanmaz yada yanlış kullanırsanız, yıllar da geçse insanları tanıyamazsınız. Hislerimizin, sezgilerimizin bizi yanıltacağı söylenir. Ama bu kesinlikle doğru değildir. Kalp her zaman doğruyu söyler. Herşeyi akıl, mantık ekseninde değerlendirmek bizi doğru sonuçlara götürmez. Sezgisel becerilerimizi yanlış kullanmak dedik. Burdan kastım ise bazen çevremizdeki insanlar bilinçaltımıza yanlış şeyler aşılar. İşte bu kendimize ait olmayıp etrafın bize vermiş olduğu düşünceler, sezgilerimizi yanlış yönetmemize sebep olur. Telepati ile insanları algılamak için şu egzersizi yapabilirsiniz; yeni tanıştığınız birisine uzun uzun bakın, hiçbir fikir yürütmeden sadece bakın ve onu izleyin. Sonra sessiz sakin bir ortama geçin. Hatta mümkünse bir duş alın. Ve o kişiye odaklanın. O kişiyle ilgili sezgilerin size gelmesini bekleyin. Size gelecek düşünceler bir his olabileceği gibi, bir resimde olabilir. Sonra aklınıza gelen herşeyi bir yere not edin ve o kişiyi tanıyan insanlara sorun. Bakın bakalım ne kadar tanıyabilmişsiniz.

Bu sayede biraz da olsa Sevgili veya kardeş dost olacağınız kişilere dikkat edin.

RUHSAL GÜÇLERİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin