Termokinezi Teknikleri
Öncelikle termokinezinin ne olduğuna değinelim. Termokinezi pyrokinezinin alt dallarındandır ve insanın beyin gücüyle cisimleri ısıtabilme gücüdür. Herkeste bulunan bir özellik değildir.
Teknik 1- Var Olan Isıyı Yönlendirmek
Bir partner bulun. Isıtıcı etken bulunmayan bir yere geçin. Ellerinizi 30 saniye hızlıca birbirine sürterek ısının. Elinizi partnerinizin omzuna dokundurun. Partneriniz doğal olarak ısı sezecektir. Sizin amacınız partnerinizin omzundaki ısıyı başka bir organına iletmek. Örneğin kolunu hedeflediyseniz Birkaç dakika sonra partnerinize kolunun ısınıp ısınmadığını sorun. Başarılı olursanız bir sonraki tekniğe geçin.
Teknik 2- Termo Ball
Gerekenler: Isıtıcı etkeni ve hava akımı olmayan bir oda, bir cıvalı termometre.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bunu yapmak psiball yapmaktan kat ve kat daha kolaydır ve yetenekliyseniz ilk denemede bile sonuç alabilirsiniz. Öncelikle elimizi psi-ball pozisyonuna getiriyoruz (Bilmeyenler internetten bakabilir) Sonra iki elimizin arasında gidip gelen bir ısı enerjisi imajine ediyoruz. Isıyı hissetmeye başladıktan sonra bu ısı akımının gidip gelmeyi kestiğini ve bir alev topu formuna büründüğünü imaje ediyoruz. Belli bir süre sonra bu alev topunu hissetmeye başlayacaksınız. Alev topunu fazla elinizde tutmayın elinizi acıtmaya başlayabilir. Bunu hissettiğiniz anda alev topunu termometreye doğru fırlatın. Termometrenin ısısı 2-3 derece yükselecektir. Bu alıştırmayı termometreyi sizden uzaklaştırarak tekrar edin. 5 metre uzaktan termometrenin ısısını arttıracak düzeye geldikten sonra 3. tekniğe geçin.
Teknik 3- Oda Isısını Arttırma
Gerekenler: Isı etkeni ve hava akımı olmayan bir oda, Termometre.
Öncelikle odada rahat bir pozisyona geçin. Yaklaşık 5 dakika meditasyon yapın. Meditasyonunuz bittikten sonra gözlerinizi kapatın ve yandığınızı imajine edin. Sonra bu alevlerin yavaş yavaş odayı kapladığını imajine edin. Üç dakika imajinasyonu yaptıktan sonragözlerinizi açın ve termometreye bakın. Oda ısısını 5 derece kadar yükseltebildikten sonra 4. tekniğe geçin.
Teknik 4- Termonado
Gerekenler her zamanki gibi.
Bu yöntem için öncelikle bir Termo Ball oluşturuyoruz. Bu sefer biraz değişiklik yapacağız. Termo Ball'umuzu bol bol ısıtıyoruz. Isıtmasına yardımcı olması için Güneşten gelen kızıl enerji ışınlarının Termo Ball'umuzu daha daha ısıttığını ve bu alev topunun gittikçe büyüdüğünü ve ortalama bir insan kafası boyutuna getirene kadar büyütüyoruz. Sonra Termo Ball'umuzu fırlatmadan önce bu ateş topunun formunun değişip bir hortum formuna girdiğini imaje ediyoruz. Bu hortumun genişledikçe genişlediğini imaje edip ellerimizi termometreye yönlendiriyoruz. İki elimizden bu alev hortumunun fışkırdığını imaje ediyoruz. Termometrenin ısısı 10-15 derece kadar yükselebilir. 20 derece yükseltebilecek seviyeye geldiğimizde 5. tekniğe geçiyoruz.
Teknik 5- Buz Eritme
Bu teknik için gereken listemizden termometreyi çıkartıp yerine soğuk su ve buz ekliyoruz. Buzumuzu soğuk suya attıktan sonra Termo Ball veya Termonado kullanabilirsiniz. Suyun soğuk kalması için bir partnerinizin belli aralıklarla soğuk su eklemesi yerinde olur. Termo Ball veya Termonado'muzu oluşturduktan sonra oluşturduğumuz enerjiyi suya ve buza yöneltiyoruz. Siz ısıtırken partneriniz su eklemeyi bıraksın. Buzu 2 dakika veya daha kısa sürede eritebilecek düzeye gelince 6. tekniğe geçiyoruz.
Teknik 6- Suyu Kaynatma/Isıtma
Bu teknik için duşa giriyoruz ama bir farkla, kombiyi/şofbeni açmadan Su telefonunun ( fıskiye ) musluğa bağlı borusuna dokunuyoruz. Borunun yandığını imaje ediyoruz. Borudan geçen suyun ısındığını imaje ediyoruz. Kombiyi açmadan suyu ısıtabildiğinizde 7. tekniğe geçiyoruz. ( KouKouKonryouRikyuu: illa ki duşa girmenize gerek yok. Zaten duşa giripte yaparsanız ya donarsınız, ya yanarsınız. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSAL GÜÇLERİNİZ
ParanormaleBilmediğiniz yapabileceğiniz Ruhsal güçlerimiz ve daha fazlası...