ATMOKİNEZİ NEDİR?Atmokinezi psişik tesirle atmosfer olaylarını kontrol etme gücüdür. Yağmur yağdırabilir fırtına çıkarabilir bulut oluşturabilir bulutları dağıtabilirsiniz.
TEKNİKLER
Öncelikle basit bir teknik olan bulut dağıtmayla başlayalım. Öncelikle bir enerji topu oluşturabilmeniz lazım. Enerji topunu oluşturunca onu bir lazer ışını formuna sokun. Lazer ışını dediysem hani şu bikaç kilometre öteye gidebilen lazer oyuncakları var ya onlardan işte. Bu ışının üstünde bir düğme düşünün. Bu düğmeye bastığınızda lazer çalışsın. Lazer değdiği her bulutu ayırsın. Sonra bu lazerle bir bulutu nişan alıp ateş edin.
Bulut Oluşturma
Bu teknik için Aerokinezi bilgisi gerekmektedir. Önce açık havaya çıkın ve bulutsuz bir bölgeye bakın gökyüzünde. Gözlerinizi kapatın ve etraftaki gaz moleküllerinin birleşip bir bulut oluşturduğunu imaje edin. Mümkün olduğunca inandırıcı yapın. Yeterli bulduğunuzda gözlerinizi açın ve bulutunuza bakın.
Yağmur Yağdırma
Bu yöntemi ilk iki yöntemi yaptıktan sonra deneyin. Kapalı alanda da olabilirsiniz farketmez. Gözlerinizi kapatın ve gökyüzündeki tüm bulutların birleşip tek bir bulut oluşturduğunu imaje edin. Sonra bu bulutun siyahlaştığını ve yağmur yağdırdığını imaje edin. Yağmurun sesini de duymaya çalışın. Mümkün olduğu kadar gerçekçi imaje edin adeta yaşayın o yağmuru. Sesi duymakta zorlanıyorsanız yağmur sesi de açabilirsiniz farketmez. İlk denemede olması düşük bir ihtimal. Yapamazsanız üzülmeyin sonra tekrar deneyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSAL GÜÇLERİNİZ
ParanormalBilmediğiniz yapabileceğiniz Ruhsal güçlerimiz ve daha fazlası...