Bir odaya girdim. Tuvaleti öneririm size, hiç camı yok, kapıyı kapatın, ışıkları söndürün ve içeri girip devreyi yakın. Şöyle inanmanız gerekir :
Ampulun pile bağlı olduğu kablolar pillere değil de ellerinize bağlıymış gibi hayal etmelisiniz.
Bunu yapabildiyseniz elleriniz karıncalanmaya başlayacaktır. Bu ellerinizde elektriğin birikmesini gösterir. Unutmayın, illaha eliniz karıncalanacak diye bir şey yoktur. Her insan farklıdır, herkes farklı tepkiler alabilir. Pes etmeyin.
Ben devreyi kurdum ve dediğim ortamda yaktım, söylediğim hayali kurdum ve ellerim karıncalandı. Bana göre elektriğin rengi mavidir. Size göre nasılsa öyle yapın.
Elektriğin rengi bende mavi olduğundan ampul parlaklığını azaltmak için her nefes alış verişimde veya direkt olarak ellerinize ampulden gelen mavi bir enerjinin aktığını düşünün. Ampuldeki elektriğin git gide azaldığını düşünün. Bunu yaparken kesinlikle videoya çekmelisiniz arkadaşlar.
Çünkü kameralar karanlıkta ışığın ne kadar yayıldığını sizlere gösterebiliyor.
Benim yaptığım deneyde ampulün enerjisi ampul sönmüşçesine azaldı.
Odaklanmayı bıraktığımda tekrar eski haline döndü ampul.En son denediğim ampul deneyinde ampul parlaklığını kontrol altına alamadım. Nefes alırken parlaklık çoğaldı, verirken azaldı.
Ampulden sonra ellerimde pil vardı ve pil doldurmak geldi aklıma. Bu sefer de pili elime aldım.
Ben bunu tek pille yaptım arkadaşlar başlangıç için birkaç pil ile başlamanızı tavsiye etmem. Sonuç alamayabilirsiniz.Yaptığınız şeylerin sorumluluğu sizindir. Hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum.
Bu Anlattıklarımı Günde 3 Kereden Fazla Denemeyiniz ! Zararı var mıdır bilmiyorum fakat denemeyin.Söylediğim gibi arkadaşlar ilk başlarda olması zor bir ihtimaldir. Asla pes etmeyin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSAL GÜÇLERİNİZ
ParanormalBilmediğiniz yapabileceğiniz Ruhsal güçlerimiz ve daha fazlası...