#45 Bir savaşta yaralanırsanız

4.4K 264 220
                                    

Olay: Bir savaşta yaralansanız ve kollarında ölürseniz.
Fikir için teşekkürler <3

not: evet öldüğüne göre kitap burada biter. elveda.

Saçmaladıysam kusura bakmayın. Kimin nasıl bir tepki vereceğini bilemeyecek kadar uyku sarhoşuyum.

Katsuki
O sinirlendi. Kafasındaki düşünceleri tutamadı. Çaresizdi, hiç bu kadar çaresiz olmamıştı. Sinirinden eli ayağı tutmuyordu. Neden sen..? Onca kişi varken, neden sen? Hayır. Böyle burada oturamazdı. Gidip savaşmalıydı. Ama bacakları hareket etmiyordu. Tek yapabildiği sana bakıp ağlamak. O an gülümsemeni ve her şeyin iyi olduğunu söylemeni istedi. Ama olmadı, gerçekler acı vericiydi. Ayağa kalkamıyordu. Eğer kalkabilseydi intikamını alırdı. Yapamadı, oturdu ve sana baktı. "Aptal...Hani her zaman yanımda olacaktın?" dedi ve gözyaşlarını silmeye çalıştı.

Deku
Bunlar...Bunların hepsi gerçek miydi? Sen bu şekilde onun kolları arasında duruyor muydun? Yalandı değil mi? Eğer seni bir iki dürterse uyanacaktın, değil mi? "y/n" dediğinde uyanacaktın değil mi? Peki niye şimdi kalkmıyordun? O intikamını bile alamayacak biriydi. "hey y/n, uyanırsan çikolata getireceğime söz veriyorum" dedi gülümseyerek. En sonunda kendini tutamadı ve bağırarak ağlamaya başladı.

Todoroki
Şok oldu. Hayır sen şuan sadece baygınsın. Bir şey olmadı, iyisin. Ama neden kanlar vardı? Kafasını senin boynuna gömdü. Dişlerini sıktı ve ağladı. Bu onun katlanamayacağı bir gerçekti. Yanağına bir öpücük koydu ve sana gülümsedi. Seni kollarıyla sımsıkı sardı ve bırakmadı. O an tek istediği ona sarılmandı..

Kirishima
"y/n, bu şaka hiç erkeksi değil!" dedi. Gerçekleri örtmeye çalışıyordu. Sen yerine o zarar görebilirdi. Bu adaletsizdi. Senin gibi güçlü, zeki, tatlı birini kaybetmek istemiyordu. Kirishima nefes alamadı. Kalbi acıyordu. Bu çekemeyeceği bir acıydı. Saçlarını kokladı ve sana baktı. Çünkü tek yapabileceği sana bakmaktı.

Kaminari
"y/n, sapıklıklarım yüzünden bana kızmayacak mısın?" diye sordu. Yüzüne baktı ve gülümsemeye çalıştı. Ama ağlarken bu çok zordu. Alnını öptü ve soğuk vücuduna sarılmaya devam etti. Ölürken bile rahat etmeni sağladı.

Shinso
O buna inanamadı. Ne yani? Senin gibi güçlü biri bu kadar çabuk mu ölecekti? Hayır hayır. Seninle daha çok vakit geçirecekti. Hatta bu savaştan sonra birlikte film izleyecektiniz. O ağladı...Bunu istemiyordu. Bunun olmaması gerekiyordu. Sana biraz daha uzun sarıldı. Ayağa kalktı ve sana biraz daha baktıktan sonra bir iki adım atmaya çalıştı ama tökezleyip düştü. Ne seni bırakıp gidebilirdi ne de bu acıyla devam edebilirdi. Geri yanına geldi. "Seni terk etmeye çalıştığım için özür dilerim" dedi ve orada oturdu.

Sero
Sana karşı gülümsedi. "Ah, hadi ama! Sanki ben böyle bir şeye üzülürüm..." dedi ağlarken. "Evet, konu sensen üzülürüm" dedi. O an çok boş geldi. Sen onun her şeyiydin ve elinden her şeyi alınmıştı. Canı yanıyordu, boş ve soğuk bir bedeni tutsa bile seni biri gelene kadar bırakmadı. Çünkü sana söz vermişti, seni asla terk etmeyeceği hakkında...

Iida
Bu acı bir gerçekti ama Iida bunun üstünden gelecekti. Ağlamasını durdurmaya çalıştı. Üstüne bir örtü örttü ve ellerini sıkarak yürümeye başladı. Bu bir veda değildi. Bu işi bitirdikten sonra yanına mutlulukla geri dönecekti ve sana sarılacaktı.
Not: ecele gitmiyor yani ahirette kavuşmayacaksınız merak etmeyin.

Dabi
"y/n" dedi ve iç çekti. "Seni pislik şey" dedi. Ayağa kalktı ve arkasına bakmadan savaşmaya devam etti. Ama yapamıyordu, başaramıyordu. Aklının bir köşesinde sen vardın ve zihninde soğuk vücudun canlanıyordu. Bu onu daha sinirli yaptı. İntikamını alacaktı, bunu kafaya koydu. Her ne olursa olsun, kimse sana böyle bir şey yapamazdı.

Hawks
Acı çekti. Dayanamadı. Hem senin uyanman için çabalıyor hem de öfkeleniyordu. Hiç kimse, hiçbir şey. Elini ve alnını öptü. Sana gülümsedi. "Gece bana sarılacaksın" dedi ve gitti. Fiziksel olarak gitmiş olabilir ama aklı her zaman sendeydi. O seni terk etmedi. O senin için oradan uzaklaştı.

Aizawa
İlk başta şok oldu. Bu gerçekti. Hiçbir aldatmaca da yoktu. Sana sımsıkı sarıldı. Seninle son bir an daha geçirmek isterdi. Kısa bir anda olabilirdi. Seni orada bıraktı ve devam etti. Senin için devam ediyordu. Senin aşkın için yapıyordu. Sen ona ölürken bile güç katıyordun.

Shigaraki
Senle yalnız kaldı. Savaşa devam etmedi. Diğerlerine yardım etmedi. Seninle birlikte oturdu. Sana sarıldı ve seni incitmemeye çalıştı. Bu iş böyle sonlanmayacaktı. Sen ölmedin, onun kalbinde yaşıyorsun.

Monoma
Sinirlendi. Öfkeyle gidecekti ancak sonra yüzüne bakınca durdu. Mantıklı düşünmeliydi. Sinirle bir şey kazanamayacaktı. Bu yüzden sana sarıldı. Ağlamasını örtmeye çalıştı. "Aptal, hâlâ çok tatlısın" dedi sana gülümserken. "Ama eğer...Şuan bana sarılsaydın daha tatlı olurdun" dedi. İç çekti ve senin en sevdiğin şarkıyı mırıldandı.

Ah ah ah kalbim. 13 tanesine birden yazınca duygusal oldum bir an. Gidip köşede ağlayayım bari...
Cinsel dürtülerim rahat durmuyor beni bi sik- Hiçbir şey demedim.

BNHA Boyfriend ScenariosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin