#65 Onlardan sıcak çikolata istemek

3.3K 231 166
                                    

Aslında bu "siz hastayken onlardan size sıcak çikolata isteseniz size yaparlar mıydı?" idi ama ben olayı genele aldım.

Ayrıca her konuda olduğum gibi bu konuda da cahilim. En son 2-3 yıl önce sıcak çikolata içtim. Yani şeker katılmıyor mu bilmiyorum.

Katsuki
Erkek arkadaşından sıcak çikolata istersen; eğer oturuyor ise asla yapmayacaktır. Ancak ayakta ise yapacaktır. Ayakta bile olsa sana sövdüğü yetmezmiş gibi yapmadığı zamanlarda oluyor tabii.

Deku
Seni reddetmek onun kâbusu olduğu için her zamanki gibi kabul edecektir. Fazla şekerli mi yoksa az şekerli mi sevdiği zihninin bir yerlerinde. Senin hakkındaki her şeyi ezberledi.

Todoroki
Özgünlüğü bu yüzden var- dermişim. Eğer yorgunsa veya uykuluysa yapmayacaktır. Bazen keyfinden yapmadığı da oluyor ama onun dışında genelde yapıyor.

Kirishima
Ah, elbette yapar. Sadece tek sıkıntı suyu dökmeye çalışırken elini yakması. Kirishima'nın eli uf oldu.

Kaminari
Hayır. Bunu yapmayacak. Çünkü en son su ısıtıcısını özgünlüğü yüzünden yakmıştı. Aşırı fazla elektrik iyi değildir.

Shinso
Hiç şüphe etmeden direkt "hayır" der. Basit, açık ve net; Hayır.

Sero
İlk başta iç çeker. Sonra hayır der. Bir iki dakika düşünür. Ardından kalkar ve sıcak suyu hazırlar. Sonra vazgeçer. Bir anda aklında bir ışık yanar ve seninle birlikte sıcak çikolata içebileceğini düşünür ve yapmaya devam eder. Birkaç dakika elinde bardaklarla gelir ve içersiniz.

Iida
Sana sıcak çikolata seve seve yapar. Her şey dikkatli bir şekilde hazırlanmıştır. Hatta yanında atıştırman için atıştırmalık getirir.

Dabi
Nope. Ondan sıcak çikolata istesen yapmaz-
Tamam bir iki kere yapmışlığı var. Tamam tamam, bir iki kereden daha fazla yapmışlığı var. Ama daha fazla yapmayacağını iddia ediyor.

Hawks
"Oh...y/n, ben yorgunum" o rol yapar ve bu işten kurtulmaya çalışır. Oh...Hawks, y/n bu numarayı yemediiiiii. Eğer ona acıyıp sen yaparsan yapmaz, acımazsan oflaya oflaya yapar.

Aizawa
Yapar. Böyle şeyler onun hoşuna gidiyor. Yapar.

Shigaraki
Emin miyiz? En son yapmaya çalıştığında mekanı batırmıştı. Ciddiyim, batırmıştı. Sıcak çikolata tozunu yere döktü. O andan itibaren bir daha yapmayacağını söylüyor.

Monoma
Eğer morali gerçekten çok yüksek ise yapar. Normalde yapmaz. Tüh ya, her işi de y/n'ye kitliyor.

Hornylik içeren bölümlerin normal bölümlerden daha fazla okunduğunu fark ettim. Pislikler...

BNHA Boyfriend ScenariosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin