#2 Araba

10.4K 532 591
                                    

-Bakugou

Katsuki arabayı sürmene izin vermeyecek. Senin kötü sürdüğünü söylüyor. Trafik olduğu zaman insanlara bağırıyor. Kavga olmaması için dua ediyorsun. Yol boyunca susmuyor ve başın ağrıyor. En sonunda aranızda şu konuşma geçiyor;

"Katsuki cidden çeneni kapamalısın. Başım ağrıyor"

-"AH,ÜZGÜNÜM! BURADAKİ TEK DERDİMİZ SENİN BAŞINDI! ZATEN SENİN YÜZÜNDEN GEÇ KALDIK!"

-"Bayım,lütfen çenenizi kapayın!"

-"HAYIR Y/N SUSMAYACAĞIM."

-"ARABAYI SAĞA ÇEK,İNECEĞİM! BU BOKTAN TARTIŞMANIN DEVAM ETMESİNİ İSTEMİYORUM!"

-"İnmiyorsun. İnmemen için çenemi kapamam lazımsa bak sustum!"

-Izuku

İkinizde araba sürmüyorsunuz. Çünkü arabanız yok. Olsa da ikinizde heyecan yapıyorsunuz ve terden elleriniz direksiyona yapıştığı için süremiyorsunuz.

-Shouto

Arabayı o sürüyor. Sen ise rahat rahat koltukta oturuyorsun,yatıyorsun. Araba ile giderken senle konuşuyor. Endeavor konusunu açınca içinden lanet okuyor.

-Kirishima

Arabayı sana sürdürtüyor. Çünkü senin dizlerini dikizliyor. Eğer o sürseydi senin dizlerine bakmaktan dolayı kaza yapardı. Her ne kadar dizlerini kapatsan da bazen onlara dokunuyor. Hayır,Kirishima sapık değil. Sadece konu bacakların olduğunda işler değişiyor.

"Diken kafa, dizlerimi dikizlemeyi kes"

"U-Uhm... Öyle bir şey yaptığım yok! Direksiyona bakıyordum."

Arabayı durdurursun.

"Peki, direksiyon olmadığı zaman nereye bakıyorsun?"

"T-Tamam kızma. Dizlerine bakıyordum" hafif bir mırıldanma ile dedi.

"Aferin, böyle ol!"

-Kaminari

Kendisi sürüyor. Ancak bazen senin göğsüne bakmaktan yola bakmayı unutuyor ve onu uyarıyorsun. Bunu yaptığı zaman onun yanağını sıkıyorsun. Acıdığını söylüyor,şikayet ediyor ve sonra gülümsüyor.

"Seni salak! Önüne dön" sırtına vuruyorsun.

"Elin çok ağır prenses!"

"Siktir,kavşağı kaçırdık!"

"Hey,hey! Sakin ol. İlerden dönebiliriz!"

"Pikachu sen salaksın. Bir gün tıra çarpacağız diye korkuyorum."

"Üzgünüm,onlara bakmaktan yola bakamıyorum" göğsünü belirterek diyor.

"Ağzına bıçak sokacağım ve o zaman nereye bakacağını öğreneceksin"

"Hadi ama sırf sevgimden yapıyorum!"

"Mineta ile fazla dolaşıyorsun!"

"O benim arkadaşım!"

"Sence bu umrumda mı?"

"Değil. Tamam yanağıma bir öpücük kondurursan yola bakacağım"

Yanağını öpmek yerine sıktın

"Acıttı..."

-Hitoshi

Kendisi sürüyor. Hafif ve sakin bir yolculuk geçiriyorsunuz. Yol boyunca ağzını bile açmıyor. Sen ise yola bakıyorsun veya konuşuyorsun.

"Sen en zon ne zaman uyumuştun?"

"Um... Dün-"

"Yalancısın Hitoshi. Hem de fena. Ama seni seviyorum"

Yanağına öpücük konduruyor ve "Hitoshi de seni seviyor" diyor.

-Y/N Hitoshi'ye evrim geçirtti. Bu oğlan böyle değildi-

-Tenya

O sürüyor. Yol boyunca konuşmuyorsunuz. Müziği açıyorsun ve dinliyorsun. Cidden sessiz bir yolculuk oluyor. Trafik kurallarına uyuyor. Uymayanları da el kol hareketleri ile uyarıyor. O harika el kol hareketleri ile...

-Sero

Arabayı sen sürüyorsun. Çünkü o daha fazla acemi. Gerçi yol boyu uyumayı tercih ettiği için sen sürüyorsun. Hem sen sürdüğünde kendini daha fazla güvende hissettiğini söylüyor.

"Hey, bebeğim. Doğru yolda mıyım?"

"..."

"Kalk seni pislik!"

"RÜYAMDA SENİ GÖRÜYORDUM!"

"PİS SAPIK! SADECE NEREYE GİDECEĞİMİ SÖYLE!"

"Sola dön"

-Dabi

O sürüyor. Sana güvenmiyor ve seni küçük görüyor. Sen de ona yol boyunca trip atıyorsun ve onun dışında her şeyle ilgileniyorsun. Bu ilgilenmeme işi hoşuna gitmediği için gönlünü almak için bir taktik düşünüyor. O taktik her şey olabilir kemerlerinizi bağlamanızı öneririm!

"Hey aptal sevgilim"

-"Y/N benim bir adım var. Ne var gene? Araba sürmeyi öğret mi diyecektin?"

"Hayır sadece kıçını tekmeleyeceğimi söyleyecektim"

"Trip yiyorum, ha?"

"Yemiyorsun, sana direk onu yutturuyorum"

"Has..."

BNHA Boyfriend ScenariosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin