Sizi uyarıyorum: Cinsellik içeren bir pislik <3. Sevmiyorsanız silahlarınızı geri çekin ki savaş çıkmasın.
A= Aftercare (Seksten sonra ne yaptığı)
Seksten sonra süper sevimli olur. Bir o kadar da yorgun. Yatağa çöküyor ve kalkmamak için mızmızlanıyor ancak uykuya dalmadan önce temizlenir, seni temizler, istediklerini ve ihtiyacın olanları alıp yanına gelir. Alnını öpüp sana sarıldıktan sonra uykuya dalar.
B= Body part (En sevdiği vücut kısmı, partnerindeki en sevdiği kısım)
•Senin vücudunda; Belini seviyor. Kollarını ona sarmayı ve sardıktan sonra seni kendine çekmeyi seviyor. Nah, ikinci favorisi göğsün. Onlara dokunarak seninle alay etmeyi ve kafasını koymayı seviyor.
•Kendi vücudunda; Saçları. Onların düzgün gözükmesi için ne kadar çabaladığına bir bak.- hayır, saç çekmekle kesinlikle hiç alakası yok...belki vardır, kim bilir.
C= Cum (Döl/Boşalmak hakkında her şey)
•İnce ve sulu. Ama bir o kadar da çok boşalıyor. Bu onun için sıkıntı değil. Tadı biraz tuzlu gibi ama çok fazla değil, çoğunlukla tatlı.
•Göğsüne boşalmayı seviyor. Çünkü seni meni kaplı görmeye bayılıyor. İkinci tercihi de ağzın. Sıcak ve huzurlu hissettiriyor.
D= Dirty Secret (Kirli bir sırrı)
•Bu bir sır olarak sayılır mı bilmem ama, bekaretini yanlışlıkla kaybetti. Biri tarafından yatak odasına çekildi ve oops-. Ama bunu sana söyledi, sadece detaylarını anlatmadı.
•Seninle sadece arkadaşken bile sana aşıktı. Ancak bilirsin, cinsel dürtüleri yüksek. Tamam, lafı uzatmıyorum. Siz sadece arkadaş iken fotoğraflarına bakıp mastürbasyon yaptığı oldu.- gerçi bir şey değişmedi, bunu hâlâ yapıyor...
E= Experience (Deneyim. Ne kadar deneyimli? Ne yaptığı hakkında bir fikri var mı?)
•Azgın bir ibne olduğunu varsayarsak, büyük ihtimal vardır- Sadece bir kişi ile yaptı. İsteyerek yaptığını sanmıyorum. Buna bakılırsa, evet ne yaptığını biliyor. Unutmayalım ki, o yoğun duyguyu seninle tattı.
•Woah, az kalsın unutuyordum. Elbette ki izlediği pornolardan da çoğu şeyi biliyor.- bu önemli bir bilgiydi.
E= Erection (Ereksiyon hakkında her şey)
•Cinsel dürtüleri yüksek bir insan, ereksiyon olmasından daha basit ne var ki.
•Buna alıştı. Zaten alışmasaydı yaşamının 3/4'ünü kaybetmiş olurdu.
•Yapacağı tek bir şey var. M-a-s-t-ü-r-b-a-s-y-o-n.
•Sertleşmesi için çok bir çaba sarf etmesine gerek yoktur. Mesela sadece seni müstehcen bir pozisyonda düşünmesi yeterli.
•Seni istiyor. Yakınındaysan seni becermesine izin ver. Alay etmeni kaldıracak hâli yok.- uzaktaysan bir telefon seksi fena olmaz.
F= Favorite Position (Favori pozisyonu/pozisyonları nedir?)
•Cowgirl cepte. Ona hükmetmeni seviyor.
•Biraz oral seksten bahsedelim. Emmanuel pozisyonunu seviyor.
•Crab pozisyonu da fena olmaz aslında. Ya da Basket pozisyonu.
G= Goofy (Seks sırasında ciddi mi davranır yoksa alaycı mıdır?)
•Yoğun, şehvet dolu, ona hükmettiğin bir seans olmadığı sürece biraz saçmalayabilir. Zaten normalde de gülümseyen biri, saçmalaması ve güldürmesi normaldir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA Boyfriend Scenarios
FanfictionBNHA erkek karakterleri ve erkek arkadaş senaryoları. not: yeni bölüm gelmiyor!!! Garip, romantik, sapıkça senaryolar ve oneshotlar içeriyor. "🔞" +18 bölümler | nsfw | smut Mevcut Erkekler: Bakugou Katsuki Midoriya Izuku Todoroki Shoto Kirishima E...