PART 16 - Not Perfect

651 47 48
                                    

Di suatu kwsn terpencil yg trletak jauh dri kwsn Cyberaya, beberapa org lelaki sdg lakukan tugasan mereka iaitu memproses dadah. Mereka diperhatikan olh seorang ketua yg juga merupakan dalang dlm kerja pengedaran dadah. Lelaki itu hny perhatikan pekerja2nya dri ats. Tk lama slps itu, seorang lelaki yg bernama Fiy dtg ke arahnya dn berkata......

Fiy : Roy, good news. Kita berjaya rekrut gangster Cyberaya.

Roy : Siapa dia ?

?? : Siapa lagi klu bkn Mr. Komeng 😁😁

Komeng pun berjln bersama beberapa org konconya. Roy memandang ke arah mereka sblum berkata.....

Roy : Hmm amazing. Mcm blh dihrp. Brp lama kamu jdi gangster kt Cyberaya ?

Komeng : Dh lama jgk lah. Dlm 10 tahun mcm tu. Pasukan aku ni antara pasukan gangster paling lama bertapak di sini. Bos ckp je apa yg bos nk tahu pasal bandar ni, semuanya aku blh beritahu 😁😁

Roy : Jwpn yg meyakinkan. Apapun aku x perlu nk tahu pasal bandar ni. Segala2nya sdh aku dgn pasukan aku kaji dri Utara, Selatan, Barat dn Timur. Apa yg aku nk adalah pasukan yg blh bantu aku dlm buat tugasan ni.

Komeng : Jdi.....aku diterima masuk ke pasukan bos ke ? 😀😀

Roy tersenyum mndgr kata2 Komeng itu dn berkata.....

Roy : Sdh semestinya, aku mmg cari gangster yg berpengalaman mcm kau jdi kau dgn pasukan kau lah calon yg terbaik bagi aku setakat ni

Komeng : Yes, cayalah bos 😁👍

Roy : Sekarang, mari aku perkenalkan kau pd pasukan aku. Lps tu kita akan adakan perjumpaan

Roy, Fiy, Komeng dn beberapa org konconya pun turun ke bwh utk lakukan sesi perkenalan.

Di rumah Ali dn Alicia.......

Alicia berada dlm bilik air sdg termuntah2

Alicia : Buweekkk !!! Buwekkk !!! 🤮🤮

Alicia membersihkan mulutnya sblum dia melangkah kluar dri toilet itu. Dia duduk di ats katil smbil memegang perutnya.

Alicia : Sjk 2 menjak ni aku asyik muntah je. Nk kata demam, aku x rasa demam pun. Hmm tkpelah aku pergi jumpa doktor esok.

Alicia pun bangun dri katil lalu turun ke tingkat bwh. Semasa di bwh, dia trnmpk Ali sdg menonton tv di ruang tamu. Dia pun berjln ke arah suaminya itu dn menegurnya....

Alicia : Ali, awk nk minum apa2 tk ? Saya blh buatkan utk awk 😊😊

Ali : Buatkan saya kopi lah

Alicia menganggukkan kepalanya dn berjln ke dapur utk membuat kopi. Semasa dia sdg membuat kopi, dia masih terasa mual tpi dia menahannya. Selesainya membuat kopi, dia pun pergi semula ke arah Ali lalu memberikan cawan itu pdnya.

Alicia : Nah Ali. Kopi special utk awk 😊😊

Ali tdk berkata apa2 sebaliknya hnya mengmbil cawan itu dri tangan isterinya lalu meminumnya.

Alicia : Sedap tk ? 😊😊

Ali : Hmm blh lah 😒😒

Alicia tersenyum shj mendgr jwpn Ali itu. Tiba2 dia berasa mual semula. Dia cuba utk tahan tpi x mampu. Dia pun termuntah.

Alicia : Buweekkk !!!! 🤮🤮🤮

Hmpir kesemua muntah Alicia itu jatuh ke kepala dn badan Ali. Ali terkejut sehinggakan cawan yg dia pegang jatuh ke lantai lalu pecah. Alicia menutup mulutnya dn brkata.....

Alicia : Ali....saya minta.....😧😧

Ali bangun dri sofa dn terus memarahi isterinya itu.

Ali : APA MASALAH AWK NI !!! DH TAHU NK MUNTAH, PERGILAH TANDAS !!! BUAT APA MUNTAH KT SAYA !!! SAYA BKNNYA SINKI !!! 😡😡

Isteriku Pengotor, Suamiku PerfectWhere stories live. Discover now