3. Bölüm~Kavga

68 5 0
                                    

...1 ay sonra...

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun!" Melody bağırdı etrafındaki herkesin ona bakmasına neden olarak.

"Açıkçası bir kanıbozuğu ciddiye alamıyorum!"

Alex Melody'nin sinirle kızardığını farketti ama bir şey yapmadan iki kuzeninin didişmesini izlemeye devam etti. Draco'nun Melody'nin sınırlarında gezindiğinin farkındaydı.

"Ciddiye alamıyor musun!?" dedi Melody "Asıl ciddiye alınmayacak olan sensin şu haline bak! İtici, ırkçı bir pisliğe dönmüşsün!"

Draco hafiften kızardı ama bozuntuya vermedi "Öyleysem ne olmuş? Ben doğru olanı yapıyorum daha bunun ayrımını yapamayan birini de ciddiye alamıyorum."

Melody ona sadece baktı "Sana tek söyleyebileceğim şey gidip bir sözlük alman gerektiği. Git bir sözlük al ve kelimelerin anlamlarını öğren. Irkçılığın ve insanları aşağılamanın doğru olup olmadığını öğrenirsin!"

"İnan bana senden fazlasını biliyorumdur!"

"Senin bir şeyi bilebileceğine bile inanamıyorum artık." dedi Melody ona acıyormuş gibi bakarak.

Draco ona cevap vermek için ağzını açmıştı ki Melody ona fırsat bırakmayarak anlık sinirle merdivenden inerken onu ittirdi ama arkadan koşarak gelen iki çocuğu farketmemişti. Çocuklar hızla aralarından geçerken ikisine birden çarptılar Melody son anda tutunsa da Draco kaybettiği dengesiyle tututnamayarak geriye doğru on basamak aşağı uçtu.

Alex ikisi -Draco ve Melody- aynı anda çığlık atarken yerinden fırladı ve Melody'yi es geçerek hızla Draco'ya ilerledi.

Draco inleyerek kızın ona uzattığı koluna tutundu. Alex onu kaldırmaya çalışırken kısa bir bakışla Melody'ye baktı. Olduğu yerde donmuş kalmıştı, kızdan gözlerini çekerek bir yedinci sınıf öğrencisiyle Draco'yu yerden kaldırdı.

Çocuk onlarla gelirken Alex birden durdu ve çocuğa döndü "Gidebilirsin," dedi "Ben hallederim."

Çocuk önemli değil gibi bir şeyler gevelerken Alex onu durdurdu "Bırakabilirsin." dedi bastıra bastıra "Ben hallederim."

Çocuk daha fazla uzatmadı ve ona ne halin varsa gör der gibi bakarak uzaklaştı. Alex onun giderken "Aptal çocuklar." gibisinden bir şeyler mırıldandığını duydu ama umursamadı.

Draco'nun kolunu omzunun üstüne atmasını sağladı ve yavaş yavaş ilerletti. Gitmeden önce son kez kısaca Melody'ye bakmak için kafasını kaldırdı ama kız orada değildi. Şaşırdığını söyleyemezdi.

Derin bir nefes aldı ve Draco'nun ağırlığının altında ezilmemek için mücadele vererek hastane kanadına yöneldi.
                               🍀

"Aman Tanrım!" Madam Pomfrey bir feryat kopardı "Kim yaptı bunu sana çocuğum?" sordu telaşlı bir şekilde onu bir yatağa çekerken.

"Ben size söyleyeyim Madam Pomfrey." dedi Alex, Draco ağzını açacakken onu kesti ve 'Tek bir kelime et bir tane de ben geçireyim ağzının ortasına!' der gibi baktı. Bu Draco'nun çenesini kapatırdı.

"Biz bir arkadaşımızı aramak için yukarı çıkıyorduk Gryffindor ortak salonuna doğru." Hemşire buna şaşırmış gözüktü bir Slytherin ve Gryffindor garip gözükmüştü sanırım "Arkadaşımızı gördükten sonra geri dönüyorduk ama birden iki çocuk son hız koşarak aşağı inmeye başladı biz farketmedik bile ben son anda tutundum ama Draco tutunamadı 10 basamak aşağı yere yuvarlandı," acı çeker gibi derince iç çekti "sonuçta bu işte." dedi. Aslında bir çok kişi görmüştü olayı ama Draco'nun kışkırttığı düşünülürse sorun olacağını düşünmüyordu.

Heirs of the BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin