-6-

1.4K 283 80
                                    

' karşılıksız bir şey var mıdır? '

Bölüm şarkısı : Zayn Malik - There You Are

__

" Ah sonunda! "

Gözlerimi yavaş yavaş açarken Soojin Noona'nın sesi yankılandı kulaklarıma.

" Bebeğim daha iyi misin? "

Yarı açılmış gözlerimle etrafımı incelerken uyuduğum koltukta olduğumu fark ettim. Başım yine çatlayacak gibi ağrıyordu. Doğrulmaya çalıştığımda Soojin Noona tarafından engellendim.

" Dinlen biraz. Ateşin öncekinden daha düşük ama hâlâ yüksek. Gidip sıcak bir çorba hazırlayacağım sana. "

Başımı salladım yavaşça. O sırada saksıların yanında bana bakan Minho'yu fark ettim. Aklıma gördüğüm rüya gelince gözlerimin dolmasını engelleyememiştim. Ona kızgındım. Ne olursa olsun gitmeyecekti hani? Sadece bir gün gitmişti benden ama bana asırlar gibi gelmişti.

Yanıma usul usul yaklaştı. Ben ise ondan kaçırıyordum irislerimi. Ben de suçluydum o da. Bunca zamandır sakladığı şeyler yüzünden hasta muamelesi görmüştüm. Normal bir hayat yaşayamamıştım. Bir sebebi olmalıydı belki de.

Sonunda yanıma geldiğinde ne zamandır özlemini çektiğim adama baktım istemsizce. Dolan gözlerimden bir yaş süzülürken hıçkırmamak için zor tutuyordum kendimi.

" Özür dilerim. "

Özür dileme. Aklıma geliyor gidişin. Giderken de dilemiştin...

Sustum sadece.

Alnıma öpücükler kondururken özür diliyordu her seferinde. Nasıl anlayamamıştı bu kelimenin içimi bu kadar yaktığını?

" Yalvarırım benden özür dileme. "

Gözleri doldu sevdiğim adamın. İlk defa... Bana bakarken mutluluktan parlayan gözlerini derin bir hüzün kaplamıştı. Şimdi hüznün yağmuru parlatıyordu irislerini.

" Bir daha beni bırakma. Bir daha benden özür dileme. B-birdaha gitme sakın. "

Bir hıçkırık kaçtı boğazımdan. Koltuğun önünde diz çöktü ve kollarını yatan bedenime sardı. Başını göğsüme koydu. Şimdi o da hissediyordu kalbimin atışlarını...

Bir süre öyle kaldık. Ağrımın azaldığını hissedebiliyordum. Yine gelmiş ve acımı almıştı. Oysa o acıtmıştı beni ilk defa...

" Jisung! "

Etraftaki sesler bir anda netleşirken Noona'nın sesini hissetmiştim çok yakından. Başımı one çevirdiğimde yüzünde değişik bir ifade vardı. Elinde tepsiyle başımda dikiliyordu.

" Yaklaşık yarım saattir boşluğa bakıyorsun bebeğim iyi misin? Beni duymadın bile. "

Kendime gelebilmek için başımı iki yana salladım. Çoktan ayağa kalkan Minho'ya baktım.

" İçim geçmiş, üzgünüm. "

" Gözlerin açık mı uyudun ? "

" Noona... "

Gözlerini kapattı. Dudaklarının titrediğini görebiliyordum.

" Tamam al bunu iç. Sonra bitki çayını iç iyi gelir. "

Son sözleri bunlar olmuştu. Ardından kendi odasına geçti. Hâlâ hasta olduğumu düşünüyor olmalıydı.

" Noona'ya söyleyebilir miyim? "

Minho başını düşürdü üzgünce.

" Ona söyleyemeyiz Jisung. "

" Minho ben biliyorum. "

Yüzü ciddileşti. Endişe kaplamıştı birden gözlerini.

" Neyi? "

" Sakladığın sırrı biliyorum. "

Gözleri doldu tekrardan. Bugün ikinci kez dolması iyi gelmedi kalbime. Noona'nın oğlu olduğunu neden sakladığını bilmiyordum.

" Özü- "

" Şştt dilememeni söylemiştim. Bunu benden neden sakladığını bilmiyorum. Ama öğrenmeye hakkım vardı Minho. "

" B-ben suçlu hissetmemen için söylemek istemedim. Yoksa sana hasta gibi davranmalarını ben de istemedim. "

Ağlamaktan kısılmış gözleri ve ıslak yüzüne baktım. Bunun için neden suçlu hissedecektim? Yoksa onun yerini mi aldığımı düşünüyordu?

" Neden suçlu hissedeyim Minho? "

" S-senin için yok olduğumu düşünecektin ve - "

" N-ne yok olması? "

Dolmuş gözlerini bana çevirdi.

" B-bilmiyor musun? Sen ölünce ben yok olacağım. "

Tüm algılarım kapanmıştı. Hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Tüm parçalar zihnime oturdu yavaş yavaş.

' Bilinen sadece 8 tane Engelgeister vardır çünkü ruh eşleri öldüğünde tamamen yok olurlar. Onlar için cennetten vazgeçerler ve kendi cennetlerini ona verirler. Kimse daha tanımadığı ruh eşi için yok olmak ve cennetten vazgeçmek istemez ama istisnalar olabilir. '

Yere çöktüm yavaş yavaş. Bu yük fazla ağırdı. Ben birisinin hayatını, cennetini çalmıştım...

_____________________________________________

Bölüm sayısı az olacak çünkü bölümler uzun

Yavaş yavaş bir şeyleri anladınız ama olaylar hızlı gelişti

Ben sabırsız bir insanım

Ne diyebilirim ki :')

Bu arada sağlam kaosa hazırlanın +-+







engelgeister [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin