-15- ' carissimi errores'

1.2K 232 130
                                    

Bölüm şarkısı : Hozier - Take Me To Church
_
_
_
_

bölüm 3 bilinmeyen kesit:

Kadın önündeki uzun makarnalardan şekil yapan gence gülümsedi. Ama az sonra yanındaki bir boşluğa bakıp gülümsediğinde yüzü düştü kadının. Çocuğunun hastalığı bir türlü iyileşmiyordu.

14  yaşından beri...

İlk başlarda kendini tutmasına rağmen küçüğünün sürekli ona olmayan birinden bahsetmesi canını sıkıyordu.

O çabucak büyüsün arkadaşlar edinsin, okul okusun , mesleği olsun, ona bir gelin getirsin istiyordu. Basit hayalleri vardı. Ama onun için çok da basit değildi.

"  Jisung yemeğini ye. 2 gündür içmiyorsun zaten bitki çayını. Yemek yemeden içersen karnın ağrır."

Bitki çayını içiriyordu ona 2 yıldır. Çünkü Jisung ısrarla ilaç almayı kabul etmiyordu. İçine gizlice ilacını atıyor sonra da içiriyordu.

Dışarıdan çok acımasız gözükebilirdi. Ama o oğlunu kaybeden bir anneydi. Onun normal birisi olup mutlu olmasını istiyordu sadece. Böyle mutlu olacağını düşünüyordu. Ve kendi bildiğini okuyordu işte.

" Noona tadını sevmiyorum o çayın. Bir de içtikten sonra başım çatlayacak gibi oluyor. Yararlı olduğundan emin misin? "

Kaşlarını çattı kadın. Ama sonra hırsına yenik düştü ve yine aynı bahanenin arkasına sığındı.

Yan etkisidir.

" Jisung itiraz istemiyorum. Daha sağlıklı birisi olman için gerekli. "

" Tamam Noona... "

Küçüğün yüzü düşmüştü ama gerekliydi bu yaşlı kadına göre. Yemeğini hızlıca bitirip bitki çayını hazırladı.

Dolabın kenarındaki gizli bölmeden ilacı çıkarıp içine attı. İyice karıştırıp masanın üstüne koydu.

Üzgünüm bebeğim ama bu senin için...

Geri dönüşü olmayan hatalar vardı. Ne kadar af dilesek de hiçbir dönüşü olmayan hatalar.

Bu da bencilliktendi biraz.

O da sadece normal bir anne olmak istemişti.

Yaşlı kadın belki onu dışlamamıştı ama.

O da değiştirmeye çalışmıştı küçüğü....

_________________________________________________

ehehe öbür bölüm final ve klasik kelime:

yorum 🥺

engelgeister [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin