-16- 'point'

1.4K 242 288
                                    

Bölüm şarkısı : Dolu Kadehi Ters Tut - Karanlık
_
_
_

Başlangıçlar ve sonlar vardır değil mi? Yoksa bu sınırları biz yaşamlarımıza ve zamana göre mi koyuyoruz? ?

Bu bir nokta gibidir. Cümle bitince söyleyecek söz kalmaz ve nokta koyarsın.

Ömürlerimizin başlangıcı hakkında çok farklı inanışlar olsa da sonuçta hepimizin bir sonu olacak.

Ne mutlu ne de mutsuz son bu. Sadece son işte. Her şeyin bittiği yer. Bildiğin her şeyin.

İşte bulunduğunuz andasınız şuan. Geçmiş veya gelecek. Tam şuan iradenizin çalıştığı yerde gidin ve sevdiklerinize sarılın veya onları sevdiğinizi belli edin. Çünkü her an bir nokta olabilirsiniz.

Ben konuşuyorum, evet ben, bu kitabı yazan kişi.

Kitabın sonunu mu merak ediyorsun?

Sadece herhangi bir nokta koymanı istiyorum.

Kendi hayal gücüne bırakıyorum. Her insan bu noktayı koyacak ve bu bir şekilde farklı olacak. Çünkü herkesin cümleleri değişik olacak.

Ama sonuç olarak nokta her şekilde konacak ve değişmeyecek.

Minho 'yu Jisung'a kavuşturmayı mı istiyorsunuz?

O zaman sonumuz şöyle olabilir:

Jisung Minho'nun gideceğini öğrendiği günden beri Tanrı'ya dua eder. Her gün ve her gün, hiç bıkmadan usanmadan. Tanrı onun samimiliğini ve Minho'nun yaptığı fedakarlıklara karşı onlara bir hediye verir ve cennette kavuşturur.

Veya başka bir cümle aynı nokta:

Engelgeister aslında iyi insanların fedakarlıklarının ölçüldüğü Tanrı'nın bir sınavıdır. Bu sınavı geçen cesaretli ve iyi kalpli insanlar yok olmak yerine cennette üst makamlara kavuşur. Tabi bu onlara söylenmez ve yeryüzünde de bilinmez.

Sınavını başarıyla tamamlayan Minho ise Tanrı'nın ödülüne layık görülür ve cennette kavuşurlar.

Eğer mutsuz sonları seviyorsanız şöyle bir nokta koyalım:

Minho Jisung'un dudaklarını öpmesiyle beraber yavaş yavaş ışıklarına ayrılır ve yere küçük bir papatya düşer. Jisung yerdeki papatyayı kafasına takar ve cennete gider. Hafızası silinse de o papatyayı sonsuzluğa kadar yanında tutar.

Hadi aşağıya siz de kendi noktanızı koyun. Kendi cümlenizi oluşturup kendi noktanızı koymanızı istiyorum. Yazdığınız her güzel noktayı kullanıcı adınızla hikayeye ekleyeceğim, üsttekiler gibi.

.


Bu belki de gördüğünüz en değişik sonlardandı ama...

Böyle yapmak istedim ve kendi noktamı koymak istedim.

Umarım severek okumuşsunuzdur papatyalar 🌼

Sizi seviyorum sağlıcakla kalın ✨

engelgeister [minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin